Zijn daar echt geen 'trukjes' voor?

Mijn vriend wil deze vakantie natuurlijk ook gaan zwemmen en het zou niet erg goed uit komen alsk net dan ongesteld ben en geen tampon in kan
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Billie_Ilona schreef:Heeej ik zou als ik jouw was een tampon in doen ,maar weet je ,in het water hoef je niet bang te zijn dat je doorlekt want in het water kan je niet doorlekken, (dus je hoeft eigenlijk helemaal niks in te doen ,maarja ik zou dat niet doen ,want straks kom je uit het water loop je net een paar passen en dan ...
hmm rooie zwembroek

. Tampon begin ik dan ook niet aan.

. Nee als ik zwem gewoon een tampon erin maar ik zit wel de hele tijd met mijn handen tussen mijn benen om te voelen of dat touwtje er niet ergens uithangt
En ik heb het idee dat als ik iets te hard loop ze eruit vallen I know het zit tussen mijn oren.
Nerwen schreef:Ongesteld en zwemmen? Dan ga ik niet zwemmen. Tampon begin ik dan ook niet aan.
Phara: chloor is een soort van bleekmiddel, dus dat zou kunnen kloppen dat dat effect heeft

)
*

Oekie schreef:ik zit ook een beetje met dat probleem,
we gaan dit jaar naar Italie op vakantie ()
maar ik ben bang dat ik dan net ongesteld ga worden
ik heb wel eens geprobeerd te zwemmen met tampons en dat ging ook best wel goed, *ben af en toe alleen bang dat ze eruit vallen*
maar ik heb vandaag ook geprobeerd om alvast te oefenen voor vakantie,
het erin en uithalen ging redelijk goed, maar ik voelde hem de hele tijd
het deed gewoon zeer, kon niet meer normeel zitten enzo![]()
misschien heb ik hem verkeerd ingedaan ofzo, maar ik weet ook niet hoe ik hem anders in moet doen
iemand het zelfde of tips?

)..

Essie schreef:Is dat een zelfde iets als die softcups... Klonk ideaal, maar kan al niet met een tampon omgaan, laat staan met zo'n ding.