Snel mooie witte tanden ?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Stephanie

Re: Snel mooie witte tanden ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 22:12

nee geen thuisshop is een nieuwe van prodent dacht ik weet het even niet zeker Lachen

_Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 14:36

Ik heb wel ergens gelezen dat het helpt als je aarbeien over je tanden wrijft oid. Schoot me net binnen..

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 15:05

Poetsen met een lepel zeezout.. nooit geprobeerd, alleen gelezen.

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 22:02

Shiloh schreef:
Ludora schreef:
Volgens mij werkt niets behalve bleken....

er zijn nog wel meer methodes, maar die zijn ontzettend duur. Een collega van mij bij mijn bijbaantje heeft een behandeling gehad waarbij ze een soort van porseleine laagje over je tanden heen doen. Ze veilen dan eerst een heel stuk van je tand weg en dan plakken ze dat eroverheen. En dat wat ze er dan opplakken kunnen ze op precies dezelfde manier doen als je eigen echte tanden waren.

Vervolgens gaat het geloof ik 40 jaar mee of zo.

Ik geloof dat jij veners (als ik het goed schrijf Knipoog ) bedoelt, heel veel celebritys hebben die, ik weet zelfs oa. Hilary Duff Lachen

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 23:13

Paula schreef:

Misselijk
goed om over je nek van te gaan Haha!

Janna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 23:19

Duhelo schreef:
Paula schreef:

Misselijk
goed om over je nek van te gaan Haha!

Het is nogal goor ja maar het schijnt dus te helpen..
Heb het 2 keer geprobeerd zag niet zoveel verschil eigenlijk Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 20:10

Pro Glasur van Sensodyne & AquaFresh (met die 3 kleuren)

horseNL00

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 20:12

Ik heb DE oplossing. je moet je tanden laten laseren!!! Kost ongeveer 400 euro, ben je er voor de eerste 3 jaar zeker van af en heb je een straaaaaaaalend wit gebit (tenzij je veel koffie drinkt, of thee, of drop eet of rookt...) Haha!

tandenfee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 20:56

Gabbertje schreef:
Witte tanden krijg je zeker niet van tandpasta, je zou kunnen bleken maar ook dat geeft geen garantie voor tinten lichtere tanden en is erg slecht voor je tanden.

Dat is niet helemaal waar. Bleken mits professioneel is niet slecht voor je tanden. Waar je wel voor moet uit kijken zijn de thuisbleek systemen. Deze kunnen enorme schade aanrichten mn het tandvlees. Als je dus wilt bleken, graag eerst je tanden professioneel laten schoonmaken bij een mondhygiënist. Hij/ zij weet dan de precieze kleur van je tanden. Evt als het mogeijk is( dus geen kronen in de voortanden of vullingen) kan je het laten bleken. Dit gebeurt in 1 sessie dmv een lamp. Je ligt ongeveer 1 uur in de stoel . Het gebit kan tot 14 tinten lichter worden gemaakt. Het meest voorkomende is 8 tinten lichter. gr de tandenfee
ps, ik doe dit zelf dus zeer vaak!! Haha!

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 20:59

@ Tandenfee: Heb jij ook enig idee wat zoiets kost? Ik denk zelf ook wel geregeld aan bleken maar heb totaal geen idee wat voor een prijs ik daarvoor in gedachte moet nemen Lachen

Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 21:04

bloem op je tanden even leggen alleen gehoord nooit geprobeert maar je moet het niet te vaak doen

tandenfee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 21:11

Ilse schreef:
@ Tandenfee: Heb jij ook enig idee wat zoiets kost? Ik denk zelf ook wel geregeld aan bleken maar heb totaal geen idee wat voor een prijs ik daarvoor in gedachte moet nemen Lachen

Het bleken met een Zaap of Zoom lamp kost ongeveer 360 euro . Er zijn verzekeringen die dit vergoeden. Haha!
Ik bleek met een Zoom 2 dat is dezelfde lamp die gebruikt wordt in Make me beautiful! Wie weet is er iemand in de buurt bij je die zo'n systeem heeft. gr tandenfee

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 21:13

tandenfee schreef:
Gabbertje schreef:
Witte tanden krijg je zeker niet van tandpasta, je zou kunnen bleken maar ook dat geeft geen garantie voor tinten lichtere tanden en is erg slecht voor je tanden.

