Zij betaalde niets voor het opzetten omdat het een proef was,
maar normaal zou ze er 60 euro voor betalen.
Het bijwerken kost telkens 25 euro,
en dat moet om de 3 à 4 weken gebeuren.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LimaGentle schreef:heb het nu 2 keer gehad en weet na de 2e keer weer waarom ik het na de 1e keer eigenlijk niet meer moest doen
het is zo slecht voor je eigen nagels.. als ze er eenmaal afzijn dan weet je niet wat je ziet!! je eigen nagels zijn zo dun als papier en dat duurt HEEEEEL LANG voordat dat weer over is en je gewoon eigen nagels hebt
ik doe het dus NOOIT meer... ben nu blij met mijn EIGEN ECHTE lange nagels
mystery1980 schreef:zo dat scheelt een hoop. Waarin zou dat zitten?
JLLN_ schreef:Nieuwe set €35 en opvullen €25mystery1980 schreef:zo dat scheelt een hoop. Waarin zou dat zitten?
Kan een paar dingen bedenken:
- kwaliteit v/d spullen (iemand die duurdere producten koopt zal ook een hogere prijs moeten vragen om dit met gelijke winst terug te verdienen)
- misschien de regio? (net als dat huizen in de ene regio duurder zijn dan in andere)
- ervaring van de nagelstyliste (iemand die net begint zal niet dezelfde prijzen hanteren als iemand die het al 10 jaar doet)
- kwaliteit van de gezette nagels
mystery1980 schreef:zo dat scheelt een hoop. Waarin zou dat zitten?
Tazzey schreef:mystery1980 schreef:zo dat scheelt een hoop. Waarin zou dat zitten?
Dat zit hem voornamelijk in de materiaal kosten en het feit of de styliste is opgeleid. Al wat onder de €30 zit voor een nieuwe set moet je gewoon voorbij lopen die werken vaak met MMA zooi of spul wat uit China en dat wil je niet op je nagels hebben. Of ze zijn niet opgeleid. Zelfs iemand die het zwart doet redt het niet onder die prijs, je bent het alleen al kwijt aan materiaal.
LETS schreef:Ik overweeg ook gel of acrylnagels. Ik heb hele lelijke nagels vind ik zelf. Nagellak is altijd na 1 dag lelijk, mede doordat ik altijd veel buiten bezig ben met de paarden en dergelijke. Ook bijt ik ze soms.
Wat zijn jullie ervaringen? Blijven acryl en gelnagels mooi, ook bij "intensief" gebruik? Ik heb bij voorkeur korte nagels, zijn gelnagels dan het mooist en meest voor de hand liggend?