Nee...alle gekheid op een vinger
....je bent heus niet zwanger!! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

....je bent heus niet zwanger!! djuno schreef:ik zou voorlopig maar niet meer op zijn kamer komen....straks komt dat dekbed nog op jou toe gewandeld en ben je alsnog zwanger![]()
Nee...alle gekheid op een vinger....je bent heus niet zwanger!!
djuno schreef:ik zou voorlopig maar niet meer op zijn kamer komen....straks komt dat dekbed nog op jou toe gewandeld en ben je alsnog zwanger![]()

MissJ schreef:djuno schreef:ik zou voorlopig maar niet meer op zijn kamer komen....straks komt dat dekbed nog op jou toe gewandeld en ben je alsnog zwanger![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kom niet meer bij.
anders heb je wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele erge pech..of geluk net hoe je het vind..nee dat lijkt me raar...1 op de 1000 zaadjes haald het eitje ofzoiets..duzja... TheSam schreef:Zonde eigenlijk.. dat het op het dekbed terecht gekomen is![]()
. De kans dat je zwanger bent is, in mijn ogen, 0%. En ten 2e is de morning-afterpil geen paracetamolletje dat je slikt en waarvan je bijna geen bijwerkingen hebt. De morning afterpil zitten zo ontzettend veel hormonen en andere troep in [Even nadenken, een eicel doodmaken, daar komt best veel hormonaal geweld bij kijken], dat je lichaam wel eventjes nodig heeft om van die optater te herstellen.
[Denk aan Maria 'de maagd' ] BitchyWitchy schreef:Er hoeft maar één slimme spermatozoide bij te zitten die kan reddingszwemmen...........
Survivor zaadjes.
MissJ schreef:BitchyWitchy schreef:Er hoeft maar één slimme spermatozoide bij te zitten die kan reddingszwemmen...........Survivor zaadjes.

rudi schreef:*temt*
BitchyWitchy schreef:Rambootjes; ADRIAAAAAAAAAAAAAAAANNNNNNNNNNNNNNNNN..........
Dieuwke1989 schreef:Ik denk wel dat dit serieus is, maar ik verwacht dat TS een jaar of 13 is.
TheSam schreef:rudi schreef:*temt*
Is dit jouw andere account?

MissJ schreef:BitchyWitchy schreef:Rambootjes; ADRIAAAAAAAAAAAAAAAANNNNNNNNNNNNNNNNN..........
*ziet een tarzanzaadje op zijn borst kloppen, een oerkreet uitschreeuwen en aan een liaan het lichaam van TS binnenslingeren*

rudi schreef:*temt*

BitchyWitchy schreef:TheSam schreef:Zonde eigenlijk.. dat het op het dekbed terecht gekomen is![]()
Er hoeft maar één slimme spermatozoide bij te zitten die kan reddingszwemmen...........
...die zwemmen niet meer...die zijn op het droge gespuugd. Lopen inmiddels met rollator op zoek naar eindbestemming
Neem gewoon je voorzorgen voor als je aan het serieuzere werk begint.
maar ik ben er niet ziek van geweest