shadowflower schreef:ik ben blij met mij inimini maatje .... ik draag voorgevormde bhs omdat ik dat mooi vind . en het dan nog iets lijkt ... iets roter zou welkom wezen maar veel groter niet ..
Dat is ook de rede waarom ik er een draag

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
shadowflower schreef:ik ben blij met mij inimini maatje .... ik draag voorgevormde bhs omdat ik dat mooi vind . en het dan nog iets lijkt ... iets roter zou welkom wezen maar veel groter niet ..
Woogy schreef:ik vind dit topic best apart...ik had in groep acht al bh's nodig maat b etc. voelde me echt zwaar ellendig, heb nou 75/85c en ik ben er niet eens zo blij mee...iedereen kijkt ernaar en als je iets straks aan hebt staan ze al snel naar je te roepen en te fluiten enzo...nee eerlijk gezegt zou ik het niet eens erg vinden om een a'tje te hebben
met bh's slape moet ik niet aan denken....lijkt me uiterst onprettig. ben er weleens per ongeluk mee in slaap gevallen(te veel op en dan ineens plof je neer) en dan werd ik wakker met dat ding om m'n rug...leek wel een kameel met platte bulten
Maaiikii schreef:Ik slaap echt niet met een bh aan.
Maar bij AA is het bijna niks het is dat je dan gewoon dat je een bh aan wilt hebben.
Vientje schreef:Ben ik nou echt de enige waarbij paardrijden zonder BH best mogelijk is? Sterker nog, tot pakweg 3 jaar geleden deed ik dat altijdBen de 20 al ruim gepasseerd dus het is niet zo dat de boel toendertijd nog niet uitgegroeid was.
Ik zou dus wel wat groter willen hebben![]()
Vond de opmerking "AA is wanneer je niks hebt maar wel een BH wilt dragen" wel flink bot trouwens
sjakie schreef:idd.
En laten we eerlijk wezen het staat er ook erg degenererend.
Yvonniej schreef:sjakie schreef:idd.
En laten we eerlijk wezen het staat er ook erg degenererend.
denergerend?
Vientje schreef:Ben ik nou echt de enige waarbij paardrijden zonder BH best mogelijk is? Sterker nog, tot pakweg 3 jaar geleden deed ik dat altijdBen de 20 al ruim gepasseerd dus het is niet zo dat de boel toendertijd nog niet uitgegroeid was.
Ik zou dus wel wat groter willen hebben![]()
Vond de opmerking "AA is wanneer je niks hebt maar wel een BH wilt dragen" wel flink bot trouwens
Karoliefje_ schreef:Ikk wil dat ook. Ik ben 14 en rij onderhand met een sport bh omdat mijn moeder bang is dat er striemen in de huid komen en dergelijke. heb 70C
niknokjhee schreef:Ik heb een A ..maar doe toch liever een bh aan met paardrijden ik ga liever ook niet de deur uit zonder bh ik slaap daar ook altijd mee.
Vientje schreef:Yvonniej schreef:
denergerend?
Degenererend
En inderdaad, dat vind ik dus ook
Shaar schreef:Flew schreef:Ik heb dan A, maar echt het gevoel dat ik niks heb, vooral als ik iets wijdere kleding aan heb
Mee eens...
daantjuhhh schreef:Bij A heb je pas echt iets??
Haha ik heb A.. maar ik heb het idee dat ik nog niet echt iets heb..
Heb meer het idee dat ik een puber ben die net om de hoek komt kijken ofzo!
(ben ook 22 jaar) hahaha..
Ik blijf maar eten in de hoop dat ik aankom en dan misschien naar een Btje ga..
Helaas wil er nog niet echt wat vet op mijn lichaam bijkomen!
Flew schreef:Slapen met BH? Dat lijkt me echt verre van comfortabel.