Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Winkie schreef:Een vriendin van mij heeft het laatst uitgemaakt met d'r vriend vanwege zijn kleine piemel. Het was nog niet zo lang aan en ze was ook echt verliefd op die gozer. Dus na een tijdje zou ze bij em blijven slapen. Zo gezegd zo gedaan. Dus zij was daar bij em en ze waren dus van plan om met elkaar naar bed te gaan. Maar z'n piemel was echt maar een paar centimeter in slappe toestand en in stijve toestand kwam er heel weinig bij dus heeft ze de boel afgeblazen. Klinkt misschien heel banketstaaf en of ik het zelf zou doen weet ik niet ( gelukkig nog nooit in zo'n situatie gezeten) maar opzich kan ik het me wel voorstellen. Ze zei tegen me van: ik was opgewonden en daarna gewoon totaal niet meer. Tja.. als jij er al voor de sex geen zin meer in hebt...
Ze heeft gedaan alsof ze moe was en is gaan slapenEen paar dagen later heeft ze het uitgemaakt. Ze heeft ook vertelt waarom dus ik denk dat die jongen echt een deuk in z'n eigenwaarde heeft opgelopen van hier tot tokio
![]()
Zoals ik al zei heb ik gelukkig nog nooit in zo'n situatie gezeten en heb ook geen idee hoe ik zou reageren maar er zijn dus wel mensen die het daarom uitmaken
Frouk schreef:Lengte... tja ook ik heb daar wel es over zitten denken, mn ex had een enorme lengte (lees 22 cm)
Ik dacht dat ik het wel goed vond, maar toen ik mn huidige vriend leerde kennen, bleek toch dat groot echt niet alles is!
Tis even wennen, maar je kunt de seks zo goed of slecht maken als je zelf wilt!
Mn vriend zn penis stelt in ruste ook nix voor, die 11 cm haalt ie nooit!!
Hij zegt ook je hebt 2 verschillende soorten penissen: de bloed en de vlees penis
De bloed penis wordt gewoon 10x groter dan die in ruste is, de vlees penis is in rust groot, maar groeit in erectie minder.
En volgens mij heeft ie daar wel gelijk in
Danielle_1 schreef:
haha,mag ik zijn nummer(van die eerste dus)
Quellian schreef:Lusitana schreef:Als je denkt dat size matters, ben je in mijn ogen een oppervlakkige slet die niet weet wat echte sex is.
Zo dan, hoe complimenteus
Ik persoonlijk voel me niet geroepen om zelfingenomen jongetjes de weg te vertellen. Ik ben daarintegen ook niet iemand die een ander zal afbranden op iets persoonlijks, maar als de seks niets is, ben ik weg. Kun je me een oppervlakkige slet noemen, maar ik weet dóndersgoed wat seks is en weet ook nog wat verdomd góede seks is!!
terorita schreef:goed gereedschap hangt onder een afdak zegt men![]()
dus dames
heeft de man een bier buikje dan moet het goed zitten
Danielle_1 schreef:heb em net veranderd,vond em wel van toepassing
Welshcobfan schreef:Had ie ook een grote leuter?