Tongpiercing onder verdoving??

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kyrahw

Re: Tongpiercing onder verdoving??

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-06 03:07

oja en ze hebben in het begin 20 mm staaf je er in gedaan en die moet je tijdje laten zitten, maar ik werd inderdaad ook echt gek omdat ik er steeds op beet.. nu heb ik oo 12 mm

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-06 14:58

ik heb ook een tongpiercing, al jaren trouwens. deed bij mij echt geen zeer, hij zat er al in voordat ik er erg in had. ik was wel superzenuwachtig toen ik hem ging laten zetten, dat kwam omdat ik een paar jaar eerder 2 tepelpiercings had laten zetten en ik kan je zeggen dat dat wel pijn deed, behoorlijk zelfs maar nadat ze gezet waren was de ergste pijn al over. bij die tongpiercing heb ik dus niks gevoeld. hij is nog wel een beetje dik geworden maar dat was na 2 dagen al weg. ook heb ik een piercing "daaronder" zeg maar, die werd wel verdoofd, met verdovingspasta...uurtje wachten en je voelt niks meer Lachen wel raar, dat als je naar de wc gaat en je voelt niks terwijl je afveegt...

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-06 15:15

Ik wil graag een navelpiercing en ik ben een mietje Tong uitsteken
Neus'piercing' heb ik ook gehad (maar die was geschoten)

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-06 15:18

Leuk om zo ervaringen te lezen!
Ik ben van plan om de tongpiercing te laten zetten als ik klaar ben met mijn beugel(nee ben geen 14 maar 19,en ja ik moet nog een beugel...*zucht*).
Bewust gekozen na mijn beugel,omdat de tandarts wil,tijdens fotos maken,dat de piercing uit moet...en daar zit ik niet op te wachten...

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-06 15:19

Dookie schreef:
Ik wil graag een navelpiercing en ik ben een mietje Tong uitsteken
Neus'piercing' heb ik ook gehad (maar die was geschoten)

ik was ook een mietje.. ik zat te zeuren bij mijn moeder en dacht, ach komt er toch niet van,
toen had ze een afspraak gemaakt *slik* denk nou dan maar even doorzetten.

maar het deed echt geen pijn, je voelt alleen even een prikje en daarna is het klaar! Lachen

caat_eve

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-06 18:37

Navelpiercing doet geen pijn Knipoog
of iig bij mij niet, tongpiercing heb ik neit, dus ik kan je niet vertelen of eht pijn doet Knipoog
ken wel mensen die het hebben laten doen, amar niemand die er echt pijn aan heeft gehad..

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-06 18:51

ben idd wel benieuwd naar het ontstekingsgevaar... mijn navelpiercing was regelmatig ontstoken, heb die er dus inmiddels ook uit

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-06 18:55

mijne is nooit ontstoken geweest, ja 1 keer toen had ik verkeerd spul erin (nep spul) Rolleyes

de geneestijd van een tongpiercing is (gelukkig) wel stukken korter als navel zag ik...

Jorissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-06 19:05

ik heb mijn tongpiercing al 5jaar en ik heb nog nooit ergens last van gehad.
het zette merkte ik ook weinig van en heb ook geen dikke tong of iets gehad.vond alleen eten ff wenne maar dat was na 2 dagen ook weer over.

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-06 19:43

dat had ik ook met mijn navelpiercing.. bleef overal achter hangen de 1e 2 dagen Clown maar is even wennen idd.

caat_eve

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-06 20:01

Mijn navelpiercing is ook nooit ontstoken geweest (heb m nog amar n maand fso Tong uitsteken )
Maar ik smeer m ook nooit meer in Nagelbijten / Gniffelen

Draak

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 08:16

gewoon zonder vedoving doen Knipoog

je wilt toch een piercing.. De enige die bij mij zeer deed was mn nipple piercing hahaha!! dat nooit meer...

Haal hem dr dus mooi niet uit hi hi!

Kieffertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 12:22

Ik heb mij laten vertellen dat een tongpiercing de minst pijnlijke is van allemaal. Wel kunnen er vervelende bloedinkjes, zwellingen en andere nare dingen ontstaan, volgens de plaatstelijke piercingshop (die dus ook geen tongpiercings zet). Over het algemeen mag er bij een gewone piercer ook niet verdoofd worden.

