Ik heb die shocking nogiets van Lóreal, waarvan ze eerder een plaatje lieten zien hier.. Echt super! Iedereeen zei ineens dat ik zulke lange wimpers heb
Ik heb nu al een tijdje de volum express van maybelline.. Ben er wel tevreden over maar zou ook wel weer eens wat anders willen proberen.. Ik wil graag mascara die je wimpers goed spreid (dat ze niet aan elkaar zitten) en natuurlijk flink de lucht in die wimpers
Die nieuwe is goed van de reclame nu van maybeline is die geloof ik met dat rare gekke puntige borsteltje dan zeggen ze ook in die reclame voor gepolijste wimpers blablabla.
Maar ik stond in de etos en ik en me vriendin in een gekke bbui stonde ons gewoon op te maken hahaha in de winkel maar die was wel super goed ga hem ook halen nu
Definately de DiorShow!! Super mascara en ook een grote pré, hij droogt lang niet zo snel uit als andere mascara's ( het borsteltje in het houdertje dan ) Is echt lang houdbaar!
Ik heb die van Etos nu, werkt wel goed opzich maar ik heb van mezelf wel lange dikke wimpers. Enn ik had tijdje geleden Lancome Hypnose, die is echt súpergoed maar wel 20 euro dus dat was eenmalig
Jeuj Eigenlijk echt even geen geld voor maar ik MOEST en ZOU, dus vanochtend naar de IciParisXL gefietst..heb nu nog lelijke mascara op [Rimmel100%waterproof blehh ] maar vanmiddag ga ik douchen en het eraf schrobben en dior proberen...kan vanavond gelijk even testen of ie concertproof is enzo. Ik heb ook een heel mooi oogpotlood van Clarins gekocht, jeuj Ik maak wel ff een foto oid straks
Volgens mij is mascara heel erg persoonlijk en afhankelijk van je eigen wimpers. Ik vond de Diorshow in ieder geval drie keer niks .
Advies voor de volgende keer als deze ook niet bevalt. Laat je goed adviseren door een visagist (dus niet de verkoopster) bij Douglas of IciParisXL die weten vaak wel de geschikte mascara.
Na heel veel mascaras te hebben gehad... Ben ik geeindigd met L'oreal. Dit gebruik ik nu al ongeveer 4 jaar en het is de beste en mooiste mascara. Al mijn vriendinnen gebruiken deze nu ook... en zijn ook allemaal tevreden.
Deze wil ik ook graag proberen! Ik heb een keer bij de Douglas een proefmascartje van Lancome Hypnose meegekregen en vond hem geweldig. Heb nu ook een gewone, het was een investering, E 31
Nu ben ik een aan gewend en zoek ik weer iets nieuws Ik heb ook moeilijk wimpers, niet super lang, maar wel mooi. Maar ik zoek dus in mijn iets wat volume inbrengt, en ze wat langer laat lijken, een mooie volle bos
Ach ja, ik kijk wel vandaag bij de ICI Paris XL maar heb eigenlijk teveel mascaras, moet echt een paar weggoooien, anders gaat mn vriend weer zeuren ( "Maar je hebt al zoveel! " )