Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

K1MmEl schreef:ik heb dat toen niet gedaan, want op de bus stond dat dat niet mocht, dus dat durfde ik niet

als iedereen het heeft maken we er toch gewoon een mode van... wie word de trendzetter 

Zoo irritant..                                                         Liezel1 schreef:ik heb net op de site van Veet gekeken en bij al die creme's staat dat je ze niet bij je geslachtsdelen mag gebruiken...
heeft iemand hier toevallig dit toch een keer gedaan en hoe beviel dat?

superhaffies schreef:Dieuwke1989 schreef:Ik had dat ook altijd, maar ik epileer nu. Super veel werk, maar dan is het wel 3 weken weg. En zo pijnlijk is het niet eens.
doe je je hele bikinilijn? het lijkt me heel erg veel pijn doen.. ik heb met dat scheren er ook last van. maar ik durf het niet te epileren

Met de Venus, onder de douche, zonder scheercreme. Na het afdrogen smeer ik er altijd een creme op, meestal de klassieke Nivea. Werkt prima bij mij. Ik merk wel dat het mesje wel goed scherp moet zijn en ik ook altijd die creme moet smeren, of het gaat alsnog irriteren. En de eerste dag ook het liefst geen deo erop gebruiken.                                                         love_lucca schreef:Hmm het word dus toch harsen denk ik
Zijn hier trouwens ook mensen die het haar op hun armen weg halen ?
 ik heb t toevallig ook altijd die bultjes dus in de zomer epileer ik maar 
                                                         Sannert schreef:Soms wel eens een ingegroeid haartje.Zoo irritant..

u_c_lover schreef:na het scheren (van alles niet alleen bikinie lijn ofzo) bodylotion smeren, hierdoor gaat je huid niet trekken komen er geen bultjes en blijft je huid zacht. werkt echt!
 had ook die tip van een vriendin gekregen maar heb nog steeds last van bultjes... denk ook idd dat het aan venus ligt ofzo want als ik elektrisch scheer heb ik haast nergens last van.. nou moet ik nog wel me mesjes van venus vervangen maar tog