Jaahaa leuk die lenzen, maar hoe gaan ze uit?? *help*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sannert

Re: Jaahaa leuk die lenzen, maar hoe gaan ze uit?? *help*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-06 22:44

Frank schreef:
Sannert schreef:
Help? Iemand tips oid? Nagelbijten / Gniffelen

Maar dat leren ze je toch uitgebreid bij de opticien????

Sannert schreef:
En vanmiddag met oefenen lukte het wel

Lachen

_Dunja_ schreef:
Sannert schreef:
Jaa, ik heb dus lenzen ..
Vanmiddag moeite met erin, en nu, juist ja, ze moeten eruit .. En vanmiddag met oefenen lukte het wel, en nu, nu is het voor het echt, en nu lukt het niet .. Scheve mond
Help? Iemand tips oid? Nagelbijten / Gniffelen

Mag ik vragen bij welke opticien jij zit? Knipoog

Maar natuurlijk. Pearl.

appelbolfan schreef:
Wel mee oppassen hoor als je ze naar je ooghoek schuift; als je het te hard doet komen ze onder je ooglid en daar krijg je ze niet makkelijk weg. Geloof me maar; ik heb ervaring Clown

Okee, bedankt voor de tip! Ik schuif ze ook niet hard ernaar, gewoon voorzichtg, en dan zet ik mn nagel eronder zeg maar. Lachen

mirror666

Re: Jaahaa leuk die lenzen, maar hoe gaan ze uit?? *help*

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 08:54

oow, ik herken het Haha! Ik kreeg eerst harde lenzen, en als ik die uit moest doen moest ik de randjes pakken en dan was die uit (kreeg geen ''zuignap'' mee ) dat lukte me dus niet he..
Nu met de zachte lenzen lukt het eruit pakken ook niet (mijn oog is bang van mij ) maar ik druk mijn onderste ooglid zachtjes (onder mijn lens) tegen m'n oog, en dan de bovenste boven de lens ertegen drukken, naar elkaar toe, en dan ligt ie ergens om je heen op de grond oid Vork
maar oefening baart echt kunst Lachen je moet voor jezelf gewoon een manier vinden die fijn is