wat vinden jullie nou een goede bh?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

BloemBloem

Re: wat vinden jullie nou een goede bh?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 14:02

Nou ga die maar eens zoeken als je maat DD75 of E75 hebt Haha!

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 20:45

Ik heb D tot E 75 en ik heb hele mooie, sexy bh's Lachen Anders komen ze de kast niet in Lachen Marie Jo, Prima Donna, Triumph, enzovoort hebben leuke maar je moet vaak lang zoeken. Ik ga maar 1 keer per jaar of zo echt bh shoppen en dan pas ik al gauw een 100 stuks. En dan koop ik idd alleen maar stukken die beginnen met een prijskaartje vanaf 50 euro, maar vaak hoger dan 100. Maar die bh's gaan ook jaren mee, ik gooi ze zo in de wasmachine, heb ze heel vaak aan, enz.
Ik heb zowel volledig bedekkende kanten dingen, die toch leuk zijn, maar ook voorgevormde. De voorgevormde vergaan wel sneller.

Kieffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 21:18

Ik heb er pas 1 bij de HEMA gekocht, hij was maar 12 euro (iets in die richting in ieder geval) Ik zag hem hangen en had toevallig nog een witte nodig dus waagde de gok. En tot mijn verbazing is het de fijnste Bh die ik heb! Ik heb cupmaat 85D, dus het is wel heel fijn en soms best moeilijk, om een stevige Bh te vinden.
Binnenkort ga ik de HEMA weer in en koop ik er nog een stel!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 21:37

Bh's maar een half jaar mee? Jeetje, ik doe er veel langer mee haha.
Ik zweer bij mijn twee bh's van de C&A. Push-up beugelbh's, zodat mijn 80B net wat meer lijkt *LOL* Zitten heerlijk, passen heerlijk en geven een mooie vorm. Ik heb een ontiegelijke hekel aan bh's passen, maar misschien moet ik inderdaad weer eens het pashokje induiken.
Met paardrijden heb ik ook vaak bovengenoemde bh's aan, ik denk er vaak niet aan om een sport bh aan te doen. Bij lang doorzitten voel ik het wel, maar aangezien ik nou niet echt denderend veel is, is paardrijden niet zo'n heel pijnlijke aangelegenheid voor mij Knipoog

dierfysio

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-06 08:06

die hema-sportbh's had ik eerst ook: in het begin lijken ze fijn, maar ze lubberen heel snel uit (en dan heb je net zoveel steun als wanneer je geen bh aan hebt....). ik zweer echt bij de shockabsorbers, level 4 (hoogste impactniveau, voor zwaarste sporten). er is een ander topic hierover, en daar staat een verwijzing naar een site, waarop je kunt zien hoeveel je borsten bewegen met en zonder bh/sportbh. echt schrikken!! Bloos!

deze bedoel ik: http://www.shockabsorber.co.uk/bounceometer/shock.html

mariellexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-06 18:45

Een goede bh ? Ik met mijn 75 D heb echt wel een goede bh nodig, en ze moeten er ook IN blijven zitten ook als ik spring of buk. Dus als ik kan passen, doe ik wat beweegoefeningetjes in de paskamer haha.

dierfysio

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-06 18:46

ja, ik hops ook altijd op en neer in het pashokje. ze zullen wel denken... maar maakt me niks uit; je moet zo'n ding wel even testen, haha Tong uitsteken
ik zweer echt bij de shockabsorbers; die snoeren de boel fijn in!

illi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-06 10:33

dierfysio schreef:
ja, ik hops ook altijd op en neer in het pashokje. ze zullen wel denken... maar maakt me niks uit; je moet zo'n ding wel even testen, haha Tong uitsteken
ik zweer echt bij de shockabsorbers; die snoeren de boel fijn in!

welke shockabsorbers heb je dan, want ik heb gezocht op het internet, maar dan zit er geen beugel in.

dierfysio

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-06 10:44

nee, klopt, zijn zonder beugel. ik als beugelfreak wilde ook eerst sportbh met, maar die zijn niet te krijgen (geen goede). ik vind die shock's wel heel fijn zitten; mis de beugels niet.

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-06 10:45

Flower schreef:
LiSSy schreef:
ik heb BH's van after eden, passionata en esprit. ook heb ik zo'n soft cup van de honkemoller.
bij mij maakt het merk niet zo uit, als ze maar mooi zijn en fijn en goed zitten en dat is best lastig bij een 70D

Irritant he ... ik heb dus soms zelfs E !!!
Je kan nooit een sexy setje kopen

Dus wel! Ik heb moet ik zeggen erg mooie bh´s Ja
Met blauw kant-achtig en apart geborduurde bloemen erop enzo... van Prima Donna!

Deze kun je kopen bij Christianne Mode in Wijchen of Beuningen, omg Nijmegen.
Prijzen varieren van 50 tot 100 euro...
Maar ik denk dat prima donna ook echt wel ergens anders verkocht wordt Haha!

