Gezonder leven!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

marleen_usar

Re: Gezonder leven!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 12:58

Ik eet spirituele voeding ik heb daar een boek van het is super gezond, als je er mee begint ga je al snel erg veel gifstoffen verliezen.

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 12:59

Tuuurlijk is water beter als cola, daar zit superveel suiker in!
Maar al het water wat niet word gebruikt spoelt er zo weer uit op de wc hoor Cool

je nieren hebben zoweizo een halve liter water per dag nodig om afvalstoffen af te voeren, dus te weinig water is slecht omdat je hierdoor uitdroogt, je moet dus anderhalve liter wat er binnenkrijgen (wat je dus doet door gewoon te eten en te drinken), teveel water is heeel slecht, het is gewoon vergif dan; je kunt jezelf dooddrinken. Als je in een keer een grote hoeveelheid water binnenrkijgt hebben je nieren geen tijd om hierop te reageren en om het water af te voelen. De lichaams(zenuw)cellen zwellen op en gaan kapot. En dit kan dodelijk zijn. Er zijn verhalen over jongeren die ich hebben doodgeronken na het gebruik van ecstacy maar betrouwbaarder is verhaal in de medische vakliteratuur over een 28-jarige vrouw die zich tijdens en na de marathon van Boston in 2002 dooddronk aan water Bloos!

Wat je wel niet allemaal uit de quote haalt zeg Nagelbijten / Gniffelen
Laatst bijgewerkt door Britt op 19-08-06 13:05, in het totaal 1 keer bewerkt

JackieLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 13:03

Dit klinkt heel dom maar ik doe ijsblokjes in mijn kraanwater kan ik lekker op die blokjes zuigen maar moet eerst drinken voor dat ik ze te pakken heb en zo doe ik het vaak Tong uitsteken Heb de laatste tijd verslaving aan ijsblokjes. Tip neem alleenin het weekend 1 glas cola en niet elke dag. Myn vriendin mag alleen in het weekend cola. Door de weeks gewoon thee/melk/water/limonade

Sannuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 13:29

Pff als ik lees dat sommige mensen hier 4 keer per week friet eten Ziek

Ik kan helemaal niet tegen ongezond voedsel..krijg er diarree, buikpijn en van alles van.
Ik eet dus ook nooit friet, pizza en dat soort dingen en heb er eigenlijk ook helemaal geen zin in.
Ik hou helaas wel erg van chips, snoep en chocola. Ook dat heb ik een tijd lang heel weinig gegeten, maar nu begint het langzaam toch weer een beetje in mijn eetpatroon te sluipen, wat ik eigenlijk minder zou moeten eten om me lekkerder te voelen.

Verder drink ik altijd water.