Voor iedereen die ontevreden is met zijn lichaam....

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ayasha
Blogger

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 17:56

mijn wimpers en ogen vind ik goed!
en mijn buikje (blokjes )
gespierde boven armen (net niet te veel)

en volgens mijn vriend een zandloper figuur
dus ik mag niet klagen! Daarbij: iedereen is mooi op zijn of haar manier toch?

_Priscill_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 23:31

IK ben wel blij met mijn kleur ogen,als ik in de zon staat vind ik mijn ogen echt geweldig.
mijn wimpers vind ik ook wel mooi,die zijn echt heel erg lang.
Ook ben ik wel tevreden over mijn borsten

Ik vind het wel jammer dat ik van mezelf een heel erg lichte huidskleur heb.
En dat ik moet oppassen met wat ik eet omdat ik anders te stevig word ( zoals nu maar daar ga ik wat aan doen)

Oonax

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 18:35

Ik ben tevreden met m'n haar (mag nog wel nog wat langer), m'n buik, ogen en m'n achterwerk

Zonnebloem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 21:17

ben eigenlijk ook wel tevreden met mezelf, borsten zijn precies goed (75c) maat 38 en een goeie kont, hij is wat stevif maar ach...
Nobody's perfect dus ook ik niet.
Verder vind ik mijn haar mooi en mijn navel.

UltimOo

Re: Voor iedereen die ontevreden is met zijn lichaam....

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 22:46

ik ben heeel trots op mn ogen ik krijg ook heel vaak comlimentjes van mensen die vinden dat ik van die mooie heldere blauwe ogen heb (A)
(ik heb felblauwe ogen met een hele donkerblauwe rand erom heen )

Marchador

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 00:29

Ik krijg veel complimenten over mijn wimpers, daar ben ik zelf ook best trots op
Hmm mijn ogen vind ik ook wel oke
Verder ben ik trots op mijn Spaanse kant
Moeilijk hoor bedenken wat je wel oke vind aan jezelf

snoeppapier

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 22:41

Afbeelding

SorayaDL

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-06 18:58

@Maethoriel: haha, je slaat de spijker op z'n kop!

Vroeger was ik erg onzeker maar nu zie ik mijn mooie punten wel ( tja, ouder worden heeft toch nut ).

Heb een hele smalle taille, maar wel ronde heupen en een ronde, stevige, "grote" kont , terwijl ik gewoon maat 36/38 heb.
Ben hier echt heel blij mee. Ook heb ik bruingroene amandelvormige grote ogen ( daar kom je ver mee ). Kleine handen en voeten en stijl, heel lichtbruin lang haar met een licht getinte huid. Oh ja, ook blij met mijn tanden ( beugel bedankt! ).

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-06 19:02

Ik zal mezelf heus niet vergelijken met vrouwen als Jane Seymour of Carmeron Diaz. MAar ik vergelijk mezelf wel met vroeger. En vroeger zag er een stuk beter uit. Ik reed toen veel meer paard op een dag en dat maakte dat ik slanker was. Nu kan ik niet meer snoepen zoals vroeger, neem nog maar weinig in vergelijking met toen. MAar het wil niet meer. Ik vind mezelf zo'n lelijk lijf hebben, dat ik leuke kleding maar laat hangen in de winkel. Liever dingen die wat over mijn broek vallen en die vreselijke zwemband verhullen. Ik moet eigenlijk er iets aan gaan doen, maar de dingen die je er aan KUNT doen, zijn voor mij echt geestdodend.

SorayaDL

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-06 19:47

@Desiree: Dit topic is er zodat je eens goed gaat kijken naar wat je mooi vind aan jezelf. Hoe moeilijk je dit ook vind en ook al zie je je slechte punten duidelijker, ik weet heel zeker dat jij ook hele mooie punten hebt waar je erg trots op mag zijn!! Je moet ze alleen voor jezelf naar voren halen.
Het feit dat jij vind (met nadruk op jij ) dat je er vroeger beter uitzag, wil niet zeggen dat je tegenwoordig nergens blij mee mag zijn.

Ik hoop dat je gaat inzien wat je mooie punten zijn ( ogen, lach, huid, haar, lippen etc.?? ), want zeker weten dat andere mensen wel dingen mooi aan jou vinden ( misschien wel jaloers op zijn ). Je moet het alleen nog zelf gaan zien ( dat is het allerbelangrijkste! ).

En neem met shoppen een goede vriendin mee die jouw mooie punten wel ziet en je erop wijst.

Dus niet kijken wat je niet mooi vind, maar eerst zien wat wel mooi is aan jezelf. Weet je dit eenmaal, dan kun je altijd nog aan de punten werken die je echt dwars zitten aan jezelf. Maar dan weet je tenminste voor jezelf wat wel mooi is en dat is echt heel belangrijk!!

