luxje schreef:Natasha schreef:Ja, ik ga het nu open en eerlijk vertellen, als het me een ban kost dan is t maar zo:
luxje is gemeen! >;)
Ik ontken alles
mijn vriend zegt altijd die gene die allees ontkent, daar moet je voor uit kijken....

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
luxje schreef:Natasha schreef:Ja, ik ga het nu open en eerlijk vertellen, als het me een ban kost dan is t maar zo:
luxje is gemeen! >;)
Ik ontken alles
oestinja schreef:Wahaha meiden, kijk alsjeblieft uit dat je elkaar niet per ongeluk het ziekenhuis in mept en Mel, ik heb een kaart gestuurd naar het adres van je stal.
pubelia schreef:luxje schreef:
Ik ontken alles
mijn vriend zegt altijd die gene die allees ontkent, daar moet je voor uit kijken....![]()
plien4tarzan schreef:Dus goed luisteren naar Luxje
Natasha schreef:Ik heb hechtingen die er niet uitgehaald hoeven te worden, is dat onderhuids?
Natasha schreef:Lux ( verpleegster
gynecolgie
!) weet het beter, dus misschien kan die als ze eens serieus is,het antwoord geven over de hechtingen , Buitenzorg.
@ Tinkerzzzzzzz ik pm je ff.Benieuwd hoe het met jou is.
oestinja schreef:Joehoe, ik ben online!!!
luxje schreef:oestinja schreef:Joehoe, ik ben online!!!
nou, zeg jij er dan eens wat van
Naar mij luistert ze niet...volgens mij hebben ze iets in haar oren gestopt tijdens de OK en zijn ze vergeten het er weer uit te halen
pubelia schreef:als jij dan toch verpleegkundige kan jij dan niet die dingen uit haar oren halen?![]()
pubelia schreef:En pak melanie niet op haar woorden, ze is nog aan het bijkomenen van de operatie.....![]()
luxje schreef:
Ik mag ook helemaal niets![]()
pubelia schreef:lief doen voor melanieen uuhhhh haar goed verzorgen, wil ze iets hebben gelijk erheen om te halen.
luxje schreef:pubelia schreef:lief doen voor melanieen uuhhhh haar goed verzorgen, wil ze iets hebben gelijk erheen om te halen.
kun je dit nog verwijderen uit je post?
straks leest ze het en heb ik helemaal geen rust meer![]()