Toen ik een hersenschudding had kon ik niks anders dan slapen en liggen, op mijn kamer waarvan de ramen beplakt waren met vuilniszakken tegen het licht. Ik moest er niet aan denken om achter de pc te kruipen.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tyrza schreef:Misselijk zijn is niet goed. Ga nu voor alle zekerheid naar de HA. Ik heb ook een hersenschudding gehad ooit. En wellicht dat je er nu geen last van hebt, op lange termijn kan je chronisch hoofdpijn krijgen (zoals ik dus had). En dat is geen pretje!
Kimmie_Paard schreef:Ik niet dan wil ik alleen chocolade:P.. Ik heb het nu denk 4 dagen ofzo. Maar het is zo irritant net ook heb ik net gegeten. Eet ik daarna nog even de hele koelkast leeg:o
chocky84 schreef:Geplaatst op 23 augustus om 18.34 (in een ander topic: Is dit gezond?):Kimmie_Paard schreef:Ik niet dan wil ik alleen chocolade:P.. Ik heb het nu denk 4 dagen ofzo. Maar het is zo irritant net ook heb ik net gegeten. Eet ik daarna nog even de hele koelkast leeg:o
Hoe zit het nou, hier ben je misselijk etc en je opent een ander topic met dat je de laatste dagen vreetbuien hebt? Ik snap het even niet meer
Kimmie_Paard schreef:Heb net een klap op mijn hoofd gehad, toen werd ik duizelig. en kreeg hoofdpijn, en heb net overgegeven. Heb ik nu een hersenschudding? Help aub
gr kim