Edit: oh ja, je moet wel een berichtje plaatsen met wat je MOOI vind aan jezelf. Denk er maar eens over en plaats dat hier. Eerste stap gezet

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-06 21:14

Mag niet klagen over mijn figuur! Maar dan heb je het ook wel gehad

DL_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-06 21:18

heb 80 kg gewogen, ben 15 kilo afgevalle ben super trots op mezelf, hoewel ik dat wel vaak moet herhalen anders vind ik mezelf nog steeds te dik (nee ben geen anorexia patient die zich altijd te dik vind, bij ons zit molligheid gewoon in de familie en 1.67 zijn en 80 kg wegen.. tjaa dan ben je te dik)

Melvern

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 10:36

ik vind mijn dunne benen wel ok en verder ben ik best wel gespierd ( buik en armen ) okal krijg ik vaak te horen dat ik meer moet eten endat ze denken dat ik anorexia heb, maar ik voel me er goed bij.

Veirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 12:01

Ik ben eigenlijk behoorlijk tevreden en snap ook nooit dat eeuwige gezeik van al die meiden die dan met z'n allen op de wc zitten en maar zeggen: "Mn haar zit niet" - terwijl het prima zit, "M'n neus is te breed", "De mijne is te smal"
Daar schiet je toch helemaal niets mee op? (Sommigen doen het dan natuurlijk ook om te horen: "Nee joh, je hebt juist een hele mooie ..." noem maar op).

En dan hebben ze een vriendje. En die vindt ze dan helemaal geweldig en mooi.

Noeps

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 12:18

Ik ben blij met mezelf
Ik ben echt trots op mijn haar, slag, mooie kleur (veel tinten), mooie lengte enzo.
En verder ben ik tevreden met mezelf.

Een paar kilo meer, dat zou ik wel fijn vinden, maar het is geen verplichting ofzo.

Saskia9

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 14:11

Ik ben blij dat ik een mooi lijntje heb,
1,68 en 52 kilo ofzo!

Flip

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 14:35

ik ben echt jaaaren onzeker geweest over mn lichaam. nu is dat eindelijk over en ik merk ook dat ik dat uitstraal ik krijg nu best veel aandacht van jongens (al zeg ik het zelf ) en van mensen krijg ik ook vaak de opmerking: zit jij hier al 4 jaar op school, hoe kan het dat ik je nooit gezien heb. ik vind zelf mn ogen en sproeten het minste punt, kreeg ik laatst via msn van een jongen te horen dat hij mijn ogen en sproeten zooo mooi vond. verder ben ik echt heel tevreden met mezelf

Talisa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 17:12

Goed topic!
Ben het er helemaal mee eens! Tevreden zijn met jezelf, en je niet druk maken over alles wat nog wel wat beter kan..
Ben zelf wel tevreden met mezelf

Mloes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 17:17

Ik ben ook tevreden met mezelf Soms iets te denk ik maargoed haha!

Lorena

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 17:19

Dit is een goed topic! Ik ben 1,75m en weeg 78 kilo, maar ik ben er niet meer zo negatief over als eerder. En zowaar, het werkt! Ik voel me beter, en mensen merken dat echt aan je!
Weet je wat scheelt... tijdschriften niet meer lezen. Omdat ik er geen geld voor heb lees ik nooit vrouwenbladen, ook niet voor 1 keertje, en m'n zelfvertrouwen is er echt door gestegen! Je krijgt niet steeds van die mooie modellen voor je neus of artikelen als 'weg met cellulite' of 'hoe val ik af?' etc etc...

Ideaal
Net wat Laura zegt, zo'n avondje lichaamsverzorging (met een lekker muziekje erbij) daar wordt je zo blij van!

dide

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 17:21

Idd goed topic! Ik ben heel blij met m'n gezicht in het geheel en op m'n kont En die vrouwenbladen vind ik ook maar niets word je ook heeel onzeker van!

Flowerpull

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 17:22

ehmm
- mn ogen vind ik wel mooi
- en mn wimpers
- eigk gewoon mn gezicht
- maar voorderest... owja mn armen zijn ook niet verkeer d:P

JackieLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 17:24

M'n ogen + wimpers vind ik mooi.
Mijn kont lekker groot
En m'n armen die zijn zo mooi bruin zonder haar, zonder dat ik me hoef te scheren.

ladigo14

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 23:33

alleen me armen en dan heb ik het ook wel weer gehad .
me handen niet.!

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 15:23

goed topic laura

stoor me nml behoorlijk aan alle negatieve dingen die bokkers over hun lichaam zeggen
om nog maar te zwijgen over de onnodige operaties door de plastisch chirurg (zijn uiteraard uitzonderingen bij!!)

ben blij dat je gezond bent en ben blij me die dingen die wél mooi zijn aan je lichaam!

ik ben verre van perfect maar kan prima met mezelf door 1 deur en krijg zat complimentjes, dan ga je je nóg beter voelen en straal je dat ook weer uit en hey dat levert nog meer complimentjes op

die opwaartse spiraal is stukken fijner dan de neerwaartse spiraal waar half bokt in lijkt te zitten, zeggen wat ze lelijk vinden aan zichzelf, vervolgens een negatieve uitstraling hebben omdat ze zichzelf zo lelijk vinden, zich daardoor nog slechter gaan voelen etc etc