Naar het ziekenhuis? HELP

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nathalie

Re: Naar het ziekenhuis? HELP

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 21:24

Klinkt wel als een hersenschudding maar vind het knap dat je kan computeren. Haha!

Toen ik een hersenschudding had kon ik niks anders dan slapen en liggen, op mijn kamer waarvan de ramen beplakt waren met vuilniszakken tegen het licht. Ik moest er niet aan denken om achter de pc te kruipen. Nagelbijten / Gniffelen

Kimonoo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-06 21:27

nee daarom.. ik heb daar geen last van heb alleen hoofdpijn ben beetje moe en misselijk

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 22:37

Misselijk zijn is niet goed. Ga nu voor alle zekerheid naar de HA. Ik heb ook een hersenschudding gehad ooit. En wellicht dat je er nu geen last van hebt, op lange termijn kan je chronisch hoofdpijn krijgen (zoals ik dus had). En dat is geen pretje!

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 22:50

Tyrza schreef:
Misselijk zijn is niet goed. Ga nu voor alle zekerheid naar de HA. Ik heb ook een hersenschudding gehad ooit. En wellicht dat je er nu geen last van hebt, op lange termijn kan je chronisch hoofdpijn krijgen (zoals ik dus had). En dat is geen pretje!

Al denk ik dat het kwaad nu wel geschied is!!

Ik heb er inderdaad ook chronische hoofdpijn aan over gehouden en heb het nog steeds.

Exit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 22:58

Ben je niet misselijk omdat je zoveel eet?

Lisjuh87

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 23:02

Wil je nou gewoon aandacht of hulp? Er wordt telkens gezegt dat het verstandig is naar een huisarts te gaan maar ondertussen zijn we al een aantal dagen verder en heb je nog niks gedaan, terwijl je eerst vroeg of je je moest laten nakijken? Dit is bevestigd en nu heb je je nog niet laten nakijken?!

karin1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 23:10

Tjonge jonge denk een beetje om je taal zeg. Het komt toch wel een beetje over als hulp vragen en daarna alles in twijfel nemen. De huisartsenpost is er trouwens voor dit soort dingen. Het is je hoofd dus dan kun je beter voor niks gaan, dan dat je vannacht niet meer wakker wordt!!! Maar goed ik hoop voor dat het morgen dus inderdaad over is en dat het niet erger is gewordne in de loop van de nacht!!

edit: ik had niet eens gezien dat het al 3 pagina`s waren, dus dit is een reactie op pagina 1

chocky84

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 23:14

Geplaatst op 23 augustus om 18.34 (in een ander topic: Is dit gezond?):

Kimmie_Paard schreef:
Ik niet dan wil ik alleen chocolade:P.. Ik heb het nu denk 4 dagen ofzo. Maar het is zo irritant net ook heb ik net gegeten. Eet ik daarna nog even de hele koelkast leeg:o

Hoe zit het nou, hier ben je misselijk etc en je opent een ander topic met dat je de laatste dagen vreetbuien hebt? Ik snap het even niet meer Clown

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 23:26

Het is nu al 3 dagen geleden, als TS een hersenschudding had, had ze het nu al wel gemerkt denk ik zo Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 23:32

Ja nee logisch allemaal.
Eerst vraag je om advies, dan krijg je dat en dan ga je met iedereen in discussie, en dat als je een hersenschudding hebt?
Mijn exuses, maar ik geloof er geen snars van.

daffene

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 23:36

inderdaad Verward

bakkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 16:18

ik snap niet dat jullie nog zon moeite doen voor een eigenwijs ding wat wel blijft zeiken maar neit luisterd?

Kimonoo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-06 16:19

chocky84 schreef:
Geplaatst op 23 augustus om 18.34 (in een ander topic: Is dit gezond?):

Kimmie_Paard schreef:
Ik niet dan wil ik alleen chocolade:P.. Ik heb het nu denk 4 dagen ofzo. Maar het is zo irritant net ook heb ik net gegeten. Eet ik daarna nog even de hele koelkast leeg:o

Hoe zit het nou, hier ben je misselijk etc en je opent een ander topic met dat je de laatste dagen vreetbuien hebt? Ik snap het even niet meer Clown

Jaa.. daar was ik ook misselijk als je even leest..

