Meniscus kapot

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
vola
Berichten: 43
Geregistreerd: 03-01-06

Re: Meniscus kapot

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 11:03

IK ben ook aan mijn meniscus geholpen, maar dat is er alleen maar erger op geworden !
Ze zouden alleen KIJKEN en m'n meniscus herstellen, nee ze halen meteen m'n kruisbanden eruit, meniscus bijgeknutseld en ik kan paardrijden vergeten..!
PAARDRIJDEN..!?!? Dat zit er voor mij dus NOOIT meer in !
Leuk joh, gooi je even 14 jaar van je leven weg...!
En alleen maar omdat we met school ergens heen gingen met de bus, iemand riep mij en ik draaide mij om maar mn knie bleef staan, been in 3 delen en meniscus gescheurd, banden gescheurd, nee leuk joh..!
Nouja, iedereen die problemen heeft met z'n meniscus of knie ;; STERKTE !!

Snoevie

Berichten: 18203
Geregistreerd: 13-07-03
Woonplaats: Westwoud

Re: Meniscus kapot

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 11:08

ik ben aan elke knie een keer geopereerd vanwege een kapotte meniscus,ik verdraai mijn knie dus ook erg snel vanwege gerekte gewrichtsbanden.

het hangt van je gevoel af hoe snel je weer kan rijden,na beide operaties zat ik al met 3 weken voorzichtig te paard,als ik mijn knie flink verdraai dan hangt het er vanaf hoelang het duurt voor het over is,bij mij loopt er dan veel vocht in waardoor mijn knie dik en stijf wordt.

je moet goed luisteren naar je lichaam en voorzichtig kijken wat je knie aankan

_flo_

Berichten: 1269
Geregistreerd: 02-03-01

Re: Meniscus kapot

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 12:16

@ vola...

Zomaar je kruisbanden eruit halen ???

Daar wil ik wel eens iets meer van weten a.u.b.

Zilion

Berichten: 646
Geregistreerd: 21-08-05
Woonplaats: In de buurt van Lutten (OV)

Re: Meniscus kapot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-06 23:26

Jaha weer update. heb bu die medicihjnen Ibuprofen 600 en het gaat goed. eigelijk wel. Dus van rusten komt er eigelijk ook niet *schaam* Ben benieuwd wanneer ik stop met die medicijnen of het werkt hihihi. Eigelijk wel heel erg maar kan gewoon niet stilzitten