Anoniem schreef:Ben wel tevreden opzich, alleen ik wil ander haar, het zit gewoon nooit écht leuk..
mss ander model laten knippen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anoniem schreef:Ben wel tevreden opzich, alleen ik wil ander haar, het zit gewoon nooit écht leuk..
gianlucka schreef:Qua lichaam ben ik op zich best tevreden.
Het enige waar ik "heel erg mee zit". Ik heb echt heel veel schaamhaar en heb al van alles geprobeerd om het te minderen. Dus als iemand nog tips heeft.
Arieskuh schreef:heb dikke benen, dikke buik, en een heeeeele dikke kont ()..
maar ach, je kunt niet alles hebben
Arrabel schreef:Ik heb niet te veel schaamhaar maar ik heb wel een hele gevoelige huid, ik heb sinds kort een nieuwe vriend en dan weet je het wel...
Ik moet me nu dus elke dag scheren, en dat gaat irriteren!!
Wat bij mij altijd wel helpt is na het scheren even je bikinie lijn insmeren met calendula zalf, dat verzacht en voorkomt rode plekjes en bultjes.
Als ik dat er niet opsmeer dan krijg ik allemaal bultjes en het gaat ook nog jeuken... Afschuwlijk.
Met calendula is het een heel stuk minder.
En natuurlijk altijd met de haargroei richting meescheren he?
Niet tegen de haargroei in, als je met de haargroei mee scheert dan word het misschien iets minder glad maar dan heb je wel veel minder last van bultjes en irritatie.
Als je je huid goed strak trekt en dan met de haargroei mee scheert dan word het nog wel aardig glad.
Wat ook belangrijk is om altijd een scherp mesje te gebruiken, en een goede scheergel, een scheergel voor de gevoelige huid.
Wat ik verder nog als tips heb gehoord:
Na het scheren een zakje ijs tegen je bikinielijn aanhouden.
Na het scheren de geschoren inspuiten/deppen met een parfum, door de alcahol zou je dan geen rode bultjes krijgen.
Bij mij werkt dit eerlijk gezegd niet....
Bij mij werkt calendula nog altijd het beste.
En je bikinie lijn ook is met rust laten, niet elke dag scheren...
Als het niet hoeft niet doen.
Heel veel succes!