Dat is niet helemaal waar. Bleken mits professioneel is niet slecht voor je tanden. Waar je wel voor moet uit kijken zijn de thuisbleek systemen. Deze kunnen enorme schade aanrichten mn het tandvlees. Als je dus wilt bleken, graag eerst je tanden professioneel laten schoonmaken bij een mondhygiënist. Hij/ zij weet dan de precieze kleur van je tanden. Evt als het mogeijk is( dus geen kronen in de voortanden of vullingen) kan je het laten bleken. Dit gebeurt in 1 sessie dmv een lamp. Je ligt ongeveer 1 uur in de stoel . Het gebit kan tot 14 tinten lichter worden gemaakt. Het meest voorkomende is 8 tinten lichter. gr de tandenfee
ps, ik doe dit zelf dus zeer vaak!! Haha!

bij het professioneel schoonmaken: vermooien je tanden dan ook?
ikzelf heb vrij gele tanden, niet zo erg, maar ik heb er wel witte plekken opzitten (ik vermoed lijmresten van men beugel die er niet afwillen) en wat donkere vlekken
ze moeten niet persé stralend wit zijn (zou wel leuk zijn)
maar ik zou wel willen dat ze egaal worden...

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 21:14

mijn nicht heeft het laten doen, in een tandenkliniek. Verward
650 euro Frusty ik schrok me toen ik dit hoorde

tandenfee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 21:15

Dat zou ik eerst moeten zien, maar in het algemeen is schoonmaken al voldoende. Daarna kan je altijd nog beslissen of je je tanden gaat bleken. Ik gebruik een airflow, ( soort zandstraler) dan worden ze al gauw witter. Vraag je tandarts/mondhygienist of die er ook eentje heeft!

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 22:24

nou, mijn tandarts ben ik totaal niet tevreden over.
ik had een blokjesbeugel
na 1 jaar mocht die al af?
ik kreeg zon losse beugel voor snachts (jullie noemen dat een plaatje geloof ik?)
als ik mijn beugel de hele nacht gedragen had, ik deed hem smorgens uit,dan stonden mijn tanden savonds al weer scheef, en kreeg ik mijn beugel amper in.
na een tijd was het zo ver dat men beugel niet meer pastte, en ik droeg die minstens 14 uur per dag.
nadien heb ik gehoord dat hij ook een vast draadje achter men tanden kon lijmen, maar dat niet wilde doen bij mij (ik had dus uitdrukkelijk om een alternatief voor het plaatje gevraagd, omdat ik wist dat dit niet ging werken bij mij, hij zei me dan dat er geen alternatief was, en heeft dus gelogen)
bij het verwijderen van men blokjes heeft die ze er gewoon zo afgekraakt, en zelfs niet de moeitee gedaan om mijn tanden eens goed te reinigen, het ging weggaan met poetsen.
ik poets niet genoeg, maar wel minstens 1 maal per dag, met whitening tandpasta.(pearl drops geloof ik) is dat trouwens goede tandpasta?
Ik loop inmiddels al 5 jaar zo rond...

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 23:14

Ik poets sinds kort met zuiveringszout! klein pakje van 99 cent wat tandpasta op je borstel door t zout heen halen en poetsen maar Haha!
werkt super.. afgelopen week hebben wij zoon vibrerende tandeborstel van oralb gekocht en dat ding heeft 3 standen en werkt helemaal geweldig.. op naar de witte tanden Haha!

traan_beauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 12:22

Tandpasta helpt niet echt om ze witter te maken, meer om ze niet nog geler te laten worden (bij mij tenmiste). Ik heb 1x met zout gepoets, góór, maar het hielp echt heel goed! Stralende witte tanden Haha! . Maar ik doe het nooit meer Bloos

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 12:23

chiquitatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-06 13:54

ik weet dat deze topic al een eindje on-actief is. maar kmoest eerst 25 nuttige berichten plaatsen, dusja.
ik heb ook wel last van gele tanden, vind ik verschrikkelijk vervelend!
ik poest mijn tanden 2 à 3 maal per dag, maar zie nie zoveel verschil.
ik ga toch ff naar de tandarts op controle en ik ga vragn wat ik er het best tegen kan doen.
ik heb ook zo van die hele gevoelige tanden zoals bij koude of warmte maar vooral eigenlijk als ik in iets hards moet bijten. is niet elke dag zo maar soms zo van die dagen...
heel vervelend om dan zo te eten!

weet iemand er een goed middel tegen tegen zowel wittere tanden maar voorla tgeen gevoelige tanden, een goede tandpasta ofzo???

ik las hier ook iets met zout, maar wat kan je dan het beste doen? hoe doe je dat dan moet zout?
zuiver of ergens kopen??

alvast bedankt!

chiquitatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 19:32

niemand? Verdrietig