nagelbijters??

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Djaleesa

Re: nagelbijters??

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 11:11

Ik denk dat we wel groeien bij haar hoor Knipoog
dat ze ze alleen meteen weer eraf bijt Vork

Ilzjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 13:20

Ik heb het ook een gedaan. Nagelbijten / Gniffelen (Hoe toepasselijk Clown ) Alleen op de een of andere manier als ik nagellak op m'n nagels heb doe ik het niet meer, dus die houden we erin hier. Vork

Saskia9

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 13:35

Ik was ook een fanatieke nagelbijter,
Zo erg zelfs dat ik op 1 duim geen nagel meer had zitten.

Ben erg lang bezig geweest met pogingen doen tot stoppen,maar ik kon nooit stoppen.

Nu is het eigelijk vanzelf gegaan,me duimnagel is helemaal terug,dat na 2 !! jaar..

verder heb ik ze gisteren korter gevijld,omdat ik eerst wil wennen aan eht lange nagel idee,dan pas wat langer laten,,

Ken mezelf en ben bang dat ik in zenuwachtige posities me nagels weer ga pakken..
maar ik heb al een heeeeeeele tijd neit meer gebeten!!

ml0es

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 19:23

Hier meld zich nog een nagelbijter
Ik heb weleens gehoord dat er van die nepnagels bestaan waardoor je niet meer aan je eigen nagels kunt bijten, wie heeft hier ervaring mee?

Roossje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 19:28

jups ben ook een nagelbijter, maar ik heb er niets zo'n last van; mijn nagels zien er nog best ok uit vind ik Clown

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 19:38

Ik bijt ook ! Boos!

Foto's van de kortste nagels ?! Wie wint het ?! Haha!

Aan ml0es: Dat klopt Ja ! Ik heb het gedaan, maar zodra ze eraf waren.. Ging ik weer door met bijten.

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 19:42

Ik bijt ook mijn nagels.. Heb al verschillende pogingen genomen om ermee te stoppen.. Nagelbijten / Gniffelen

_Lotte_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 19:43

Ik ben een week geleden gestopt, en heb nog niet gebeten. Mijn moeder had me een jasje beloofd als ik zou stoppen!

ml0es

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 19:50

Amber_ schreef:
Ik bijt ook ! Boos!

Foto's van de kortste nagels ?! Wie wint het ?! Haha!

Aan ml0es: Dat klopt Ja ! Ik heb het gedaan, maar zodra ze eraf waren.. Ging ik weer door met bijten.

Die nepnagels zijn dus geen succes...

debsoleino

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 19:50

Ik beet ook nagels!
Ik heb ze mooi gevijlt enzo..
En nagellak erop gedaan zodat ze harder zijn en dat je niet kan bijten en dan elke keer goed schoonmaken na het rijden en dan vind je het op het laatst veel mooier en dan stop je wel (ik wel Tong uitsteken )

vaaleriee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 19:52

ik ben net gestopt Vork duurde bij mij ook heeeeeeel lang hep het zo'n 10 jaar gedaan:P
maar nu hep ik beugel en is het opeens niet meer zo leuk om nagels te bijten Duivel
ik lak ze nu wel anders breken ze snel:(ook al ben ik gestopt ik haat die lange nagels en zie het nut niet:Pmaarja het staat wel verzorgder:Pzijn best al lang Bloos succes met stoppen:P

ml0es

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 20:09

Haha dankje Tong uitsteken
Ik heb wel eens aan nepnagels zitten denken, maar die houden het niet lang uit bij mij denk ik...

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 20:19

Ik bijt al bijna mn hele leven. De nagel en het randje vel eromheen knaag ik gewoon weg. Heb al van alles geprobeerd, maar niets helpt. Bitex bijt ik doorheen, nagellak ook, pleisters werken niet noem maar op. Nep nagels kunnen er bij mij ook niet op omdat ik op mijn wijsvingers nog maar een maar mm nagel heb zitten,
Ik wil echt stoppen, maar door een paar tegenslagen in mijn leven is het nog niet gelukt.
Mijn volgende plan is om eerst op 1 nagel niet meer te bijten als dat lukt 2 enz enz. Ik hoop dat het lukt

Noppes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 20:36

Hier nog een Haha!
Vind het veel mooier om langere nagels te hebben, het lukt me nooit om ze lang te houden. Maar ik speel nu sinds een maand gitaar en dat is echt een doel om iig die van mijn rechterhand lang te houden, en het lukt ook nog Haha!

Ecudes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 21:36

Jaaaaa ik Haha!

