Nee...alle gekheid op een vinger

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
djuno schreef:ik zou voorlopig maar niet meer op zijn kamer komen....straks komt dat dekbed nog op jou toe gewandeld en ben je alsnog zwanger![]()
Nee...alle gekheid op een vinger....je bent heus niet zwanger!!
djuno schreef:ik zou voorlopig maar niet meer op zijn kamer komen....straks komt dat dekbed nog op jou toe gewandeld en ben je alsnog zwanger![]()
MissJ schreef:djuno schreef:ik zou voorlopig maar niet meer op zijn kamer komen....straks komt dat dekbed nog op jou toe gewandeld en ben je alsnog zwanger![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kom niet meer bij.
TheSam schreef:Zonde eigenlijk.. dat het op het dekbed terecht gekomen is![]()
BitchyWitchy schreef:Er hoeft maar één slimme spermatozoide bij te zitten die kan reddingszwemmen...........
MissJ schreef:BitchyWitchy schreef:Er hoeft maar één slimme spermatozoide bij te zitten die kan reddingszwemmen...........Survivor zaadjes.
rudi schreef:*temt*
BitchyWitchy schreef:Rambootjes; ADRIAAAAAAAAAAAAAAAANNNNNNNNNNNNNNNNN..........
Dieuwke1989 schreef:Ik denk wel dat dit serieus is, maar ik verwacht dat TS een jaar of 13 is.
TheSam schreef:rudi schreef:*temt*
Is dit jouw andere account?
MissJ schreef:BitchyWitchy schreef:Rambootjes; ADRIAAAAAAAAAAAAAAAANNNNNNNNNNNNNNNNN..........
*ziet een tarzanzaadje op zijn borst kloppen, een oerkreet uitschreeuwen en aan een liaan het lichaam van TS binnenslingeren*
rudi schreef:*temt*
BitchyWitchy schreef:TheSam schreef:Zonde eigenlijk.. dat het op het dekbed terecht gekomen is![]()
Er hoeft maar één slimme spermatozoide bij te zitten die kan reddingszwemmen...........