perenboompie.hij heeft wel veel geluk gehad.en ja die bacterie die vreet eerst je weefsel weg en dan komt hij bij de organen en dan lig je op bed van binnen kapot te gaan en je bent dan ook letterlijk en figuurlijk kapot en dood:S:S nou bij mijn had hij dus nog maar een heel dun laagje te hoeven hebben dan was ik er al geweest.maar ja hellaas heb ik dus 4 dagen moeten knokken en als ik dat niet had gedaan dan was ik er niet meer geweest maar ja.en ik heb vandaag te horen gekregen dat ik dinsdag of woensdag naar huis mag.maar dan is nog niet alles voor bij hoor iedere maandag langs komen en dan over 2 jaar weer opereren:S dus ja ik zit er nog heel lang aan vast:S:Smaar ja we kunnen er niks aan doen.maar dit soort gevallen met deze bacterie gebeurt maar bij kinderen 1 keer per jaar ofzo dan krijgen ze maar 1 kind met zo iets binnen maar die zijn dan meestal er op tijd bij en die krijgen dan zware antibiotica kuur.die heb ik ook wel gehad maar veel te laat:Sen daar door heb ik ook een beetje haar uit val van gekregen:Smaar ik hou jullie echt op de hoogte willen jullie ook op de hoogte worden gehouden hoe het met me gaat als ik thuis ben of niet??groetjes Carola