Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

TheSam schreef:Ik doe aan denksport.. telt dat ook?![]()
om een beetje tot de echte fanatiekelingen te horen
auk schreef:ik ben gister weer lekker afgebeuld op de zwemtraining, ja de trainer gaat er goed tegenaan zo in het nieuwe seizoen. Maar als ik dat hier zo lees, moet ik toch nog iets meer aan sport gaan doenom een beetje tot de echte fanatiekelingen te horen
ok ik ben dus geen fanatiekeling
sport en bewegen bij inholland
heb ik eergister besloten
en moet maandag al beginnen...
]Citaat:Wat ik me eigenlijk afvraag, ik ga beginnen met hardlopen.
Hoe lang van te voren mag ik bijvoorbeeld niet eten als ik begin met hardlopen. één uur? (Denkend aan pijn in de zij enz.)
Of erna eten?

Eerst nog een trainingsweek (tennis) en daarna moet ik weer naar school.
Even dat tempo opvoeren.
Marchador schreef:Wat ik me eigenlijk afvraag, ik ga beginnen met hardlopen.
Hoe lang van te voren mag ik bijvoorbeeld niet eten als ik begin met hardlopen. één uur? (Denkend aan pijn in de zij enz.)
Of erna eten?
Je kunt beter daarna eten.

. Maar het is zo fijn om te doen. wordt ik helemaal happy van als ik klaar ben. Verder ben ik net gestopt in de sportschool(moest ik doen voor de rug maar heeft geen nut) omdat ik daar niks aan vind en ga ik 2 keer in de week klimmen. Dat mede voor mijn opleiding waar ik doe komende tijd veel aan klimmen, kajakken, hiken en mountainbiken doe. Dus sport op en top
.
.
Maar ik ga morgen kijken bij Groningen Atletiek of dat wat voor mij is en op zondag neem ik een proefles dansen. Ik zou echt super graag leren duiken, surfen, waterskieen etc. Maar ik zou niet weten waar en bovendien is het nu al flink koud...