Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shiloh schreef:Ludora schreef:Volgens mij werkt niets behalve bleken....
er zijn nog wel meer methodes, maar die zijn ontzettend duur. Een collega van mij bij mijn bijbaantje heeft een behandeling gehad waarbij ze een soort van porseleine laagje over je tanden heen doen. Ze veilen dan eerst een heel stuk van je tand weg en dan plakken ze dat eroverheen. En dat wat ze er dan opplakken kunnen ze op precies dezelfde manier doen als je eigen echte tanden waren.
Vervolgens gaat het geloof ik 40 jaar mee of zo.
Paula schreef:Poetsen met een lepel zeezout.. nooit geprobeerd, alleen gelezen.
Duhelo schreef:Paula schreef:Poetsen met een lepel zeezout.. nooit geprobeerd, alleen gelezen.
goed om over je nek van te gaan
Gabbertje schreef:Witte tanden krijg je zeker niet van tandpasta, je zou kunnen bleken maar ook dat geeft geen garantie voor tinten lichtere tanden en is erg slecht voor je tanden.
Ilse schreef:@ Tandenfee: Heb jij ook enig idee wat zoiets kost? Ik denk zelf ook wel geregeld aan bleken maar heb totaal geen idee wat voor een prijs ik daarvoor in gedachte moet nemen
tandenfee schreef:Gabbertje schreef:Witte tanden krijg je zeker niet van tandpasta, je zou kunnen bleken maar ook dat geeft geen garantie voor tinten lichtere tanden en is erg slecht voor je tanden.
Dat is niet helemaal waar. Bleken mits professioneel is niet slecht voor je tanden. Waar je wel voor moet uit kijken zijn de thuisbleek systemen. Deze kunnen enorme schade aanrichten mn het tandvlees. Als je dus wilt bleken, graag eerst je tanden professioneel laten schoonmaken bij een mondhygiënist. Hij/ zij weet dan de precieze kleur van je tanden. Evt als het mogeijk is( dus geen kronen in de voortanden of vullingen) kan je het laten bleken. Dit gebeurt in 1 sessie dmv een lamp. Je ligt ongeveer 1 uur in de stoel . Het gebit kan tot 14 tinten lichter worden gemaakt. Het meest voorkomende is 8 tinten lichter. gr de tandenfee
ps, ik doe dit zelf dus zeer vaak!!