Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Maya1990 schreef:Ik heb ook pfeiffer. Zo'n 4 maanden geleden heb ik n hele erge keelontsteking gehad en daarna was ik steeds moe en waren echt al mn klieren opgezet. Toen heb ik bloed laten prikken en het bleek pfeiffer te zijn. Ik heb 2 maanden bijna alleen maar op bed gelegen; paar uurtjes naar school, niet werken, geen manege, helemaal niks!
Paar weken later voelde ik me weer wat beter, dus ben weer n paar uur gaan werken en ben naar parkpop geweest, waar ik flauw gevallen ben. Die dag daarna ben ik nog n keer onderuit gegaan. Dus toen heb ik het weer rustig aangedaan. Weer een paar weken later voelde ik me weer helemaal fit. Tot ik op de eerste dag van de vakantie doodziek ben geworden. (ben 5 kg afgevallen in 3 dagen.) En ik moet weer rust houden van de dokter. Mijn vakantie bestaat nu voornamelijk uit op bed liggen.. erg leuk.
Ik heb ook alle symptonen van pfeiffer gehad: opgezette klieren, moe zijn, koorts, overgeven enzo. Ook ben ik continue misselijk.
Het is echt een k*tziekte!
mirre schreef:Ze kunnen er niks aan doen he, dat is het probleem. Alleen maar constateren dat je het hebt.
tinkerzzzz schreef:Ik wil niemand bang maken ofzo hoor die pfeiffer heeft.
Maar als je rare klachten erbij krijgt(of erna) ga dan snel naar de huisarts, want van de ziekte van pfeiffer kun je herentumoren krijgen.
Het is nog niet bewezen, maar het is echt wel zo. Was bij mij ook!