Aften..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ShadowFax

Re: Aften..

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 19:35

Quellian schreef:
Ik knip de witte puntjes eraf met een nagelknippertje (tot het gaat bloeden), daarna spoel ik met mondwater en dan smeer ik er tandpasta op.

Even jodelen, maar succes gegarandeerd! Pling

OH GAT-VER-DAMME!! Haha! En daarvoor zeker net ff je nagels hebben geknipt Lips are sealed
Ik gebruik meestal Pyralfex (dat potje op de vorige pagina) en laatst kreeg ik dit uitprobeermonster van Gum.
http://www.aloclair.nl/ Ik ben er erg tevreden over... patienten ook.

Botervlieg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 09:12

ShadowFax schreef:
Quellian schreef:

OH GAT-VER-DAMME!! Haha! En daarvoor zeker net ff je nagels hebben geknipt Lips are sealed

Ja Kalknagels. Haha!

NiBo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-06 13:13

ShadowFax schreef:
Quellian schreef:

Ik gebruik meestal Pyralfex (dat potje op de vorige pagina) en laatst kreeg ik dit uitprobeermonster van Gum.
http://www.aloclair.nl/ Ik ben er erg tevreden over... patienten ook.

Ik gebruik ook pyralfex, en ik heb toevallig laatst op de site van aloclair gekeken,
en ben toen meteen naar de drogist gegaan, ik heb de gel vorm, welke heb jij?
ik vind die gel best wel irri om het op de goede plek te smeren.

Toen ik zondagmorgen wakker werd voelde ik al waarvoor ik vreesde, en ja hoor loop nu met 2 aften rond Boos!
maar gelukkig heb ik veel tips van jullie gekregen zodat ik die kan gaan uitproberen!

ShadowFax

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 14:37

NiBo schreef:
Ik gebruik ook pyralfex, en ik heb toevallig laatst op de site van aloclair gekeken,
en ben toen meteen naar de drogist gegaan, ik heb de gel vorm, welke heb jij?
ik vind die gel best wel irri om het op de goede plek te smeren.

Toen ik zondagmorgen wakker werd voelde ik al waarvoor ik vreesde, en ja hoor loop nu met 2 aften rond Boos!
maar gelukkig heb ik veel tips van jullie gekregen zodat ik die kan gaan uitproberen!

Ik heb zelf de gel als proefmonster ontvangen. Die vind ik ook wat lastig aanbrengen omdat de gel ook aan je vingers blijft plakken Haha! Die spray lijkt me wat dat betreft fijner. Het mondspoelmiddel vind ik zonde... daar moet je een te grote hoeveelheid van nemen. Die spray en gel kun je gerichter aanbrengen.

ElskedZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 14:38

Je moet spoelen met bessensap (die pure van betuwe), en daarnaast dat middeltje van de apotheek...

Eigenlijk is er geen goed middel voor aften.... maar die bessensap en fysiologische zout is toch het beste.

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 18:22

Ik heb nooit last van aften, maar nu ik heb gereageerd in dit topic zit ik met 1 opgescheept!!! Boos!

Botervlieg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 07:10

Cyber-aft? Haha!

Enfin, je hebt nu een boel tips. Knipoog

Ach gut

Antgillya

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 07:14

Tea Tree, werkt goed doet nauwelijks pijn en binnen een paar dagen is het weg, ook wel fijn, de pijn trekt er ook uit.
Te koop bij van die natuurshops en bij sommige drogisterijen.
succes o ja, smaakt wel een beetje vies als je het per ongeluk met je tong raakt.

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 22:13

OMG ik heb nu een aft ACHTER IN MIJN KEEL! Argh, hoe komt hij daar?! Heb nu ontzettende keelpijn Verdrietig

Marietje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 14:28

Het beste middel is: Veel vitamine C eten/drinken. Ik heb het eigenlijk altijd als ik ongesteld ben, omdat je dan minder weerstand hebt. Ik drink nu vitamine C in bruistablet vorm. Heel vies, maar je moet alles een keer proberen. Ik neem meestal een asprine om de pijn tegen te gaan en mijn moeder neemt van het werk altijd een verdovend middeltje mee wat je op de aft kan smeren.