Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
smiek schreef:hee..
ik kom toevallig dit topic tegen, en ik heb ook heel vaak last van hoofdpijn, naar dokter geweest maar die kan/wil er niks aan doen.
ik loop nu een tijdje bij de osteopaat tegen rugklachten, maar een osteopaat kan je ook heel goed helpen tegen hoofdpijn, ik moet donderdag weer heen en dan gaat hij mij weer behandelen voor mijn rug, maar hij zou me dan ook behandelen voor mijn hoofdpijn..
maar ik hoor daar iig wel altijd goede reacties over, het is maar een idee
xSemmiex schreef:smiek schreef:hee..
ik kom toevallig dit topic tegen, en ik heb ook heel vaak last van hoofdpijn, naar dokter geweest maar die kan/wil er niks aan doen.
ik loop nu een tijdje bij de osteopaat tegen rugklachten, maar een osteopaat kan je ook heel goed helpen tegen hoofdpijn, ik moet donderdag weer heen en dan gaat hij mij weer behandelen voor mijn rug, maar hij zou me dan ook behandelen voor mijn hoofdpijn..
maar ik hoor daar iig wel altijd goede reacties over, het is maar een idee
Ik herken het, ik heb ook (vrijwel) elke dag last van hoofdpijn!!
Mijn nek zit ook altijd heel erg vast, dus ik heb gehoort dat het dan spanning's hoofdpijn is wat ik heb?
Ik heb ook vaak last van Micraine, dan moet ik echt in het donker zonder geluid op bedl iggen en slapen want anders word ik echt gek.
Ik heb al een paar keer bloedlaten prikken, een hersenscan gehad ben naar een kraker geweest echt niks helpt tegen mijn hoofdpijnen.
Misschien als ik elke dag geheel gemasseerd zal worden maar dat is denk ook geen optie.
Mijn zus heeft hier ook last van en mn oma had het ook dus het zit wel in ed familie.
Lilian__ schreef:Bleeh heb nu ook beetje hooftpijn en nekkrampen, me asprine moet snel inwerken ik wil nog rijden.