Ontharingsmethoden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

nOukjee

Re: Ontharingsmethoden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 21:25

Ik blijf dit topic ook even volgen .
mn benen doe ik met ontharingscreme en mn oksels scheer ik..

Ier

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 07:33

Ik scheer mezelf ook gewoon!
Heb er geen problemen mee & ook niet echt last van dat ik iets oversla; gewoon ff goed opletten.

_Marleen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 16:33

Ik heb vorige week mijn benen gehad geharst, samen met lotttttttt van bokt Het was minder pijnlijk dan ik (/we) hadden gedacht gelukkig, natuurlijk voel je het wel maar het valt op zich best wel mee. Ik hoef me nu tenminste de komende maand niet meer te scheren

xxx

_Marleen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 16:35

dessie schreef:
Indeed schreef:
Epileren

Wie mooi wilt zijn moet pijn lijden

doet geen pijn

Idd

xxx

Coconut

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 16:47

oeii harsen lijkt me toch wel erg pijnlijk

_Marleen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 17:47

Siebjelover schreef:
oeii harsen lijkt me toch wel erg pijnlijk

Dat dacht ik dus ook, maar het valt echt 100% mee!

Echt raar, had 1 been gehad, bij de 1e keer op het andere been kreeg ik dit (weet niet of foto's mogen of niet?). Dit was de enige keer tijdens het harsen dat ik dit had. Kleine bloedstipjes:

Afbeelding

Vaag he

moeshie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 18:04

die bloedstipjes zijn normaal hoor, vooral als je voordien je benen scheerde.
Gaat weg hoor!

Ik hou het bij harsen, vrij snel en heel effectief!

sjaande2de

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 18:37

Eergister heb ik mezelf zo'n braun silk-epil cadeau gedaan.
En aangezien ik nogal kleinzerig ben was ik een beetje huiverig om hem ook daadwerkelijk te gebruiken!
Dus ik heb mezelf een kwartier moed ingesproken, en ben aan mn benen begonnen.
Het deed pijn, dat wel.
En ik kreeg allemaal rode stipjes.
Maaaar, nu twee dagen later heb ik supergladde beentjes!
Vandaag ben ik met m'n oksels begonnen!
Ieder uur doe ik een klein stukje! Anders houd ik het niet vol. Haha
Nou maar hopen dat al de pijn de moeite waard is!

Mango_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 18:40

Met wat harsen jullie?(Merk?) Ik wil het ook eens proberen.

lotttttttt

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 21:50

moeshie schreef:
die bloedstipjes zijn normaal hoor, vooral als je voordien je benen scheerde.
Gaat weg hoor!

Ik hou het bij harsen, vrij snel en heel effectief!

Haha nou marleen, bij ons ging het niet zo snel he :p :p , hoelang deden we er ookalweer over zeker 2 uur :p

lisa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 21:23

@roosje84 : welk topic dan? vind het niet zo dadelijk Lachen
en @ love_sophie: wat voor olie gebruik je dan?
hm kheb er namelijk soms ook last van, en vind het rotvervelend Clown

Wendel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 21:29

Lizzle schreef:
Ik epileer mijn benen, oksels en bikinilijn elektrisch.

Jep hier nog een Haha!

Jillyken

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 22:35

Mijn benen doe ik meestal snel ff onder de douche met een scheermesje maar vaak mis ik een deel, dus nu heb ik toch maar de moed gevonden om strips te kopen Nagelbijten / Gniffelen
Ik deed het eerst met veet crème maar het duurt me veel te lang en ik heb gelezen dat je bruine kleur er ook van weggaat (voor dat beetje bruin dat ik dan heb Tong uitsteken )
Oksels doe ik meestal om de 2 à 3 dagen met de ladyshave of scheermesje. Als het langer goed moet zijn doe ik het met veet crème

X__Hardc0re_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 13:48

Nou je kan het beter gewoon scheren denk.

Ik heb voor de grap samen met me vriendin bij de etos van die ontharings wax gehaald wat je warm moet maken in de magnetron en wat je der af moet trekken nou dat heb ik gedaan maar ik doe het nooit meer ik had het voor de vakantie gedaan maar heb heel de vakantie voor jan lu.l gelopen.
Gelukkig heb ik alleen me scheenbeen gedaan.
Maar het zag er niet meer uit leek wel een vis met van die schubben en gevoelig dat het was en ik kon er amper mee in de zon terwijl het in frankrijk 35 grade was.
heb het nu nog en is al weer 2 weken geleden dat ik het gedaan heb en het is nog steeds niet weg de velle hingen gewoon aan me benen echt lelijk!!

Dus geloof mij nou doe dat maar niet Verdrietig Sigaar

Artemide

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 14:14

Ik scheer benen en oksels. Epileren heb ik wel al eens gedaan met zo'n apparaat met ijs, maar ik ga echt dood van de pijn als ik dat doe...
Mn moeder had veet wasstrips meegepakt, zo die gele doos, met groenige was, maar dat ging ook niet zo geweldig; [zal wel aan mij liggen hoor] een groot deel bleef gewoon plakken aan mijn been en ging er supermoeilijk weer af.

