Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
stef schreef:russel schreef:
Ja, maar woon jij niet in het buitenland? Betaal je dan ook wat wij betalen? 85 euro voor een uurtje luisteren naar iemands ellende is m.i. riant betaald hoor.
Hij zou een buitenland polis bij een NL zorgverzekeraar kunnen hebben, en dan betaald ie meer
runningkawa schreef:zover ik weet ook niet helemaal
Ook daar zaten dingen verplict in
Zoals kraamrommel onder de 55
kon je niet uitklikken, moest je nemen.
runningkawa schreef:Hoezo
iedereen kan dan toch zijn eigen sores verzekeren?
Lijkt mij veel eerlijker
Ik betaal nu ook geen brommer verzekering als ik er geen heb en nooit geen wil
runningkawa schreef:Ik ben chronisch ziek
maar krijg niks vergoed
dus nee denk er niet anders over
mag alles dokken, maar krijg geen bal terug...
stef schreef:russel schreef:Volgens mij worden de eerste paar consulten voor een psych vergoed, daarna ook een eigen bijdrage. Pycholoog is volgens mij altijd al hetzij zelf betalen, hetzij met doorverwijzing eigen bijdrage. Evenzo nu ook met fysio, de eerste (dacht) 10 behandelingen vergoed, daarna niet meer.
9 behandelingen.
tenzij je behandelt moet worden voor iets chronisch (dat bepaald de fysio, of het chronisch is) dan val je terug op je basis/standaard verzekering en worden alle behandelingen gewoon vergoed
Karin schreef:pubelia schreef:een psygiater word volgens mij wel helemaal vergoed...
Lees even de link van Postbus 51 in mijn post.
Haagsemeid schreef:Ik ben er dus helemaal niet voor verzekerd en had dus gezien dat er zo'n soort regeling is dat je voor 15,20 kunt gaan. Begrijp alleen niet hoe en wat.
Ik zou nu dus €80,- per keer moeten betalen (heb wel een doorverwijzing van de HA)
runningkawa schreef:Wij gaan binnenkort iig weer eens wat vergelijken.
Nu zijn ze allemaal klaar met stunten en heb je veel eerlijkere prijzen voor de komende jaren.
Wel altijd handig zo'n topic