Alleenheb ik nu dus een vriend die elke keer er wat van zegt Bloos!. Heel irritant, en zo merk ik pas goed hoeveel ik op m'n nagels zit te kluiven. Het helpt trouwens wel, want ze zijn nog nooit zo lang geweest Tong uitsteken

whoopylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 22:31

Ik heb alweer 2 zere vingers aan mn linkerhand...doet best zeer eigenlijk...maar voor ik het wist was het alweer te laat.

Ik denk dat ik trouwens de kortste nagels wedstrijd win, want ik bijt ze af totdat het bloed. soms zo erg dat ik mn vinger 2~3 dagen niet kan gebruiken...slechte ik...

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 10:36

Ik bijt ook Verdrietig Ik vind het echt niet mooi, ik wil ze ook het liefst lang hebben maar het lukt gewoon niet. Spul op mijn nagels als bytex ofzo.. helpt ook niet, daar bijt ik gewoon doorheen..

JackieLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 10:43

weten jullie terwijl ik naar dit topic kijk mezelf er nu op betrap dta ik ze zit te bijten terwijl ik het egt niet in de gaten had eerst .

ml0es

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 11:20

ik bijt ook door bytex heen
Ik heb ze vanochtend ff gelakt, en tot nu nog niet gebeten, nu moet ik dit alleen ff langer volhouden Lachen

NickytjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 11:25

*is ook een nagelbijtster*

Ik kan me al niet meer herinneren wanneer ik er mee ben begonnen.
Soms bijt ik ze net iets te ver af en gaat het bloeden en doet het echt wel pijn!
Maar vanaf ik dan weer dat onweerstaanbare witte randje zie MOET het eraf Lachen
Zoals velen onder jullie doe ik het gewoon onbewust. Ik zit niet te denken 'nu ga ik is op men nagels bijten'

Ik heb al vanalles geprobeerd:
Bytex: nee, dat smaakje word je wel gewoon
Gelnagels: Kon ik niet mee overweg, kreeg zelfs mijn broek niet dicht (dus die moesten eraf)
Pleisters: Pruts ik er ook meteen weer af
Kunstnagels: zo die je gewoon in de winkel koopt en erop plakt. Deze werken bij mij nog eigelijk het best. Mijn record is 1 week. En dan komen ze een beetje los te zitten, en ben ik eraan voor de moeite

Ik heb zowieso al hele kleine handen met korte vingers, dus lange nagels staan echt wel mooier..
Maar als ze dan in de winkel mijn kleine wisselgeld op de toonbank leggen, krijg ik ze niet opgepakt Pling

Saisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 11:51

hier nog een nagelbijter,
erg toepasselijk, was net weer bezig met mijn nagels afkluiven toen mijn oog op de naam van dit topic viel, yeh men.
het is hopeloos, vraag me af of ik er ooit nog vanaf kom Tong uitsteken

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 11:56

Ik beet vroeger wel nagels. Uiteindelijk had ik mooie lange nagels waar ik helemaal trots op was. En toen ging er iets fout.. waardoor ik weer ging bijten. En ik baal natuurlijk als een stekker.
Dus vanaf deze keer weer een poging om ze lang te laten groeien Haha!

Phillipa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 12:00

Ik bijt soms nog nagels, het was veel erger .. Nagelbijten / Gniffelen
Als nu een stukje nagel scheurt kan ik het niet laten, of als ik zenuwachtig ben Haha!
Doe er nagellak op .. dat vond ik zoo smerig Clown ik heb ook Bytex gehad, maar dan at ik iets en dan proefde ik die smaak in mn mond, zo vies! Rolleyes Nagellak heeft bij mij toch het best geholpen!
*maar je moet het ook willen* Haha!

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 12:02

whoopylover schreef:
Ik heb alweer 2 zere vingers aan mn linkerhand...doet best zeer eigenlijk...maar voor ik het wist was het alweer te laat.

Ik denk dat ik trouwens de kortste nagels wedstrijd win, want ik bijt ze af totdat het bloed. soms zo erg dat ik mn vinger 2~3 dagen niet kan gebruiken...slechte ik...

Volgens mij zijn wij allebei even verheen. Ik bijt ook net zo lang tot het bloed of tot het giga pijn gaat doen. Ik heb net mijn wijvinger nagel opgemeten en hij is 3mm Clown

Henri3kjuH

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 12:33

whoooo Wow! dat is wel erg kort!
mijnes zijn wel kort.. maar dat is wel extreem!
arme jullie Ach gut