Hij is 29 en ik 15.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Aranel

Re: Hij is 29 en ik 15.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 11:35

Ik ben zelf ook 15 en mijn vriend is 20 en dat verschil vind ik al groot...hoe moeilijk het ook is, ik zou proberen te stoppen... Good luck Knipoog

SillyB

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 11:36

En toch, ik heb ook ooit in mijn leven voor de moeilijke beslissing hart of verstand gestaan en heb toen voor mijn hart gekozen. In die situatie verklaarde iedereen me voor gek en toch heb ik geen spijt.
Maar als ik deze situatie bekijk, en gezien je leeftijd, denk ik dat je op dit moment beter voor bescherming van jezelf kan kiezen, hoeveel pijn dat ook doet, en het uitmaken/stoppen. Echt meisje hier krijg je spijt van!

odetteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 11:38

Dees schreef:

Meisje - dom dom dom.

Elke keer dat je die vent over je heen laat komen, laat je je misbruiken.
Het is gewoon smerig. Bah, zo vies...
Je bent zo dom om dat te laten gebeuren....

Dat heet jong en verliefd Knipoog

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 11:38

Je bent gewoon te jong voor zo iemand. HIj is toe aan dingen waar jij nog lang niet aan toe bent. Of word jij ook een zoveelste teenmother? Kijk hier maar eens verderop, ook een meisje van 15 dat al zwanger is.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 11:39

pfieuw zeg!!

Als jullie nu beide 10 jaar ouder waren geweest had het nog gekund.

Maar je bent nog een meisje, en hij is een vent!

_Kimberley

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 11:41

Ik vind het te veel leeftijdsverschil, ik ben ook 15 en ik kan echt niet met iemand gaan van bijna 30.

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 11:45

Wat de zwangerscahp betreft, er staat toch duidelijk dat ze veilig vrijd?
Als je net sex ontdekt en als je net een nieuw vriendje hebt, en in dit geval gaat het samen, is het heel logisch dat je vaak sex wilt. Maar dat vuur gaat er wel af. Belangrijk is dat je je vrienden houdt, zodat je wat hebt om op terug te vallen. En dat je geen geheimen hebt, want dat zorgt gewoon voor enorme stress.
Ze hoeft zich nergens voor te schamen, sex is een natuurlijk gevolg van aantrekkingskracht en die is dus duidelijk nog aanwezig. Tieners hebben sexuele gevolens, die kun je niet even wegpoetsen met een wijzend vingertje.
De enige twijfel is of er ook liefde is. Hoogstwaarschijnlijk niet. daar kun je dus achterkomen door een lange tijd sex te weigeren. Bij liefde maakt het niet uit, maar iemand die je heeft om de sex maakt het dan wel uit al of niet met een smoes.

odetteke

Navidad schreef:
Mijn hetero vrienden (mijn beste maatje van 29) Zegt tegen mij hoe gek moet je zijn om op deze leeftijd met een grietje onder de 20 te gaan.

Ik kan me trouwens wel van mannen voorstellen dat het af en toe flink lastig is om de leeftijd van een leuk meisje in de kroeg in te schatten. Ik zie regelmatig meiden die in de 20 lijken, maar eigenlijk de kroeg nieteens binnen mogen. Kan me voorstellen dat je als man dan een illegale one night stand hebt. Maar als een man van 29 op de hoogte is van de leeftijd, hoort hij er ver uit de buurt te blijven!

Rindin

Drie jaar geleden was ik 16 en kwam ik een jongen tegen, die was 29. We zijn echt smoorverliefd op elkaar geworden. We hebben drie jaar verkering gehad en dat was echt een leuke tijd! Van het leeftijdsverschil hebben we eigenlijk nooit iets gemerkt. We pasten gewoon bij elkaar. Het is nu sinds en maand uit, maar we blijven van elkaar houden en gaan gewoon al vrienden met elkaar om. Ik ben ook echt in zijn vriendenclub beland en zij zijn ook allemaal rond de 30 (ik ben nu 19).

Bij ons heeft het nooit zoveel uitgemaakt omdat ik mijn leeftijd een beetje vooruit ga. Het licht volledig aan jezelf. Als jij nog echt aan het puberen bent en hij is al echt volwassen dan wordt het niks, maar als je zoals ik ook snel volwassen bent, zie ik geen probleem. Ik heb echt een geweldige tijd gehad en heb twee jaar samengewoond (vanaf mn 17e).

Je moet zulke dingen echt per geval bekijken... Maar het is zeker niet onmogelijk!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 11:46

meisje1 schreef:
Hij heeft zelf jaren een relatie gehad met een vrouw van zijn leeftijd. Dus hij valt niet op jonge meisjes..

Dit zegt helemaal niets. Ik ben jaren misbruikt door een man van in de 50, hij had een huwelijk met een vrouw van dezelfde leeftijd en een zoon. Ik was zelf nog maar 14.

