nee, het zal toch niet?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_ennu_

Re: nee, het zal toch niet?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-06 14:15

rudi schreef:
Wat is je beslissing dan? En zou je je vriend echt kwijtraken als je het kindje houd denk je? Beetje triest vind ik dat, ik snap ook wel dat hij er niet op zit te wachten, maar wegrennen? En een meisje van 15 laten zitten met JULLIE baby? Nee, dan hou je veel van je vriendin

ik weet echt niet wat ie zou doen.. in eerste instantie zou die inderdaad ´wegrennen´... maar ik denk en hoop dat ie als die na heeft gedacht terug komt.. hij is zelf 21..

ik begin er steeds meer over na te denken.. en ik wil het graag houden.. ik weet dat dat een hele grote verantwoordelijkheid is.. het is een levend wezen.. waar ik dag en nacht voor klaar moet staan.. en ik zit ook met me studie... ik ga dit jaar naar me laatste jaar.. en ik wil graag me diploma!!

ik hoop zo dat er niks aan de hand is.. pfff

Guess001

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 14:19

Nogmaals, als je positief test kun je er wel van uitgaan dat je ook daadwerkelijk zwanger bent.

Sterkte met je beslissing!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 14:21

Als je test positief is, is deze positief. Als je het kindje houd heb ik wel respect voor je. Je vriend is 21, nou meis, als hij daarom bij je weggaat was hij op een ander moment wel gegaan. Zet eerst alles maar voor jezelf op een rijtje.

_ennu_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-06 14:31

faye schreef:
Als je test positief is, is deze positief. Als je het kindje houd heb ik wel respect voor je. Je vriend is 21, nou meis, als hij daarom bij je weggaat was hij op een ander moment wel gegaan. Zet eerst alles maar voor jezelf op een rijtje.

dankje..
ik zou het kindje erg graag willen houden.. maar ik weet dat het een grote verantwoordelijkheid is.. maar op de een of andere manier denk ik dat ik die wel aan kan.. ook als ik snachts de hele nacht op moet blijven als het niet kan slapen Knipoog
ik zit alleen erg met me studie.. zonder diploma kom ik niet verder.. en dat wil ik wel graag!!
ik begin een beetje aan het idee te wennen.. ik hoop dat vriendlief dat over een tijdje ook doet..
ik probeer er maar het beste van te maken.. want het is natuurlijk me eigen schuld!!
kga nu lekker beetje zonnen en zwemmen...

liefs

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 14:33

sorry hoor, maar een gozer van 21 met een meisje van 15? pas maar op, voor je het weet geven je ouders hem aan bij de politie.
weet waar je aan begint als je het houdt...

_ennu_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-06 14:38

Ariebombarie schreef:
sorry hoor, maar een gozer van 21 met een meisje van 15? pas maar op, voor je het weet geven je ouders hem aan bij de politie.
weet waar je aan begint als je het houdt...

me ouders hebben er geen problemen mee dat hij 21 is.. we kunnen het samen heel goed vinden.. hij lijkt wel iets jonger.. en ik lijk iets ouder.. dat zit verders wel goed...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 14:39

ennu, in de HK is het mama en zwangertopic. Daar zij meer hele jonge moeders. 1 mama heeft vorig jaar een zoontje gekregen en doet het prima! Zij was ook heel jong. Misschien kun je eens met haar pb-en?

_ennu_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-06 14:41

faye schreef:
ennu, in de HK is het mama en zwangertopic. Daar zij meer hele jonge moeders. 1 mama heeft vorig jaar een zoontje gekregen en doet het prima! Zij was ook heel jong. Misschien kun je eens met haar pb-en?

het lijkt me wel fijn om te weten hoe zij het heeft ervaren idd!
zou je mij misschien een pb kunnen sturen met de naam van deze bokker? heel erg bedankt!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 14:47

Je hebt pb. Succes!

_ennu_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-06 17:32

echt genieten van de vakantie gaat ook niet meer... Boos!

kadansjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 17:45

Nou bekijk het van de positieve kant Haha!
Nu kan je eindelijk al die schattige babykleertjes kopen om een reden en een kindje krijgen is geweldig toch als je er zelf achter staat?
Wanneer vertel je het je vriend?

Ik vind het alleen raar dat je dus nog "ongesteld" kan worden als je zwanger bent, ik ben zelf ook aan de pil en ik vergeet hem wel is 1 dag en neem dan de volgende dag 2 (gebeurt bijna nooit, maar is wel is gebeurt) en dan ben ik gewoon ongesteld, maar dat zegt dus eigenlijk niks, wel raar vind ik dat, want dan kan ik nu dus ook gewoon zwanger zijn terwijl ik wel altijd ongesteld ben.