Miran88

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 16:47

Ik heb van tommy hilfiger vind ze heel lekker zitten en zijn ook stevig dat vind ik wel fijn

Jillyken

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-06 21:59

mijn gewone bh's koop ik meestal van esprit, die zitten fijn en hebben ook een mooie pasvorm Ja
Die van hunkemoller die jeuken altijd erg bij mij Verward en vd h&m past gewoon niks, dus daar koop ik sowieso niet...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 22:07

Ik heb nog altijd de Snoopy BH's van H&M Bloos ; Vindt ze erg fijn, sporthbeha's enzo heb ik niet, heb ook A; niet zoveel dus Vork

MarjoEisla

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-06 12:04

Ik heb ook altijd moeite met de perfecte pasvorm. Of hij is net iets te strak of net iets te wijd. Dan dus maar weer niets kopen maar gister ging ik maar even vragen aan zon vrouwtje van de hunkemoller. Heb normaal 75c en je schijnt hem dus op het lostte gaatje te moeten passen, nog veel ruimte over en dan kan je dus een 70d passen, nou die zit echt helemaal perfect hihi gaat straks op het paard uitgeprobeerd worden Knipoog.
Ik heb trouwens geen sportbh... Dan doe ik liever een goede stevige bh aan maar die sport dingen vind ik er zo stom uit zien Tong uitsteken

Vivande

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-06 14:06

Voorgevormd sowieso Ja
Ik heb 70B/75B dus gelukkig valt dat heel erg mee!
De fijnste zijn van Tommy Hilfiger en Esprit.

Leonie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-06 15:01

Voorgevormde met beugel wil ik zoiezo. Meestal heb ik er van Esprit, die zitten zo goed.
Voor het sporten heb ik er van Shock Absorber en van Reebok. Over beide merken ben ik zeer tevreden.

bianca_banny

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-06 15:13

H&M /hema hunkemoller!

janee25

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-06 21:48

Ik ook H&M er zijn veel mensen die het niks vinden.. maar bij mij zitten ze gegoten (vind ik dan hè Tong uitsteken) en bij mijn zus ook, die vind ze ook fijn.. dus zal wel aan ons figuur liggen denk ik.. ze gaan misschien niet zo heel lang mee (beugels gaan bij mij vaak uit de stof, maar dat maken we dan wel ffetjes) maar zijn ook niet duur, dus als ze kapot/niet meer mooi zijn/niet meer fijn zitten, kopen we maar weer gewoon nieuwe..

maar zou zat ik laatst op een pony, die zijn benen nogal hoog opgooide, en toen dacht ik eraan dat ik dat ik miss toch maar is een sportBH moet kopen vooral als ik op mijn Fries wil gaan rijden Haha! haha

Jessicoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-06 21:58

Tja de goede bh,,,!!,,
Ik heb ze of bij de H&M weg of bij Henk ten hoor.! En ze zitten prima hoor Tong uitsteken...
En meestal heb ik ook idd voorgevormde BH's vindt ze toch wel t lekkerst zitten!
Maar ik denk dat ik wel even een sportBH aanschaf..
Vooral met t rijden doet t soms nog wel zeer (heb Grote cupC)
en dat is niet echt een fijn gevoel.. Clown.. .

Irissje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-06 22:10

Ik ben grote fan van de Hema. Hunkemoller heb ik ook altijd dat ze zeg maar wat aansmeren. En je hokje induiken. Nee dat is niks voor mij...

Volkoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-06 22:34

Hunkemuller haal ik ze meestal in de aanbieding, voor de leuke setjes.. en pas thuis wel Haha! aantal keer daar gedaan eigenlijk ook nooit last van gehad.. Hulp hoef ik niet, en aansmeren lukt ze al helemaal niet Haha!

Andere zaakje bij ons aan de overkant is prettiger, stuk duurder maar wordt goed geholpen en de bh's zijn ook beter... Helaas komt 70e niet zo veel voor in voorgevormde bh's, ik vind die een stuk steviger zitten. Maar meestal is het passen.. soms geluk met een 75d of e die wat kleiner valt qua omvang Haha!

Ik heb ook maar 3 bh's die echt goed zitten. altijd weer een zoektocht.

amanda2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 12:45

weet iemand waar ze de shockabsorber verkopen in de omgeving van den haag?
van welk merk is de shockabsorber?

heb nu fila over mn gewone beha, maar die is aan vervanging toe,
altijd ellende, heb maat E/F Ach gut

Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 13:16

Berdien schreef:
Bh's maar een half jaar mee? Jeetje, ik doe er veel langer mee haha.
Ik zweer bij mijn twee bh's van de C&A. Push-up beugelbh's, zodat mijn 80B net wat meer lijkt *LOL* Zitten heerlijk, passen heerlijk en geven een mooie vorm. Ik heb een ontiegelijke hekel aan bh's passen, maar misschien moet ik inderdaad weer eens het pashokje induiken.
Met paardrijden heb ik ook vaak bovengenoemde bh's aan, ik denk er vaak niet aan om een sport bh aan te doen. Bij lang doorzitten voel ik het wel, maar aangezien ik nou niet echt denderend veel is, is paardrijden niet zo'n heel pijnlijke aangelegenheid voor mij Knipoog

Inderdaad, heb ook bh''s van de C&A, maar ook van de H&M. Ik gebruik tijdens het rijden ook geen sportbh, gebruik mn gewone bh's. Lijkt me heel vervelend als je een grote maat hebt en de bh's dan ook zo duur worden

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 14:05

Esprit, het heeft even geduurd voordat ik een fijn merk heb gevonden en dat ik ook wist wat de goede maat was. Maar voor mij alleen nog maar die Lachen

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 18:50

Ik heb een aantal van de hema die wel goed zitten maar mijn favo blijft toch Triumph. Goede kwaliteit en goede pasvorm.