Ben erg actief geweest!
Gister in m'n huis en vandaag met Sabientje!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
myrtheJ schreef:Och, hier nog een... Maar ik ben gisteren al bloed wezen prikken...
Was tot donderdag op vakantie, mn HELE vakantie alleen maar geslapen,
9 uur savonds stortte ik in, half 11 smorgens kwam ik er weer uit.. (normaal loop ik tot 12 uur snachts rond te springen, en ben ik om 8-9 uur bij de paarden de volgende ochtend).. En dat was dan nog neit genoeg slaap, want smiddags deed ik nog maar even ene middagdutje van een paar uur!!
Vorig jaar heb ik wel pfeiffer gehad, dus misschien dat de vermoeidheid weer terugkomt doordat ik nu echt alles weer los kon laten/stressvrij was...
& ik ben ook nog vegetarier, dus ijzertekort kan ook nog...
Ik weet het niet, nog eventjes tot vrijdag wachten op mn uitslag!
theelichtje schreef:Ik heb vorig jaar Pfeiffer gehad, en 't is nu uit me bloed, maar ik merk wel dat ik nog niet 100% beter ben, ben nog heel snel ziek en ben ook zoo moe soms.. sommige dagen gaat het super, maar andere dagen ben ik zo futloos en moe. Ik slaap heel veel, beweeg elke dag en let ook wel dat ik gezond eet..
Men moeder denkt dat het nog altijd de pfeiffer is.. denk het ook, het is natuurlijk al veel beter dan vorig jaar in het begin, maar is gewoon erg vervelend dat het er wss nog niet helemaal uit is..
Mss moet je ook even naar de dokter gaan om bloed te laten prikken.
joske_vuran schreef:Ik heb het ook, die vermoeidheid. Een paar weken geleden heb ik bloed laten prikken, blijkt dat ik allergisch ben voor huisstofmijt.. Ik heb nu bijna een jaar geleden pfeiffer gehad, misschien dat het ook nog een beetje daarvan is, maar het is echt zoo irritant, moe zijn.. Ik wil zoveel doen, en ik moet ook zoveel doen, ik heb helemaal geen tijd om te rusten.. Ik heb dus ook ongeveel 2 avonden in de week hele erge hoofdpijn/misselijk enzo.. Pff.. ik hoop dat ik het wat rustiger krijg als de school weer begint!