Hoelang was je al aan de pil als ik vragen mag?
Ik weet wel dat wat in de bijsluiter staat niet helemaal opgaat als je al lang aan de pil zit, ik zit al zo'n 4 jaar aan de pil en ik weet en hoord vaak dat je lichaam dan zo gewend is aan de stoffen die in de pil zitten, dat het heel moeilijk is die eruit te krijgen en dat je dan dus zwanger kan worden.
Zo heeft een vriendin van mij (wel 35 hoor) er heel lang over gedaan om een kindje te krijgen omdat ze al lang aan de pil zat, omdat haar lichaam zo aan de pil gewend was kon ze pas na een half jaar dat ze was gestopt met de pil zwanger raken, omdat eerst alle stoffen eruit moesten snap je?

Maar ik wens je heel erg veel succes!!!

Mereltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 17:46

Oh mijn god, dit kan je niet menen gewoon Nagelbijten / Gniffelen
Hoe dom/naief ben jij? Scheve mond

Ernstig topic, maar succes nog he Nagelbijten / Gniffelen

Tries_en_Faf

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 17:48

als je gewoon ongesteld word, hoef jeook niet aan te nemen dat je zwanger bent.

_ennu_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-06 17:57

maximiliaan schreef:
Nou bekijk het van de positieve kant Haha!
Nu kan je eindelijk al die schattige babykleertjes kopen om een reden en een kindje krijgen is geweldig toch als je er zelf achter staat?
Wanneer vertel je het je vriend?

Ik vind het alleen raar dat je dus nog "ongesteld" kan worden als je zwanger bent, ik ben zelf ook aan de pil en ik vergeet hem wel is 1 dag en neem dan de volgende dag 2 (gebeurt bijna nooit, maar is wel is gebeurt) en dan ben ik gewoon ongesteld, maar dat zegt dus eigenlijk niks, wel raar vind ik dat, want dan kan ik nu dus ook gewoon zwanger zijn terwijl ik wel altijd ongesteld ben.

Hoelang was je al aan de pil als ik vragen mag?
Ik weet wel dat wat in de bijsluiter staat niet helemaal opgaat als je al lang aan de pil zit, ik zit al zo'n 4 jaar aan de pil en ik weet en hoord vaak dat je lichaam dan zo gewend is aan de stoffen die in de pil zitten, dat het heel moeilijk is die eruit te krijgen en dat je dan dus zwanger kan worden.
Zo heeft een vriendin van mij (wel 35 hoor) er heel lang over gedaan om een kindje te krijgen omdat ze al lang aan de pil zat, omdat haar lichaam zo aan de pil gewend was kon ze pas na een half jaar dat ze was gestopt met de pil zwanger raken, omdat eerst alle stoffen eruit moesten snap je?

Maar ik wens je heel erg veel succes!!!

haha jaa die schattige en leuke babykleertjes hoef ik niet meer te laten liggen, dat is waar Haha!

ik ben pas sinds 2 maanden aan de pil.. dus zoveel stoffen zullen er nog niet in me lichaam zitten..

ik wil me vriend het liever zeggen als ik thuis kom.. maar ik weet niet of ik het nog 3 dagen voor me kan houden!

maargoed ik ben dus pas 15 en financiel nog afhankelijk van me ouders.. en ik heb ook me studie nog!

maar als ik het weg laat halen, dan weet ik zeker dat ik daar ongelooflijk veel spijt van krijg!! en dus probeer ik er maar het beste van te maken...

bedankt voor jullie steun!

_ennu_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-06 17:59

Mereltje schreef:
Oh mijn god, dit kan je niet menen gewoon Nagelbijten / Gniffelen
Hoe dom/naief ben jij? Scheve mond

Ernstig topic, maar succes nog he Nagelbijten / Gniffelen

pardon?
ik heb een domme fout gemaakt.. maar wat bezielt je om zo te reageren?
ik verwacht echt geen medelijden want eigen schuld dikke bult natuurlijk..
maar dit is een beetje overdreven.. klik dan dit topic gewoon weg en ga verder bokken Knipoog

_ennu_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-06 18:01

Toeties schreef:
als je gewoon ongesteld word, hoef jeook niet aan te nemen dat je zwanger bent.

daarom zei ik al een paar keer dat ik nog een tweede test ga doen! maar ik ken er een paar die ondanks ze ongesteld zijn geworden ook zwanger waren Knipoog

kadansjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 18:05

Oeeh dat vind ik dan toch best eng als ik dat zo lees
Stel dat ik deze maand gewoon ongesteld word dan kan dus alsnog zwanger zijn?
Merkte jij dat je zwanger was door overgeven of andere symptomen?

@ Mereltje: wat is dat nou weer voor domme reactie!!! het is door die antibiotica gebeurd, niet erg slim dat ze dat bij de apotheek niet hebben bij verteld, als je het niet weet kan je er niks aan doen want als je antibiotica neemt dan werkt je pil niet meer.. En wat is er nou naief aan? ze leeft toch met de consucenties en dom is het helemaal niet!! wacht maar tot dat jij een keer je pil vergeet en in de stress schiet

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 18:07

evengoed nog ongesteld worden kan ook! en de test is niet zomaar positief. Het reageert op een hormoon dat alleen in je zwangerschap wordt aangemaakt.