'k heb nog ene paar vraagjes; - moeten je haartjes [op je been] erg lang zijn voor je kunt gaan harsen en hoe lang blijft het weg daarmee?
- en met zo'n ontharingscreme; moeten je haartjes lang zijn en hoe lang blijft het weg? En welke raden jullie aan?

X__Hardc0re_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 00:36

@ missy
Als jij een ontharingscreme kan vinden wil ik het van je weten goed Pling
Ik heb zo veel geprobeert maar dat gaat gewoon nergens over van eigen merk tot veet en van wax tot stips.

Maar je ken net zo goed een duur scheer mesje kopen waar je alleen mesjes voor hoeft te kopen die doen het, het best.
Want me benen worden 10 keer gladder dan dat als ik zo n goedkoop weg gooi mesje koop Clown

Je hebt trouwens ook zo n electries scheer apparaat die je kan kopen in de winkel weet iemand wat ik bedoel??
Wil wel eens weten of dat werkt want dat heb ik nog niet uit geprobeerd maar die dingen zijn ook 60 of 70 euro Clown

joycie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-06 15:23

Ik ben nu even veet ontharingscreme aan het uitproberen. Het zit er nu op(klein stukje) Zo even kijken wat het resultaat is en morgen afwachten en als het goed gaat, dan vlak voor de vakantie: ontharen maar!

Edit: Het is redelijk glad, alleen kun je wel goed merken waar wat te weinig zat, daar zaten nog wat stoppeltjes. Ik vond trouwens het opbrengen met de achterkant van de spatel behoorlijk lastig.

Roos_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-06 20:03

Ik scheer altijd gewoon...

Ik durf echt niet de epileren, harsen eigenlijk ook niet Bloos

nikiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-06 20:10

houd dit in de gaten!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-06 21:59

Ik heb (koude) harsstrips gekocht en ben al 2 weken om de paar dagen aan het harsen. Ik dacht eerst dat mijn haartjes nog te kort waren maar dat kan nu toch al niet meer. Bijna al het haar blijft zitten, de haartjes die er wel afgaan heb ik idd van die rode bloedstippen, bij sommige loopt het bloed er bijna uit! Nou stel ik me aan.
Maar ik baal wel. Ik doe het op een schone droge huid, houd het strak, doe snel en vlug Rats!, dan doet het pijn en dan nog blijft er haar zitten! Oksels en bikinilijn begin ik nieteens aan als mijn benen al niet lukt. Wat doe ik nou verkeerd?

Bij ontharingscreme blijft bij mij trouwens ook vaak haar zitten.

vivalavida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-06 22:15

joycie schreef:
Ik ben nu even veet ontharingscreme aan het uitproberen. Het zit er nu op(klein stukje) Zo even kijken wat het resultaat is en morgen afwachten en als het goed gaat, dan vlak voor de vakantie: ontharen maar!

Edit: Het is redelijk glad, alleen kun je wel goed merken waar wat te weinig zat, daar zaten nog wat stoppeltjes. Ik vond trouwens het opbrengen met de achterkant van de spatel behoorlijk lastig.

Ik smeer dat spul er altijd gewoon met mijn hand op.. en dan even goed mijn handen afspoelen onder de kraan.

ga binnenkort weer proberen te epileren, heb al een paar keer met dat ding in me hand gestaan maar ik durfde het niet. maar velen zeggen dat het meevalt dus ik zal het ook maar eens proberen.

me oksels/bikinilijn doe ik soms met de ladyshave maar meestal ook gewoon met de ontharingscreme,

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-06 22:18

Ik heb zo'n martel epilady, met ijs, maar dat vind ik nog 10 x erger dan harsen!
Ik zal wel kleinzerig zijn.

joycie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 08:32

lieftpetra schreef:
joycie schreef:

Ik smeer dat spul er altijd gewoon met mijn hand op.. en dan even goed mijn handen afspoelen onder de kraan.

ga binnenkort weer proberen te epileren, heb al een paar keer met dat ding in me hand gestaan maar ik durfde het niet. maar velen zeggen dat het meevalt dus ik zal het ook maar eens proberen.

me oksels/bikinilijn doe ik soms met de ladyshave maar meestal ook gewoon met de ontharingscreme,

Maar om netjes te smeren heb je dus wel 2 handen nodig, en daar beschik ik even niet over. Heb er wel 2, maar mag er 1 niet gebruiken. Anders vraag ik m'n zusje wel ofzo

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 08:44

Scheren! net zo makkelijk, je moet het alleen wel bijhouden...
dus als ik op vakantie ga, dan gaat mijn venus gewoon mee Haha!

mirkip

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 16:42

Lizzle schreef:
Ik epileer mijn benen, oksels en bikinilijn elektrisch.

Vertel!
Hoe werkt het? Wat doet het? Hoe lang houdt het?
En werkt het goed en snel?