maagband?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Linda86

Re: maagband?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 18:59

pubelia schreef:
Dan kom ik zo wie zo nog niet in aanmerking. Ik ben al wel 6 jaar te zwaar, maar ik heb in die tussen tijd nog nooit een poging gedaan om naar een dietisten te gaan. ik ben er vroeger er wel eens geweest, maar dat ging niet goed. was een kinder dietisten en doe was gewoon niet vriendelijk...

Maarrrr ik heb vandaag alle moed verzameld en de huisarts gebeld voor naar een dietisten te gaan Haha!

Dietiste's zijn niet eng hoor Knipoog
Helaas bestaat er nog vaak de opvatting dat wij 'mensen met het wijzende vingertje' zijn en dat je dan alleen nog maar sla en wortels mag eten. Dat is helemaal niet waar. Wij proberen samen met jou een dieet samen te stellen die zoveel mogelijk bij jou past. De dietiste zal naar jouw intake gaan kijken en daarvanuit gaan bekijken hoe ze het dieet zoveel mogelijk passend bij jou gaat maken.

In ieder geval veel succes ermee!

Ciara87

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 20:36

als je nog nooit naar een dietiste bent geweest zou ik dat eerst proberen, een stok achter de deur zou best wel kunnen helpen plus je krijgt vaak handige tips. voor mij werkte het niet, ik heb veel te maken met depressies en ben een emotionele eter, krijg mezelf gewoon niet uit die negatieve spiraal en ben nu zoveel aangekomen dat dit één van de laatste opties is voor mij.

Kieffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 07:09

Maagband heb ik ook aan gedacht, maar het is hem niet geworden omdat er toch een hop risico's bij komen kijken.
Wat mij ontzettend geholpen heeft is Reductil. Dat zijn pilletjes waardoor je, als je hem inneemt, een vol gevoel hebt. Iedere ochtend neem je voor je ontbijt zo'n ding en je hebt er de hele dag pleier van. Ik heb het 3 maanden geslit en ben 20 kilo afgevallen. Het is belangrijk dat je het goed afbouwt, als je dat niet doet, dan heb je van de ene op de andere dag dat volle gevoel niet meer en ga je dat weer bijeten...
Het heeft mij ontzettend geholpen, voel me een heel ander mens!