En misschien een dooddoener, maar om te zorgen dat de kans zo klein mogelijk is kun je altijd nog condooms erbij gebruiken, ik ken best veel mensen die dat doen (ook binnen een vaste relatie).

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bealy schreef:En misschien een dooddoener, maar om te zorgen dat de kans zo klein mogelijk is kun je altijd nog condooms erbij gebruiken, ik ken best veel mensen die dat doen (ook binnen een vaste relatie).
xXGRIETJEXx schreef:Fabrikant aanklagen helpt niks, ik een een vriendin (door dezelfde pil heen zwanger geworden) hebben het geprobeert, ze zeggen glashard, als je geen kind wil hebben moet je geen sex hebben of met een condoom erbij vrijen.
En ik vind dat ze gelijk hebben!
Ik heb trouwens het kindje gehouden, ik en mn vriend waren er beide klaar voor.
Nikita is inmiddels alweer 4 maand!
ikke24 schreef:ik heb met heel wijde ogen en open mond dit topic gelezen. Ik had femodeen dit is de allerlichtse pil. (volgens mij ben ik dan onvruchtbaar).
Maar jeetje jongens hoeveel zijn er hier zwanger geweest?????Allemaal abortus gedaan???Dat is ook niet even zomaar iets, dat kan je je rest van je leven blijven achtervolgen! Als jullie met zoveel man zijn, zou ik toch eens gaan denken om idd de fabrikant aan te klagen hoor!
xXGrietjeXx schreef:Fabrikant aanklagen helpt niks, ik een een vriendin (door dezelfde pil heen zwanger geworden) hebben het geprobeert, ze zeggen glashard, als je geen kind wil hebben moet je geen sex hebben of met een condoom erbij vrijen.
En ik vind dat ze gelijk hebben!
roosje84 schreef:Mag ik misschien vragen aan diegene die MG gebruiken..wat hebben jullie als bijwerkingen(als jullie die hebben)