Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
dierfysio schreef:ja, ik hops ook altijd op en neer in het pashokje. ze zullen wel denken... maar maakt me niks uit; je moet zo'n ding wel even testen, haha
ik zweer echt bij de shockabsorbers; die snoeren de boel fijn in!
Flower schreef:LiSSy schreef:ik heb BH's van after eden, passionata en esprit. ook heb ik zo'n soft cup van de honkemoller.
bij mij maakt het merk niet zo uit, als ze maar mooi zijn en fijn en goed zitten en dat is best lastig bij een 70D
Irritant he ... ik heb dus soms zelfs E !!!
Je kan nooit een sexy setje kopen
Berdien schreef:Bh's maar een half jaar mee? Jeetje, ik doe er veel langer mee haha.
Ik zweer bij mijn twee bh's van de C&A. Push-up beugelbh's, zodat mijn 80B net wat meer lijktZitten heerlijk, passen heerlijk en geven een mooie vorm. Ik heb een ontiegelijke hekel aan bh's passen, maar misschien moet ik inderdaad weer eens het pashokje induiken.
Met paardrijden heb ik ook vaak bovengenoemde bh's aan, ik denk er vaak niet aan om een sport bh aan te doen. Bij lang doorzitten voel ik het wel, maar aangezien ik nou niet echt denderend veel is, is paardrijden niet zo'n heel pijnlijke aangelegenheid voor mij