bang voor bloedprikken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kit_for_ever

Re: bang voor bloedprikken

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 16:56

Ik had er geen moeite mee.. maar ik was té overdonderd. moest naar het ziekenhuis voor uitslag wat ik had op mn benen (misschien bij jullie wel bekend: de winterdijen!!!!) en omdat ze daar nog niet meteen wisten wat het was wouden ze leuk gaan biopteren!!!!(stukjes huid wegsnijden) Lijkbleek werd ik toen ze dat zeiden... 3 biopten=3verdovingsspuiten en daarna nog 8 buisjes volbloederen.... Ochja als t dan echt moet, dan maar alles in 1 keer Tong uitsteken

Kit_for_ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 16:57

Fijne verpleegkundige scheelt trouwens ook al de helft!!!

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-06 00:10

CharlotteP schreef:
Ik kan er ook niet tegen, ik heb 2 weken geleden bloed laten prikken, vijf buisjes.

Nou ik zat daar en het ging goed, totdat ik opstond en wegliep. Ik ging gelijk weer onderuit en moest kotsen, niet normaal. Er kwamen allemaal verpleegsters aan en hebben me op een bed gelegd, ik kon ook niets meer zien, zag alleen maar zwarte vlekken.

Uiteindelijk heeft mijn vader me naar huis gebracht en op bed gelegd, na een halve dag slapen ging het weer. Mijn arm is nu nog steeds blauw..

Ben je bij de polikliniek geweest? Dat mens kan echt niet prikken doet altijd hartstikke zeer (bij een ander nog nooit last van gehad) en ik trok ook erg wit weg.