Toess

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 13:16

Ontstekingsgevaar is volgens mij vrij klein. Je mond heelt snel Knipoog
Vaak krijg je wel last van een witte tong en ja er kan eventueel wat witte vloeistof uit komen, maar als je gewoon 2x per dag met modnwater spoelt en na het eten even je mond spoelen met water dan zal het allemaal wel goed komen.
Mijn tong heb ik geen problemen mee gehad, mijn surface piercing die ik onder mijn navel had was 1 en al ellende, constant ontstoken, die is er nu dus ook uit(gegroeid).
En mijn labret was in het begin wat vervelend door fout van de piercer, ze had er een korter staafje ingedaan terwijl het er nog niet klaar voor was, dus de achterkant groeide in mijn lip. Toen bij andere shop weer langer staafje met groter achterkantje en toen is alles goed gekomen, wildvlees ging weg! Maar die is er nu ook uit, mijn tandvlees trok weg en dus werd erg gevoelig!

marleenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 13:22

bij mij deed het dus wel pijn.. mja heb ik er wel voor over Cool

Douni

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 13:42

Ik heb ook een tongpiercing gehad, geschoten ZONDER verdoving!
Ik ben ook kleinzerig, maar het deed absoluut geen pijn.

Alleen heb ik mijn gehemelte helemaal uitgehold met mn tongpiercing, dus heb hem niet meer..

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 16:12

Revanches schreef:
Ik ben van plan om de tongpiercing te laten zetten als ik klaar ben met mijn beugel(nee ben geen 14 maar 19,en ja ik moet nog een beugel...*zucht*).
Bewust gekozen na mijn beugel,omdat de tandarts wil,tijdens fotos maken,dat de piercing uit moet...en daar zit ik niet op te wachten...

Joh? Ik mag dat ding altijd laten zitten hoor bij de tandarts. Is het geen trucje van hem om je langer ervan af te houden in de hoop dat je later anders beslist? Heb 2 jaar als assistente gewerkt en ook de patienten mochten ze altijd inhouden..Knipoog

Heb je inmiddels al laten zetten? Ik ben nl ook ontzettend kleinzerig, maar echt waar, van die tongpiercing voelde ik barweinig. Een soort van knapje en de naald verwisselen voor een staafje was een wat rottiggevoel..
Moet wel zeggen, heb daarna zo last gehad, dat als hij er nu na bijna 7 jaar uit moet, zla ik mn nooitmeer opnieuw laten zetten..

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-06 08:03

nee ik heb hem nog niet laten zetten, werk in de vakantie als receptioniste en dan is zo'n dikke tong niet heel handig Haha!
ik denk dat als mijn vakantiewerk erop zit ik hem laat zetten Lachen

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 09:29

Ik wil er héél graag 1... (*En ja ik ben een schijterd, ik heb mijn Navel wel met verdoving gezet Ja)

Maar als ik met een tongpiercing thuis kom, dan wordt ik toch echt letterlijk het huis uitgegooid. Boos! Verdrietig

ponymeid1

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 09:38

Ik wil ook nog steeds een tongpiercing Nagelbijten / Gniffelen
Hebben jullie misschien foto's?
Vind het namelijk bij sommige zo ordinair, en bij sommige juist weer helemaal niet.

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 11:57

Revanches schreef:

Same here.

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 15:48

mijn vriendin moest heel lang zeuren omdat haar moeder een tongpiercing aso vond.
nou toen ze hem had zei haar moeder: "OO wat mooi"

Charret

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 21:43

Vriendin van mij heeft er ook destijds eentje laten zitten en zat 's avonds gewoon pizza te eten met ons! Hahaha, zij liever dan k. Ik wilde er ook graag eentje, maar zie er toch vanaf gezien je gebit flink aantast. Helemaal als je zo'n tik krijgt met langs je tanden en lippen te gaan.

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 21:47

ohja wat ik me nog meer afvraag Clown

als je hem nou een aantal maanden of jaren in heb, en je besluit hem eruit te halen.
loop je dan altijd met een gat in je tong of gaat het weer ('netjes')weg? Lachen

Charret

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 22:33

Ja, hij groeit vrij snel weer dicht. Net als je oor.