ik ben er achter gekomen dat ik streptococ a heb.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

milou123

Re: ik ben er achter gekomen dat ik streptococ a heb.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 10:26

Dat is niet niks..
Heeel erg veel beterschap Ach gut

PERENBOOMPIE

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 10:41

Had er ook nog nooit van gehoord totdat een paar jaar geleden een collega met het verhaal kwam dat haar broer zich zo moe voelde en dan ook echt moe,naar de dokter en doorgestuurd naar het ziekenhuis omdat hij ook al een nierpatient was deze snelle doorverwijzing,bleek dat hij deze bacterie op een hartklep had zitten en schijnbaar vreten die dingen de organen aan,dus heftige antibiotica kuur en net op tijd erbij geweest anders had ie het niet meer gehaald!Sterkte en hou jezelf goed in de gaten en optijd aangeven aan je moeder wanneer je iets aan jezelf merkt dat niet in de haak is!!Het schijnt dat zo'n bacterie zich een paar jaar rustig kan houden en dan weer toeslaat!

caroltje16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-06 19:49

perenboompie.hij heeft wel veel geluk gehad.en ja die bacterie die vreet eerst je weefsel weg en dan komt hij bij de organen en dan lig je op bed van binnen kapot te gaan en je bent dan ook letterlijk en figuurlijk kapot en dood:S:S nou bij mijn had hij dus nog maar een heel dun laagje te hoeven hebben dan was ik er al geweest.maar ja hellaas heb ik dus 4 dagen moeten knokken en als ik dat niet had gedaan dan was ik er niet meer geweest maar ja.en ik heb vandaag te horen gekregen dat ik dinsdag of woensdag naar huis mag.maar dan is nog niet alles voor bij hoor iedere maandag langs komen en dan over 2 jaar weer opereren:S dus ja ik zit er nog heel lang aan vast:S:Smaar ja we kunnen er niks aan doen.maar dit soort gevallen met deze bacterie gebeurt maar bij kinderen 1 keer per jaar ofzo dan krijgen ze maar 1 kind met zo iets binnen maar die zijn dan meestal er op tijd bij en die krijgen dan zware antibiotica kuur.die heb ik ook wel gehad maar veel te laat:Sen daar door heb ik ook een beetje haar uit val van gekregen:Smaar ik hou jullie echt op de hoogte willen jullie ook op de hoogte worden gehouden hoe het met me gaat als ik thuis ben of niet??groetjes Carola

PERENBOOMPIE

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 23:46

Is goed hoor meis,laat maar weten hoe het met je gaat en ik hoop voor je dat je snel weer beter bent en naar huis kan want je zult je paardjes wel missen,sterkte en veel beterschap! OK dan!

whissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 00:13

jahoor, dat mag wel!! (spreek ik tenminste van mij uit Haha! )
En zoiets is dan ook meteen een uitlaatklep voor je!

En je bent er misschien nog lang niet vanaf, maar je bent er iedergeval nog!! en dat lijkt me heel veel waard! Gelukkig mag je volgende week naar huis!

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 21:56

He Carola, hoe is het nu met je?
Ben je inmiddels alweer thuis?

o0eefje0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-06 10:05

wat ze is al weer een tijdje thuis ja :d gelukkig voor haar ik lag vorige week zelf in het ziekenhuis en wilde eigenlijk de laatste dag gaan kijken maar ze was al weg ben alleen maar heeeel blij voor haar

caroltje16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-07 19:25

Hey Hallo Mensen.
Ik ben lekker alweer een tijdje thuis.
Ik heb ook alweer een beetje van alles gedaan.Ik heb op 11-02-07 heb ik weer voor het eerst paardgereden bij niemand anders Corella (stalhaast) hier op bokt.Het ging best wel goed alleen het afstappen ging ietsje minder en daarna hebben we nog gezellig bij geklets enz het was echt gezellig. in oktober moet ik weer terug en dan gaan ze kijken en juni ook weer dus ik ben echt heel erg benieuwt dus ja. nou ik hou jullie nog wel verders op de hoogte .

GRoetjes Carola.