en mijn buikje (blokjes
)gespierde boven armen (net niet te veel)
en volgens mijn vriend een zandloper figuur

dus ik mag niet klagen! Daarbij: iedereen is mooi op zijn of haar manier toch?
                                                         Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
)

maar daar ga ik wat aan doen)                                                         

ik krijg ook heel vaak comlimentjes van mensen die vinden dat ik van die mooie heldere blauwe ogen heb (A)
 )                                                         

, terwijl ik gewoon maat 36/38 heb.
  ). Kleine handen en voeten en stijl, heel lichtbruin lang haar met een licht getinte huid. Oh ja, ook blij met mijn tanden ( beugel bedankt! ).                                                         
 ( misschien wel jaloers op zijn 
 ). Je moet het alleen nog zelf gaan zien ( dat is het allerbelangrijkste! ). 

ik krijg nu best veel aandacht van jongens (al zeg ik het zelf 
 ) en van mensen krijg ik ook vaak de opmerking: zit jij hier al 4 jaar op school, hoe kan het dat ik je nooit gezien heb. ik vind zelf mn ogen en sproeten het minste punt, kreeg ik laatst via msn van een jongen te horen dat hij mijn ogen en sproeten zooo mooi vond. verder ben ik echt heel tevreden met mezelf 

Tevreden zijn met jezelf, en je niet druk maken over alles wat nog wel wat beter kan.. 

Soms iets te denk ik maargoed haha!                                                         

en op m'n kont  
 En die vrouwenbladen vind ik ook maar niets word je ook heeel onzeker van!                                                         

(zijn uiteraard uitzonderingen bij!!)