Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Anders komen ze de kast niet in
Marie Jo, Prima Donna, Triumph, enzovoort hebben leuke maar je moet vaak lang zoeken. Ik ga maar 1 keer per jaar of zo echt bh shoppen en dan pas ik al gauw een 100 stuks. En dan koop ik idd alleen maar stukken die beginnen met een prijskaartje vanaf 50 euro, maar vaak hoger dan 100. Maar die bh's gaan ook jaren mee, ik gooi ze zo in de wasmachine, heb ze heel vaak aan, enz.
Zitten heerlijk, passen heerlijk en geven een mooie vorm. Ik heb een ontiegelijke hekel aan bh's passen, maar misschien moet ik inderdaad weer eens het pashokje induiken.

dierfysio schreef:ja, ik hops ook altijd op en neer in het pashokje. ze zullen wel denken... maar maakt me niks uit; je moet zo'n ding wel even testen, haha
ik zweer echt bij de shockabsorbers; die snoeren de boel fijn in!
Flower schreef:LiSSy schreef:ik heb BH's van after eden, passionata en esprit. ook heb ik zo'n soft cup van de honkemoller.
bij mij maakt het merk niet zo uit, als ze maar mooi zijn en fijn en goed zitten en dat is best lastig bij een 70D
Irritant he ... ik heb dus soms zelfs E !!!
Je kan nooit een sexy setje kopen

en vd h&m past gewoon niks, dus daar koop ik sowieso niet...
; Vindt ze erg fijn, sporthbeha's enzo heb ik niet, heb ook A; niet zoveel dus
.

) en bij mijn zus ook, die vind ze ook fijn.. dus zal wel aan ons figuur liggen denk ik.. ze gaan misschien niet zo heel lang mee (beugels gaan bij mij vaak uit de stof, maar dat maken we dan wel ffetjes) maar zijn ook niet duur, dus als ze kapot/niet meer mooi zijn/niet meer fijn zitten, kopen we maar weer gewoon nieuwe..
haha
...
.. .
aantal keer daar gedaan eigenlijk ook nooit last van gehad.. Hulp hoef ik niet, en aansmeren lukt ze al helemaal niet
Berdien schreef:Bh's maar een half jaar mee? Jeetje, ik doe er veel langer mee haha.
Ik zweer bij mijn twee bh's van de C&A. Push-up beugelbh's, zodat mijn 80B net wat meer lijktZitten heerlijk, passen heerlijk en geven een mooie vorm. Ik heb een ontiegelijke hekel aan bh's passen, maar misschien moet ik inderdaad weer eens het pashokje induiken.
Met paardrijden heb ik ook vaak bovengenoemde bh's aan, ik denk er vaak niet aan om een sport bh aan te doen. Bij lang doorzitten voel ik het wel, maar aangezien ik nou niet echt denderend veel is, is paardrijden niet zo'n heel pijnlijke aangelegenheid voor mij