Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mallemeid schreef:mn ouders vertellen... en als die t goed vinden en me snappen dak middeltjes wil hebben, morgen appotheek...
wingpearl schreef:Tipje....
vergeetniet de auto goed te stofzuigen!!!
Daar willen ze graag blijven zitten namelijk, totdat jij weer langskomt en ze op jouw hoofd overklimmen.....
succes
enne ongewenste luizenvriendjes zijn geen schande.. ze willen alleen op een heel schoon hoofd wonen.....
Mallemeid schreef:me pa komt pas rond half 9 thuis.. dus.. naja begin weer te twijvelen.. ik zie wel of ik het vandaag zeg of gewoon naar de huisarts ga voor ene goedje
Mallemeid schreef:oh bedankt voor de tip!
maar zal de dokter het aan mijn ouders vertellen??
ik stond ent voor de spiegel.. en deed pluk haar opzij... overal neten... ziet ze op afstand
ik schrijf de tip even op ; dokter
bedankt
Yavanna schreef:Frontline op de hoofden van de kids kon gebruiken, ik bedoel, als je er vlooien en ander gespuis mee dood krijgt, en het zelfs op kittens kan gebruiken.
Maar dat mocht niet, wat wel hielp waren vlooiendruppels voor katten die je bij de dierenarts kan halen. Ik weet niet meer hoe het heet, maar het begint met een A, en er staat volgens mij een pers op, iig een rode kat. Die druppels kan je lang mee doen, en meerdere mensen mee behandelen. Ik deed achter ieder oor een druppel, en in de nek 2, en vervolgens op het "luizenbaantje" dus de scheiding bij het voorhoofd.
En geloof het of niet, we hebben ze nooit meer gehad, ze worden hier prefentief er 2x per jaar mee behandeld, en nooit meer last gehad.
Het is het proberen waard. Succes.
Enne, je weet dat ze graag op schone hoofden zitten he...