Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
milo schreef:ja, maar als ik dus nik meer terugzeg, of heel kalm reageer, wordt mijn vriend nog linker!!!!!
dus wat ik ook doe, terugschreeuwen of niks zeggen of rustig antwoorden, hij flipt helemaal.
als ik niks zeg negeer ik hem.
als ik rustig praat dan lok ik hem uit (waarmee dan??....)
en als ik terugschreeuw, dan..eeh.. is het een hoop geschreeuw, en nog om niks ook.
gek word ik er van.
Welshcobfan schreef:Hmz dat is raar...
Als ik niets zeg kalmeert meneer juist eerder. Ik laat hem gewoon rustig 5 minuten uitrazen en dan is het over.
Chiqa schreef:Welshcobfan schreef:Hmz dat is raar...
Als ik niets zeg kalmeert meneer juist eerder. Ik laat hem gewoon rustig 5 minuten uitrazen en dan is het over.
Ik weet niet of het raar is dat hij dan stil is, iedereen is anders, dat moet jij weten als je psycholigie studeerd.![]()
Ik heb ook een erg druk mannetje en als ik niets zeg flipt ie ook.
mijne zit in therapie maar heeft geen adhd...
Als je zegt dat het erger wordt als zn medicijnen uitgewerkt raken, dan moet de dosis mss omhoog?
Nee hij neemt al 4 a 6 pillen per dag, na het eten mag hij neits meer omdat hij dan niet kan slapen![]()
Tja ik weet dat het woede op zichzelf gericht is en niet op mij. En boos worden haalt toch niets uit. Ach in mijn boeken staat soms wel handige tips. soms kan ik hem afleiden als hij begint boos te worden. Gewoon zeggen: kijk die autoen dan is hij uit zijn moment. Of weghalen uit de situatie. Dus zorgen dat hij even wegloopt, dus weg uit de stressvolle situatie. Maar goed ik wil nu iets blijvend hebben voor hem, dus therapie
![]()
Knap hoor trouwens dat je rustig kan blijven terwijl je bang bent voor zn geschreeuw en je hartkloppingen krijgt.
Echt heel knap.
carola1 schreef:alsmijn vriend mij gaat duwen als hij kwaad is, dan vindt ik dat eigenlijk al te ver gaan. het is toch om jou te kleineren en hij heeft gewoon zijn handjes thuis te houden.
als mijn vriend dat zou doen kon hij meteen vertrekken.
justahorse schreef:carola1 schreef:alsmijn vriend mij gaat duwen als hij kwaad is, dan vindt ik dat eigenlijk al te ver gaan. het is toch om jou te kleineren en hij heeft gewoon zijn handjes thuis te houden.
Ja daar heb je gelijk in maar aande andere kant is duwen niet zo erg maar ligt er wel aan hoe hard.
Welshcobfan schreef:hou het al 1,5 jaar volhij heeft zelden buien, alleen in stressvolle periodes. 14 juli heeft hij gesprek met de psychiater
pharagirlke schreef:milo; je gaat je automatisch zo gedragen om jezelf te verdedigen!
justahorse schreef:carola1 schreef:alsmijn vriend mij gaat duwen als hij kwaad is, dan vindt ik dat eigenlijk al te ver gaan. het is toch om jou te kleineren en hij heeft gewoon zijn handjes thuis te houden.
Ja daar heb je gelijk in maar aande andere kant is duwen niet zo erg maar ligt er wel aan hoe hard.