En nee, het was niet slim, maar ik vind wel dat je er op een volwassen manier mee omgaat. Petje af! Ja

kadansjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 18:08

Ohh maar dan weet je dus nooit of je zwanger bent want ik word gewoon elke maand ongesteld maar kan dus zijn dat ik dat ook word terwijl ik zwanger ben.. hmm in die bijsluiter staat van niet, is echt voor het eerst dat ik dit hoor

_ennu_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-06 18:10

maximiliaan schreef:
Oeeh dat vind ik dan toch best eng als ik dat zo lees
Stel dat ik deze maand gewoon ongesteld word dan kan dus alsnog zwanger zijn?
Merkte jij dat je zwanger was door overgeven of andere symptomen?

@ Mereltje: wat is dat nou weer voor domme reactie!!! het is door die antibiotica gebeurd, niet erg slim dat ze dat bij de apotheek niet hebben bij verteld, als je het niet weet kan je er niks aan doen want als je antibiotica neemt dan werkt je pil niet meer.. En wat is er nou naief aan? ze leeft toch met de consucenties en dom is het helemaal niet!! wacht maar tot dat jij een keer je pil vergeet en in de stress schiet

dankje Knipoog

jaa ik ben de laatste tijd er moe.. en s´ochtends veel buikpijn en beetje misselijk.. en toen begon ik te denken aan die medicijnen enz.

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 18:28

_ennu_ schreef:
faye schreef:

dankje..
ik zou het kindje erg graag willen houden.. maar ik weet dat het een grote verantwoordelijkheid is.. maar op de een of andere manier denk ik dat ik die wel aan kan.. ook als ik snachts de hele nacht op moet blijven als het niet kan slapen Knipoog
ik zit alleen erg met me studie.. zonder diploma kom ik niet verder.. en dat wil ik wel graag!!
ik begin een beetje aan het idee te wennen.. ik hoop dat vriendlief dat over een tijdje ook doet..
ik probeer er maar het beste van te maken.. want het is natuurlijk me eigen schuld!!
kga nu lekker beetje zonnen en zwemmen...

liefs

ik ben ook zwanger geworden op mijn 16de...
En nu ben ik een gelukkige en trotse tienermama van 19 jaar.
als jou vriend je laat zitten, doet hij dat op een later tijdstip ook wel..
en idd het zal moeilijk worden, maar er zijn ook veel euke kanten.
een nichtje van mij is ook verlaten door haar vriend, en ze red het prima... ze krijgt meer geld dan ik omdat ze alleenstaande moeder is.
en je moet op je gevoel uitgaan en iet die van een ander, want straks is je kindje weg en heb jij ongelovelijke spijt.
je mag me pm-en als je daar behoefte aan hebt.
iig heel veel sterkte met je beslissing en het vertellen aan je ouders.

_ennu_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-06 23:35

faye schreef:
evengoed nog ongesteld worden kan ook! en de test is niet zomaar positief. Het reageert op een hormoon dat alleen in je zwangerschap wordt aangemaakt.

En nee, het was niet slim, maar ik vind wel dat je er op een volwassen manier mee omgaat. Petje af! Ja

ik probeer dr het beste van te maken, want het is nu eenmaal niet anders!

ik hoop dat de daagjes snel omgaan want ik kan niet wachten om in de armen van me vriendje te springen!

Meissie17

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 23:37

De pil is inderdaad niet veilig als je antibiotica hebt gehad. ik neem na de stopweek op de 8ste dag mijn eerste pil weer in.. er is natuurlijk een grote kans dat je zwanger bent ik zou even afwachten deze maand.

veel sterkte Haha!

kadansjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 08:34

@ Meissie17: Als je even 1 bericht boven je had gelezen, had je geweten dat ze al zwanger is Knipoog

ikke24

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 11:30

maximiliaan schreef:
Ohh maar dan weet je dus nooit of je zwanger bent want ik word gewoon elke maand ongesteld maar kan dus zijn dat ik dat ook word terwijl ik zwanger ben.. hmm in die bijsluiter staat van niet, is echt voor het eerst dat ik dit hoor

Jezus doe toch niet zo paniekerig!!!!!!!! Ik vraag me echt af wat die jonge meiden hier bezielt!
Ren snel naar de apotheek, koop een rammel testjes en dan ga je iedere keer als je sex hebt gehad testen, is dat geen goed idee???
Wat dacht je van een condoom gebruiken???

(ennu: ik vind dat je er volwassen mee omgaa, enne als je vriend bij je weggaat, is ie je niet waard!)