sundance11 schreef:Het valt mij op dat veel mensen mycogynon slikken en sexprobelemen hebben.
Vind het ook al zowat om naar de okter te gaan mag ik een andere pil want ik heb geen zin meer in sex. Is misschien doodnormaal, maar ik voel me er nogal ongemakkelijk bij.
En wat velen van jullie zeggen is ga lekker knuffelen enzo, ik vind dat persoonlijk ook leuker dan de echte daad, maar wat als je een vriend hebt die als het kan iedere dag sex wilt? We praten er heel veel over hoor, maar ik krijg altijd het gevoel dat het mijn probleem is en dat ik er maar wat aan moet doen, begrijp me niet verkeerd, mijn vriend is super gek op me en gebruikt me niet voor de sex ofzo. Maar het is voor hem ook nogal frusterend. Ik heb ook al vaak gezegd, laat het initiatief dan van mij uitkomen, dan doe ik dat en wil ik gewoon wat zoenen en hij denkt al meteen weer ana sex, is voor mij de lol er al weer af, want dan krijg ik het gevoel ojee "het moet weer".
pffff wat een gedoe he.....
dit zou ik geschreven kunnen hebben. Ik heb echt in exact hetzelfde cirkeltje gezeten, ook met een vent die het liefste iedere dag zou vrijen. Nu had ik vroeger echt een enorm hoog libido, en zit nu gewoon slecht in mijn vel, en net als jij idd, zodra je maar begint met knuffelen ofzo raakt hij frusty omdat hij zo'n zin in sex heeft en hoeft het niet meer 
 We hebben er echt een serieuze relatiecrisis over gehad, want sex is toch erg belangrijk in je relatie, en ik snapte ook niet hoe kwam want ik hield wel heel veel van hem (nog steeds hoor) en de sex was op zich ook goed. Tot ik dus stopte met de Nuvaring. Mijn libido was na 2 maanden weer op het oude pijl terug. Ik baal dus echt stevig, ik dacht dat de nuva echt helemaal de oplossing voor alles was, ik vergat de pil niet meer, gewoon super..maar blijkt dus dat mijn libido daar enorm van keldert. Dus nu doen we het maar gewoon voorlopig even met condoom, en moet ik maar eens een praatje gaan maken met de dokter......  
wist trouwens niet dat dit zoveel voorkwam zeg...