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 11:47

hasten schreef:
Ik vind het te veel leeftijdsverschil, ik ben ook 15 en ik kan echt niet met iemand gaan van bijna 30.

Iedereen is verschillend. Hier is het heel gewoon dat meisjes met 15-16 jaar trouwen en zigeunermeisjes wel met 12!!!
Het al genoemd, de een speelt nog met Barbies, de ander doet al hevig aan sex, anderen zijn al behoorlijk met een carrièreplanning bezig. Het ligt aan je achtergrond, karakter en genen....

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 11:49

Een vriendin van mij heeft als 16 jarige en relatie gehad met een man van 42. Die heeft daarvoor en daana ook een vrouw gehad van eigen leeftijd. Mensen vallen op elkaars persoonlijkheid en of lichaam, niet op een leeftijd....

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 11:51

Sanne haar vader is ook 14 jaar ouder dan ik....... en ik was 18 toen ik met hem om begon te gaan

Onyx88

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 11:57

15 is echt te jong voor zo'n oude vent. Ik word al misselijk als ik eraan denk. Ik ben 18 en zou zelfs al niks willen met iemand van 29.

Citaat:
Mensen vallen op elkaars persoonlijkheid en of lichaam, niet op een leeftijd....

Ja, dat is waar, maar als jij op een 10 jarige valt en daar seks mee hebt ben je toch wel erg fout bezig en strafbaar ook. Dus dit zinnetje zegt niet zo heel veel over een situatie. Ik denk dat hier twee mensen hun verstand zijn verloren.

Ik ben het eens met Dees. Hij misbruikt je. Het is niet gezond om als 30 jarige "verliefd" (of wat dan ook) te zijn op een 15 jarige. Hij was net zou oud als jij nu bent toe jij geboren werd!
Als je alleen al twijfelt of je wel zal gaan vanmiddag waarom doe je het dan nog?

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 12:08

15 is zeker te weten TE jong voor iemand van 29! Jij bent nog een meisje en hij is al een volwassen man.

Zal er echt mee kappen, hoe moeilijk dat misschien ook is, je kan beter iemand van je eigen leeftijd zoeken...

odetteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 12:11

Lusitana schreef:

Iedereen is verschillend. Hier is het heel gewoon dat meisjes met 15-16 jaar trouwen en zigeunermeisjes wel met 12!!!

En hier is het gewoon verboden dan een 29 jarige sex heeft met iemand van 15! Dit ivm de machtspositie de deze jongen/man heeft.

Dat een meisje wel met die jongen in bed wil duiken is te begrijpen, maar HIJ is meerderjarig en hoort zich dan ook als zodanig te gedragen (en dat betekend niet met zo'n jong meisje lopen rotzooien)

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 12:12

inderdaad bij wet verboden Haha! Haha!

Rindin

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 12:12

LiNdA1986 schreef:
15 is zeker te weten TE jong voor iemand van 29! Jij bent nog een meisje en hij is al een volwassen man.

Zal er echt mee kappen, hoe moeilijk dat misschien ook is, je kan beter iemand van je eigen leeftijd zoeken...

Dat eerste zinnetje is echt te banaal voor woorden! Ik heb net een heel verhaal zitten ophangen, maar volgens mij heb jij daar overheen gelezen ofzo. Ik heb drie jaar een relatie met een 13 jaar oudere jongen gehad en we hebben een geweldige tijd gehad. Dus zeg ik: Het verschilt per geval, maar het is zeker niet onmogelijk!!!

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 12:15

rindin schreef:

Dat eerste zinnetje is echt te banaal voor woorden! Ik heb net een heel verhaal zitten ophangen, maar volgens mij heb jij daar overheen gelezen ofzo. Ik heb drie jaar een relatie met een 13 jaar oudere jongen gehad en we hebben een geweldige tijd gehad. Dus zeg ik: Het verschilt per geval, maar het is zeker niet onmogelijk!!!

Totdat je er achter komt dat je nooit écht jong bent geweest....

Rindin

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 12:19

Wendy schreef:
rindin schreef:

Totdat je er achter komt dat je nooit écht jong bent geweest....

Scheren we nu iedereen over 1 kam? Niet iedereen is en wil hetzelfde... Sommige mensen zijn gewoon vroeg volwassen en willen niet anders. Ik had de drie jaar samenwonen nooit (!) willen missen en de vrienden van 30 ook niet!!! Ik kan me wel inleven bij mensen die vinden dat je je pubertijd overslaat ofzo, maar ik heb nooit anders gewild, en ik weet zeker dat er meer meiden zo over denken! Nogmaals (3e keer): dat verschilt per persoon!!!!

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 12:25

Precies, dus waarom loop jij nu de hele tijd te beweren dat het normaal gevonden zou moeten worden, zo'n relatie?

