Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Snoevie schreef:met de prikpil moet je ook voorzichtig zijn,als je ermee stopt kan het erg lang duren voor je hormonale balans weer helemaal goed is
Marshaha schreef:Snoevie schreef:met de prikpil moet je ook voorzichtig zijn,als je ermee stopt kan het erg lang duren voor je hormonale balans weer helemaal goed is
maakt dat wat uit dan?
MISTRAL94 schreef:milo schreef:Ik ben zelfs drie keer de MAP gaan halen.
je kan beter veilighed voorop stellen, dan straks met een kind zitten.
Een morning after pil voor de veiligheid? Een condoom gebruik je voor de veiligheid![]()
Mensen worden steeds makkelijker ach de pil vergeten, lekker makkelijk dat er een pilletje voor is
Welshcobfan: Tegenwoordig zijn ze bij de drogist te krijgen, zou zeggen neem eens een kijkje
Marshaha schreef:oeps ik lees het terug en begrijp dat mijn zin: 'wat maakt dat uit' idd kattig gelezen kan worden
maar ik bedoel het niet zo, ik wou gewoon weten wat dat uitmaakt? wat de (nadelige) gevolgen daarvan zouden zijn, snappie?
laatste dat ik wou is kattig uit de hoek komen. sorry daarvoor
ik verlang weer terug naar de Prikpilo wat ben ik ongesteld geworden vandaag zeg
Arrabel schreef:Dan was je waarschijnlijk zwanger...
RUBYWHITE schreef:Arrabel schreef:Dan was je waarschijnlijk zwanger...
waar basseer je dat nou weer opHet heet de morningafterpil en niet de weekafterpil oid
Ik bedoel, eerder dat je bevrucht bent, het ingenesteld is etc hebben de meesten toch wel snel zo`n pil te pakken...of begrijp ik t weer verkeerd
nobelle schreef:even tussendoor, omdat dit ook ff ter sprake kwam:
gebeurt het eigenlijk vaak dat een condoom scheurt?? Wat kan je er tegen doen? een extra sterke kopenof nog iets anders??