Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dees schreef:
Meisje - dom dom dom.
Elke keer dat je die vent over je heen laat komen, laat je je misbruiken.
Het is gewoon smerig. Bah, zo vies...
Je bent zo dom om dat te laten gebeuren....
Navidad schreef:Mijn hetero vrienden (mijn beste maatje van 29) Zegt tegen mij hoe gek moet je zijn om op deze leeftijd met een grietje onder de 20 te gaan.
meisje1 schreef:Hij heeft zelf jaren een relatie gehad met een vrouw van zijn leeftijd. Dus hij valt niet op jonge meisjes..
hasten schreef:Ik vind het te veel leeftijdsverschil, ik ben ook 15 en ik kan echt niet met iemand gaan van bijna 30.
Citaat:Mensen vallen op elkaars persoonlijkheid en of lichaam, niet op een leeftijd....
Lusitana schreef:
Iedereen is verschillend. Hier is het heel gewoon dat meisjes met 15-16 jaar trouwen en zigeunermeisjes wel met 12!!!
LiNdA1986 schreef:15 is zeker te weten TE jong voor iemand van 29! Jij bent nog een meisje en hij is al een volwassen man.
Zal er echt mee kappen, hoe moeilijk dat misschien ook is, je kan beter iemand van je eigen leeftijd zoeken...
rindin schreef:
Dat eerste zinnetje is echt te banaal voor woorden! Ik heb net een heel verhaal zitten ophangen, maar volgens mij heb jij daar overheen gelezen ofzo. Ik heb drie jaar een relatie met een 13 jaar oudere jongen gehad en we hebben een geweldige tijd gehad. Dus zeg ik: Het verschilt per geval, maar het is zeker niet onmogelijk!!!
Wendy schreef:rindin schreef:
Dat eerste zinnetje is echt te banaal voor woorden! Ik heb net een heel verhaal zitten ophangen, maar volgens mij heb jij daar overheen gelezen ofzo. Ik heb drie jaar een relatie met een 13 jaar oudere jongen gehad en we hebben een geweldige tijd gehad. Dus zeg ik: Het verschilt per geval, maar het is zeker niet onmogelijk!!!
Totdat je er achter komt dat je nooit écht jong bent geweest....
Lusitana schreef:Wat de zwangerscahp betreft, er staat toch duidelijk dat ze veilig vrijd?
Als je net sex ontdekt en als je net een nieuw vriendje hebt, en in dit geval gaat het samen, is het heel logisch dat je vaak sex wilt. Maar dat vuur gaat er wel af. Belangrijk is dat je je vrienden houdt, zodat je wat hebt om op terug te vallen. En dat je geen geheimen hebt, want dat zorgt gewoon voor enorme stress.
Ze hoeft zich nergens voor te schamen, sex is een natuurlijk gevolg van aantrekkingskracht en die is dus duidelijk nog aanwezig. Tieners hebben sexuele gevolens, die kun je niet even wegpoetsen met een wijzend vingertje.
De enige twijfel is of er ook liefde is. Hoogstwaarschijnlijk niet. daar kun je dus achterkomen door een lange tijd sex te weigeren. Bij liefde maakt het niet uit, maar iemand die je heeft om de sex maakt het dan wel uit al of niet met een smoes.
Wendy schreef:Precies, dus waarom loop jij nu de hele tijd te beweren dat het normaal gevonden zou moeten worden, zo'n relatie?
rindin schreef:Wendy schreef:Precies, dus waarom loop jij nu de hele tijd te beweren dat het normaal gevonden zou moeten worden, zo'n relatie?
Ik loop niet te beweren dat het "normaal" gevonden zou moeten worden. Want waar ligt de grens van normaal en abnormaal. Als twee mensen van elkaar houden is heel veel mogelijk! In de liefe gebeuren een hoop "rare" dingen. En wat ik "loop te beweren" is dat het niet "raar" is dat er een grootleeftijdsverschil is, en dat het best mogelijk is. Er zijn in dit topic een hoop banale uitspraken gedaan, terwijl er naar zoiets gewoon wat genuanceerder gekeken moet worden. Iedereen heeft een andere smaak en als dit meisje verliefd is op een oudere jongen is dat niet raar. Ik spreek uit ervaring en kan niet vaak genoeg zeggen dat het zeker niet onmogelijk is.
Zera is het geloof ik wel met mij eens, die zit in het zelfde schuitje