oestinja schreef:Ik heb het een beetje vreemd geformuleerd maar bedoel dat er mensen zijn die van teveel van die rotzoi echt heel raar gaan doen en denken. je kan van die drankjes echt heel raar worden in de bovenkamer. Dat is mij één keer overkomen, na een lange dag werken heb ik, omdat ik nog wilde gaan wielrennen, een paar van die blikjes genuttigd, daarna gingen we een trainingsrondje maken van 50 kilometer. Na afloop gezellig koffiedrinken met z'n allen en ik stuiterde daarna 's nachts gewoon door de slaapkamer. Ik heb me nog nooit zo ziek gevoeld als toen en werd zelfs doodsbang maar vraag me niet waarvoor. Na die keer heb ik het echt nooit meer aangeraakt. Het kan inderdaad net zo gek uitpakken als met XTC gebruik..... bibber!!!
Oh zo bedoel je

Zou best kunnen inderdaad. Er zijn ook zat mensen die bv een allergische reactie geven op aspirines. Zo ben ik een keer helemaal scheef gegaan door blowen, terwijl ik het vaak zat deed. Je lichaam kan heel vreemd reageren op bepaalde dingen, op bepaalde momenten