mn benen doe ik met ontharingscreme en mn oksels scheer ik..
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
dessie schreef:Indeed schreef:
Epileren
Wie mooi wilt zijn moet pijn lijden
doet geen pijn
Siebjelover schreef:oeii harsen lijkt me toch wel erg pijnlijk
moeshie schreef:die bloedstipjes zijn normaal hoor, vooral als je voordien je benen scheerde.
Gaat weg hoor!
Ik hou het bij harsen, vrij snel en heel effectief!
Lizzle schreef:Ik epileer mijn benen, oksels en bikinilijn elektrisch.
joycie schreef:Ik ben nu even veet ontharingscreme aan het uitproberen. Het zit er nu op(klein stukje) Zo even kijken wat het resultaat is en morgen afwachten en als het goed gaat, dan vlak voor de vakantie: ontharen maar!
Edit: Het is redelijk glad, alleen kun je wel goed merken waar wat te weinig zat, daar zaten nog wat stoppeltjes. Ik vond trouwens het opbrengen met de achterkant van de spatel behoorlijk lastig.
lieftpetra schreef:joycie schreef:Ik ben nu even veet ontharingscreme aan het uitproberen. Het zit er nu op(klein stukje) Zo even kijken wat het resultaat is en morgen afwachten en als het goed gaat, dan vlak voor de vakantie: ontharen maar!
Edit: Het is redelijk glad, alleen kun je wel goed merken waar wat te weinig zat, daar zaten nog wat stoppeltjes. Ik vond trouwens het opbrengen met de achterkant van de spatel behoorlijk lastig.
Ik smeer dat spul er altijd gewoon met mijn hand op.. en dan even goed mijn handen afspoelen onder de kraan.
ga binnenkort weer proberen te epileren, heb al een paar keer met dat ding in me hand gestaan maar ik durfde het niet. maar velen zeggen dat het meevalt dus ik zal het ook maar eens proberen.
me oksels/bikinilijn doe ik soms met de ladyshave maar meestal ook gewoon met de ontharingscreme,
Lizzle schreef:Ik epileer mijn benen, oksels en bikinilijn elektrisch.