Zera

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 12:35

Je moet gewoon je hart volgen.. Mijn vriend is ook ouder hij is bijna 32 en ik ben 19.. Zolang jij zoiets hebt ik wil ermee doorgaan moet je dat ook gewoon doen.. Ik krijg er heel veel commentaar over van waarom ga je met zo'n ouwe vent en bladiebladiebla.. Maar ik trek me er niks van aan.. Doe gewoon wat ik zelf wil..

Het kan nou eenmaal gebeuren dat je verliefd word op een oudere jongen, je hebt daarbij zelf weinig in de hand.. Verliefd worden kan op alles en iedereen..

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 12:35

Lusitana schreef:
Wat de zwangerscahp betreft, er staat toch duidelijk dat ze veilig vrijd?
Als je net sex ontdekt en als je net een nieuw vriendje hebt, en in dit geval gaat het samen, is het heel logisch dat je vaak sex wilt. Maar dat vuur gaat er wel af. Belangrijk is dat je je vrienden houdt, zodat je wat hebt om op terug te vallen. En dat je geen geheimen hebt, want dat zorgt gewoon voor enorme stress.
Ze hoeft zich nergens voor te schamen, sex is een natuurlijk gevolg van aantrekkingskracht en die is dus duidelijk nog aanwezig. Tieners hebben sexuele gevolens, die kun je niet even wegpoetsen met een wijzend vingertje.
De enige twijfel is of er ook liefde is. Hoogstwaarschijnlijk niet. daar kun je dus achterkomen door een lange tijd sex te weigeren. Bij liefde maakt het niet uit, maar iemand die je heeft om de sex maakt het dan wel uit al of niet met een smoes.

Dat meisje in dat topic verderop vrijde ook veilig. MAar met seks loop je ALTIJD risico op zwangerschap. Zoveel mensen die het wel eens vergeten, anderen zijn ziek en moeten een keer overgeven en daardoor zijn ze heel even vruchtbaar. Anderen hebben de pech om net die ene procent te zijn waarbij de pil of condoom toevalling NIET betrouwbaar is.

IEDEREEN die vrijt kan zwanger worden, behalve de onvruchtbaren (al dan niet door omstandigheden). En als je volwassen bent kun je beter beslissingen nemen. Je hebt een kind meer te bieden. Je hebt mentaal meestal wat meer incasseringsvermogen om een abortus te ondergaan. Als je ervoor kiest het kind te houden, heb je als volwassene tenminste genoten van je jeugd en de daarbijhorende zorgeloosheid. Want een kind is een zware verantwoordelijkheid en het is jammer als je die al op zo'n jonge leeftijd krijgt.

volg dus NIET je hart maar je verstand. Als je nu voorbij de 20 zou zijn was het een ander verhaal. Dan was je tenminste volwassen. Nu is het zelfs strafbaar bij de wet. En dat is niet voor niets zo. Dat heeft goede redenen.

Rindin

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 12:38

Wendy schreef:
Precies, dus waarom loop jij nu de hele tijd te beweren dat het normaal gevonden zou moeten worden, zo'n relatie?

Ik loop niet te beweren dat het "normaal" gevonden zou moeten worden. Want waar ligt de grens van normaal en abnormaal. Als twee mensen van elkaar houden is heel veel mogelijk! In de liefe gebeuren een hoop "rare" dingen. En wat ik "loop te beweren" is dat het niet "raar" is dat er een grootleeftijdsverschil is, en dat het best mogelijk is. Er zijn in dit topic een hoop banale uitspraken gedaan, terwijl er naar zoiets gewoon wat genuanceerder gekeken moet worden. Iedereen heeft een andere smaak en als dit meisje verliefd is op een oudere jongen is dat niet raar. Ik spreek uit ervaring en kan niet vaak genoeg zeggen dat het zeker niet onmogelijk is.

Zera is het geloof ik wel met mij eens, die zit in het zelfde schuitje

Zera

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 12:43

rindin schreef:
Wendy schreef:

Ik loop niet te beweren dat het "normaal" gevonden zou moeten worden. Want waar ligt de grens van normaal en abnormaal. Als twee mensen van elkaar houden is heel veel mogelijk! In de liefe gebeuren een hoop "rare" dingen. En wat ik "loop te beweren" is dat het niet "raar" is dat er een grootleeftijdsverschil is, en dat het best mogelijk is. Er zijn in dit topic een hoop banale uitspraken gedaan, terwijl er naar zoiets gewoon wat genuanceerder gekeken moet worden. Iedereen heeft een andere smaak en als dit meisje verliefd is op een oudere jongen is dat niet raar. Ik spreek uit ervaring en kan niet vaak genoeg zeggen dat het zeker niet onmogelijk is.

Zera is het geloof ik wel met mij eens, die zit in het zelfde schuitje

Ik ben het zeker weten met jou eens.. De mensen moeten niet meteen roepen dat het LEEFTIJDSVERSCHIL te GROOT is.. Het kan hun zelf ook gebeuren..
En wat is er mis met een oudere man??