Jeetje wat een verhaal. Maar ik vind het wel hartstikke goed dat je er nu zo open over durft te spreken. Zelf rijd ik op een manege waar regelmatig 'oudere' mensen komen die heel graag willen rijden. Deze mensen krijgen dan in eerste instantie privéles totdat ze 'goed' genoeg zijn om in de lessen te gaan. En ik weet zeker dat een heleboel andere maneges dit ook zo doen. En daar zullen ze het ook echt niet raar vinden als je een fout maakt tijdens het rijden. Ik zou zeggen: ga ervoor!
Wát een verhaal, jeetje ik heb als een gek van begin tot einde gelezen. Hier zou je een boek van kunnen schrijven.. om stil van te worden! Nog heel veel succes, ik weet zeker dat het je gaat lukken!
Aw ik vind dit echt rot voor je serieus, Mijn ouders zijn altijd TÉ makkelijk geweest,waar ik dus best boos om ben geweest. en als ik dan jou verhaal lees, dan heb ik eigenlijk een super leven echt sh*t.
Als je hier in de buurt woonde mocht je zo op me paard stappen, (gratis) je leert veel van me paard en hij zal toch nooit een bok geven. veel meisjes van een jaar of 10 hebben er al lekker op gereden en die zijn er zo gek op.