Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KWPN_FAN schreef:jawel, ga van de week beginnen met fysio! weet ik tenminste dat ik het goed doe, en het herstel gaat sneller...
en ja ben voorbarig, wordt af en toe gek van mezelfweet eigenlijk wel dat t helemaal niet kan, maar ik wil het zooo graag, ook omdat het net super ging (het rijden)
iemand van jullie trouwens ervaring met autorijden? gaat dat makkelijk weer, of valt t tegen? Ik zou net 2 weken na mn val af moeten rijden, maar nu moet ik dus eerst weer n aantal lessen volgen!
ElskedZ schreef:KWPN_FAN schreef:jawel, ga van de week beginnen met fysio! weet ik tenminste dat ik het goed doe, en het herstel gaat sneller...
en ja ben voorbarig, wordt af en toe gek van mezelfweet eigenlijk wel dat t helemaal niet kan, maar ik wil het zooo graag, ook omdat het net super ging (het rijden)
iemand van jullie trouwens ervaring met autorijden? gaat dat makkelijk weer, of valt t tegen? Ik zou net 2 weken na mn val af moeten rijden, maar nu moet ik dus eerst weer n aantal lessen volgen!
Ja ze zijn druk bezig met een onderzoek, om te kijken hoe snel en hoe ze dat kunnen testen, zodat je veilig auto kan rijden.
Ik durf zelf nog niet te rijden het is mijn gas en rem voet, en ben bang dat ik te veel last krijg!!
Maar als je koppelingsvoet is kan het wel wat sneller....
Gewoon met je fysio over hebben, ennehm je kan het altijd testen, want je rij-instructeur heeft ook pendalen, dus kan niks mis gaan!!
Emeraude schreef:Hier iemand met drie keer in de week fysio
Ben vandaag begonnen. Viel toch tegen...mag nog veel dingen niet, autorijden ben ik vergeten te vragen. Ik heb het wel al geprobeerd en het lukt maar gas geven etc doet behoorlijk pijn.
ElskedZ schreef:Emeraude schreef:Hier iemand met drie keer in de week fysio
Ben vandaag begonnen. Viel toch tegen...mag nog veel dingen niet, autorijden ben ik vergeten te vragen. Ik heb het wel al geprobeerd en het lukt maar gas geven etc doet behoorlijk pijn.
Das de reden dat ik er nog niet in stap, veel te gevaarlijk, straks krijg je pijn als je moet remmen, no way dat ik een ongeluk op mijn geweten wil hebben!!