Die bleek dus ook bloedarmoede te hebben

Dus zou idd ook ff naar de huisarts gaan

en je hebt een lage bloeddruk leeg ik, dat zou er ook mee te maken kunnen hebben. Geeft je HA geen advies om deze hoger te krijgen?
succes !!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jensje schreef:
Tip om je bloeddruk om hoog te krijgen veel drop eten dat schijnt de bloeddruk omhoog te helpen
Duhelo schreef:in de winter warm ik enkel op in men bed als ik mijn elektrisch deken aanleg op voorhand, enkel men voeten blijven koud (ik ben vrij groot, dus pas nooit helemaal op die deken)
Shadow0 schreef:Duhelo schreef:in de winter warm ik enkel op in men bed als ik mijn elektrisch deken aanleg op voorhand, enkel men voeten blijven koud (ik ben vrij groot, dus pas nooit helemaal op die deken)
Kun je niet beter je deken wat naar onderen schuiven? Als je voeten warm zijn, blijft de rest van je lichaam dat meestal ook, dus een kier aan de bovenkant (nek / schouders) zal waarschijnlijk minder voelen. Maar als het je zo goed bevalt dan is het natuurlijk prima
kabouter_ schreef:Jep het is idd koud.. Alleen ik wil nog niet mijn winterjas aandoen en allelei wollen truien want dan heb ik er in de echte winter niks meer aan.. dus nu blijf ik gewoon maar ff rillen enzo..