Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kamaron schreef:jouw huisarts heeft een zwijgplicht ook ten aanzien van je ouders (tenzij je jonger bent dan 18 meen ik)
contessa schreef:Zie dat je mensen op bokt in een ander topic oproept om te reageren of ze een SOA hebben. Sla je nu niet een beetje door ?.Wat je hebt is waarschijnlijk iets heel onschuldigs maar voor de zekerheid toch even checken omdat een SOA van invloed kan zijn op de vruchtbaarheid. Meid toch, herroep jezelf eens goed !. Je zult wel vaker voor hetere vuren komen te staan. Weet je, mijn moeder zei altijd : MEN LIJDT MEER VAN HETGEEN MEN VREEST !. Dit is echt zo hoor. Kom op en pak jezelf eens goed aan !!!.
auuu schreef:Ik ga er ook heen.. Ik durf het niet aan iemand te vertellen, zelfs niet aan mijn beste vriendin. Juist nu ik mijn vriend zo hard nodig heb, kan ik het hem echt niet vertellen. Zit ontzettend in de knoop met mezelf. Denk achteraf dat die muggenbult, ook geen muggenbult was. Als ik plaatjes kijk op internet, ben ik opgelucht omdat ik er veel zie die er helemaal niet op lijken, maar sommige wel en dan flip ik. Snap er niks van. Met mijn oude vriend ben ik wel verdergegaan, maar niet het. En dat is al zo lang geleden dat dat haast onmogelijk is! Ik snap het niet, maar ben blij als ik woendsdag geweest ben
auuu schreef:Dankje! Je stelt me enorm gerust, ik weet wel dat ik me niet zoveel druk moet maken.
En voor de mensen die me een aansteller vinden: Dan vinden jullie het maar zo, als ik me toch ontzettend moeilijk erbij voel, en als ik me er heel erg voor schaam en me druk maak over wat het is.. wat kan ik eraan doen? Ik vind het moeilijk naar de dokter te gaan, ik doe het toch. Dat is voor mij al een hele stap. Omdat ik dacht dat ik een soa had, wilde ik absoluut niet dat mijn ouders er iets van wisten. Daarom deed ik zo moeilijk, bij zo'n infectie is dat wel eventjes iets anders!
auuu schreef:Ik snap het wel, maarja.. zag het allemaal even niet meer zitten. Ik maakte me overal zorgen over, nu is dat al een heel stuk minder. Als ik naar de dokter geweest ben, en het is een infectie of iets dergelijks, (wat het waarschijnlijk is als ik de reactie lees van Seraja) vertel ik het mijn ouders, en dan maakt mij die rekening ofzo ook niet meer uit. Dan is het niets om voor te schamen toch