zenuw weg branden (hernia)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mizoan

Re: zenuw weg branden (hernia)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 14:02

@Ariebombarie, wel fijn dat je chirurg zo denkt, zo kom je ze niet vaak tegen! Ik gebruik geen medicijnen meer, heb 3/4 jaar pijnbestrijding gedaan en nu alleen nog maar goed luisteren naar mijn lichaam!

ikkemetwikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 22:08

ik heb',denk ik zo'n 7 × diverse blokkade's gehad bij de pijnarts,van een "simpele" injectie(cortysonen) tot aan een zeer pijnlijke "ganglion impar infiltratie"
die laatste heeft godzijdank wel resultaat gehad,want dit was het laatste wat de arts wilde proberen!
dit alles was in mijn stuitje,erg pijnlijk en genant,met je blote kont,op z'n hondjes op de o.k tafel gaan zitten Verdrietig

yyy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-06 12:26

hm kan dus niet normaal meer reageren haha maar laat toch weer even wat horen..

ik heb gebeld voor de oproep dat we dat uitwillen stellen. nu in november moet ik dus weer gewoon naar de nurochirurg om verder te kijken.

ben nu een paar x bij accepuntuur geweest kan niet zeggen dat het echt super geholpen heeft maar slechter is het absoluut niet geworden.

zei dacht er aan om een korset te proberen voor een paar uur per dag omdat mijn houding nou al 2 jaar niet goed is(en zat toen ook nog in de groei) en mijn hersens de houding als goed hebben geprogameerd. in mijn spieren moet meer activiteit komen.. ze gaat overleggen met een collega en als ze het eens worden gaat ze een brief naar mn huisarts sturen...