onze wc die is nooit verstopt en kan het wel aan geloof ik

maar bij andere mensen doe ik het niet wil hun niet opschepen met verstopte wc (je weet nooit hoe 'sterkt' de wc is om het door te spoellen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
er1k schreef:als je een hele goeie tampon hebt, neemt hij misschien zoveel water op. Dat de gehele leiding verstopt!!
Dus invervolg alleen b-merk tampons doorspoelen!!
NoaC schreef:er1k schreef:als je een hele goeie tampon hebt, neemt hij misschien zoveel water op. Dat de gehele leiding verstopt!!
Dus invervolg alleen b-merk tampons doorspoelen!!
Ahhh, die waarvan je dan alleen een touwtje in je handen hebt?![]()
Scheelt ook doortrekken
Winkie schreef:Ik wist niet eens dat sommige die doorspoelen
Blijven ze niet drijven dan??
Het lijkt me niet echt goed voor de afvoer en het millieu dus ik gooi ze lekker in de prullenbak met een lading papier er om heen.
Lekkere discussie weer
manie schreef:Winkie schreef:Ik wist niet eens dat sommige die doorspoelen
Blijven ze niet drijven dan??
Het lijkt me niet echt goed voor de afvoer en het millieu dus ik gooi ze lekker in de prullenbak met een lading papier er om heen.
Lekkere discussie weer
Nee hoor ze gaan keurig de 'bocht om'
En dat milieu ben ik dus echt niet bang voor.
Als ik het in m'n doos stop zonder irritatie oid is het vast niet schadelijk voor het milieu.
De waterzuivering heeft een prachtig zeef voor dit soort zaken..
Jolanda_ schreef:En als iedereen dit gaat doen heb je enig idee hoe hoog die riool kosten dan gaan worden?! de waterzuivering heeft er alleen maar onnodig veel werk van...
manie schreef:Jolanda_ schreef:En als iedereen dit gaat doen heb je enig idee hoe hoog die riool kosten dan gaan worden?! de waterzuivering heeft er alleen maar onnodig veel werk van...
Nou ik heb er best een paar euri extra voorover hoor. Moet echt niet denken aan dat gepruts met zo'n vies ding in een papiertje of weet ik wat voor een gorigheid ik hier lees bij niet-door-de-plee spoelers.
tinkert_tje schreef:jeetje hoe haal je hem dan uit je doos met een handschoen of zo![]()
zoals NoaC het doet is helemaal niet goor
FlynnlOver schreef:Je moet ze nooit doorspoelen!!
Je hebt kans op verstoppingsgevaar, maar het water word door die dingen heel erg vervuilt..
Het is maar een kleine moeite om het ff in de prullebak te gooien