Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Annemijn schreef:deschels schreef:Voor de winter heb ik een hele felle lamp en daar heb ik een timer opgezet die s'ochtends aanspringt, dit scheelt een stuk.
goed idee, ga meteen aan papa-lief vragen of hij dat voor elkaar kan krijgen
Annemijn schreef:deschels schreef:Voor de winter heb ik een hele felle lamp en daar heb ik een timer opgezet die s'ochtends aanspringt, dit scheelt een stuk.
goed idee, ga meteen aan papa-lief vragen of hij dat voor elkaar kan krijgen
loez schreef:Hier nog 1!! Klinkt als een superidee!!
benangelique schreef:waarschijnlijk slaap je (net als ik) erg vast en hebben je lijf en geest echt even de tijd nodig om wakker te worden.
Inmiddels heb ik me erbij neergelegd dat ik mijn wekker standaard een half uur eerder zet dan dat ik eruit moet; dan kan ik nog mooi 3x 'snoozen' en dus rustig wakker worden.
Als ik dit niet doe omdat ik me bijvoorbeeld verslapen heb, barst ik de hele dag van de hoofdpijn.
pharagirlke schreef:ik zet mijn wekker (schrik niet) een uur voor dat ik moet op staan! Ik ben echt een 3dubbele ramp wat dat betreft. Ik ben gewoon een nachtmens en slaap nooitvoor 2 uur, maar als je dan met school ten laatste om tien voor acht op moet zijn
Ik heb ook vooral in de winter problemen met op staan, het weer is slecht, het is nog donker, bah!
Ik troost mezelf altijd met 'als ik thuis kom slaap ik even 2 uurtjes ofzo'
en als ik dan op school zit is dat niet meer nodig
wekker aan de andere kant van de kamer zetten helpt niet, dan hoor ik hem niet. Ik heb er drie, radio, zo'n irritant piepding en mijn mobiel. Mijn radio staat zo hard dat mijn broer die een verdieping hoger staat hem hoord en ik presteer het nog om er doorheen te slapen, mijn gsm ligt zo goed als naast mijn oren
Saskia9 schreef:laat ik het sterker vertellen,
Ik heb een tuimel raam en heb niet eens een gordijn
Mijn wekker aan de andere kant van de kamer neerzetten is geen goed idee,
Ik hoef maar 1 geluidje te horen en ik ben wakker,daar ligt het niet aan,
alleen dat warme plekje uitkomen,
Vre-se-lijk gewoon..
Helemaal in de winter,
Ga je savonds naar bed,lig je eerste halfuur te verkleumen,word je sochtends wakker,ben je eindelijk warm,moet je eruit,in die koude kamer,en dan hoor je het buiten heeel hard regenen..
Bah!!!
Satine schreef:Dat wordt ik alleen als iemand de dekens van me af komt trekken of water in mijn gezicht gooit.
Sannert schreef:Heb ik ook last van!
Ik snooz zo 5 keer op een morgen ..
Heb 3 wekkers aanstaan, maar nog slaap ik erdoor heen ..
Daarnaast roepen m'n ouders me 3 keer op een morgen ..
Heb al vaker gehad dat m'n ouders me riepen, en ik in m'n slaap antwoordt gaf ..
In de winter wordt het nog moeilijker, lekker warm in bed, en dan eruit moeten ..
Saskia9 schreef:Ik snooz dus al,zet me wekker een half uur voordat ik eruit moet,dan een kwartier,en dan weer een kwartier,
maar ook al moet ik er in 1 keer uit,Het blijft moeilijk,
Ik ben dan echt depressief,vooral in de winter,dan denk ik sochtends meteen van : als ik straks thuis kom ga ik niet meer rijden op het paard,maar doe ik zijn stal en als ik thuis ben duik ik me bed in,
terwijl als ik dus eenmaal wakker ben en ik heb gewerkt en ben thuis,heb ik genoeg energie om gerust te rijden!