Welke (merk)mascara die echt volume geeft?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lieke__

Re: Welke (merk)mascara die echt volume geeft?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 15:46

Ik heb die van Rimmel Londen. Hij heeft een rond borsteltje en is super fijn. Alleen ik denk dat je bij elke mascara wel meer als 1 laagje moet doen, want dan geven ze mooi volume.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 17:03

Ik heb hele lange wimpers ( moet ze vlechten Haha! Haha! ) maar gebruikte altijd LancomeHypnose, nu had ik ff geen poen voor Lancome en heb, volgens mij, iets van L'oreal gekocht, alleen, het borsteltje van de lancome gebruik ervoor, en dat werkt eik prima!
Dus voor mij geen dure zooi meer, ik bewaar het borsteltje wel, ik geloof dat het ook meer in het borsteltje zit, dan in de mascara-zooi zelf..

Om het te verwijderen gebruik ik face-wash van Dove, ff goed inschuimen, afspoelen en hoef geen eens remover meer te gebruiken.

Maetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 20:32

Ik heb die van Miss Sporty ! werkt goed niet droog of klonterig. Vork

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 23:35

Nou het kan dus vreemd klinken he. Ik heb niet zoveel wimpers, dus kocht de duurste mascara's in de hoop volle wimpers te krijgen. Heb Yves Saint Laurent en Dior gehad oh en die gouden van Helena Rubenstein. Drama, eerste dag leuk, maar droogte erg snel uit en zag geen verschil.
Heb nu waterproofmascare van de , jawel, ETOS en die werkt perfect, hihi. HEt ligt idd aan het borsteltje als je het mij vraagt. Zorg dat je een neemt waarvan de haartjes dicht naats elkaar liggen en gezien waterproof echt beter blijft zitten, geeft dat ook al een voller effect... en geloof me, ik ben een enorme zeur wat dat betreft, probeer het gewoon eens, voor die 3ueor kan je niets verliezen Knipoog

patos

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 08:35

Idd, de volume waterproof mascara van de etos, is echt super. Heb al heel wat dure merken gehad, maar deze bevalt het beste, is trouwens ook als beste door de consumentenbond getetst.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 09:33

Heb ook die van de etos,
bevalt super en is bovendien niet duur Lachen

M_hOrse

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 09:40

Ik gebruik Lash&Lift van Max Factor.
Die geeft je wimpers meer volume en hij is waterproof.

Afbeelding