Kimonoo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-06 16:21

Denk niet dat ik een mhersenschudding heb. heb ik ook al eerder gezegt die klap is waarschijnlijk hard aangekomen waardoor ik misselijk was en hoofdpijn enz enz..

Miranda40

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 16:24

ja en een klap, gecombineerd me misselijkheid en hoofdpijn duid dus duidelijk op een hersenschudding. aan denken heb je niets; ga naar een huisarts of blijf 'eigenwijs' met de hoop voor je dat een chronische hoofdpijn je bespaard blijft.
mijn vraag is dus nu (hoop dat je er niet te zwaar aan tilt): waarom heb je dit topic geopend als je denkt dat je het beter weet dan de rest.

Kimonoo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-06 16:25

dat denk ik niet maar als ikz egt dat ik denk dat ik een hersenschuding heb dan zeg tiedereen dat ik wil horen dat ik een hersenschudding heb en al sik zegg dat ik er gee heb dan ben ik eigenwijs:S..

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 16:33

degene die 100% zeker weet dat je er wel of geen 1 hebt daar ga je niet naar toe, wij zijn geen arts maar wel ervarings deskundige zoals dat heet als je het zelf ook hebt gehad.Hersenschudding en plat liggen dat hoort bij elkaar, en doe je dat niet dan zal je daar lang last van hebben maar daar kies je dan zelf voor.

Miranda40

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 16:46

wel of niet eigenwijs; als je mijn dochter was zat je allang bij de huisarts. Dus pak de telefoon en bel de huisarts (al is het maar de assistent die je te woord staat want die kunnen je ook wel vertellen wat het is). En uit ervaring: beter een keer teveel de huisarts bellen dan helemaal niet (het heeft mij mijn leven gered)

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 17:04

Ik geloof dat het allemaal wel meevalt en de TS heel erg overdrijft. Staat duidelijk graag in de belangstelling. En die krijgt ze hier volop. Naar mijn mening heeft ze gewoon d'r kop gestoten en daarna d'r eigen volgevreten met chocolade. Werd toen misselijk en vond het toen wel leuk een spannend verhaal hier te maken. Valt uit tegen een ieder die niet zo reageert als zij wil. Kortom: probeert gewoon uit wanneer ze de volgende OW krijgt....

Hersenschudding hè????????? Mhhhhwah.......geloof het niet Nagelbijten / Gniffelen

Miranda40

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 17:09

Zo denk ik er ook over Slimmerik Tong uitsteken
Heb zelf 2x hersenschudding gehad maar zat echt niet achter een computer, kon geen licht verdragen en was gelukkig verstandig om naar een huisarts te gaan.

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 19:35

gewoon niet meer reageren das het beste.

Korleon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 19:38

haha
een hersenschudding dus meteen naar de HA

lorelei

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 19:42

en zo gaat dat in veel topics van kimmie_paard.
krijg zo langzamerhand echt het idee dat je gewoon om aandacht zit te vragen

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 19:44

Dat zit ook in je hoofd toch of ben ik nou zo donkerbruin?

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 20:09

Kimmie_Paard schreef:
Heb net een klap op mijn hoofd gehad, toen werd ik duizelig. en kreeg hoofdpijn, en heb net overgegeven. Heb ik nu een hersenschudding? Help aub

gr kim

Hier vraag je of je een hersenschudding kan hebben en vervolgens zeg je nav iedereen die eens een hersenschudding heeft gehad en dus de symptomen herkennen, dat de kans groot is dat het een hersenschudding is, maar dat je je even moet laten nakijken. Vervolgens blijf je aanhouden dat je denkt dat het geen hersenschudding is. Gelukkig dan maar, hoop dat je je stukken beter voelt..

ennuh, nog even een tip, van teveel suiker (chocolade bv) kan je ook erge hoofdpijn krijgen en misselijk worden. Alleen dat kwam bij jou pas op na die klap tegen je hoofd..