Laatst kreeg ik wel in 1 keer weer zin en was het ook geweldig

en dat komt vanzelf dan wel weer.
Het is nou eenmaal zo dat in een relatie zulk soort dingen helaas vaak iets afnemen naar mate je langer bij elkaar bent.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
terorita schreef:wist je dat marvelon 1 van de slechtste pillen is
sundance11 schreef:Het valt mij op dat veel mensen mycogynon slikken en sexprobelemen hebben.
Vind het ook al zowat om naar de okter te gaan mag ik een andere pil want ik heb geen zin meer in sex. Is misschien doodnormaal, maar ik voel me er nogal ongemakkelijk bij.
En wat velen van jullie zeggen is ga lekker knuffelen enzo, ik vind dat persoonlijk ook leuker dan de echte daad, maar wat als je een vriend hebt die als het kan iedere dag sex wilt? We praten er heel veel over hoor, maar ik krijg altijd het gevoel dat het mijn probleem is en dat ik er maar wat aan moet doen, begrijp me niet verkeerd, mijn vriend is super gek op me en gebruikt me niet voor de sex ofzo. Maar het is voor hem ook nogal frusterend. Ik heb ook al vaak gezegd, laat het initiatief dan van mij uitkomen, dan doe ik dat en wil ik gewoon wat zoenen en hij denkt al meteen weer ana sex, is voor mij de lol er al weer af, want dan krijg ik het gevoel ojee "het moet weer".
pffff wat een gedoe he.....
Hilli schreef:Ik denk dat een deel van het verhaal los staat van eventueel pilgebruik.
Het is een misverstand dat seks moet resulteren in ne*ken, om het maar heel direct te brengen. Ook andere aspecten spelen een grote rol.
In elk geval ligt het probleem voor een aantal van jullie in het feit dat je partner knuffelen/zoenen/strelen direct associeert met een bereidheid tot meer, terwijl dat niet zo hoeft te zijn. Jij hebt dan geen zin, je vriend wel en zo heb je al heel snel niet eens meer zin in een beetje knuffelen omdat dat aanleiding zou kunnen geven tot datgene waar je even geen zin in hebt. Ik denk dat je dat kunt oplossen door goed te praten met elkaar.
gouda schreef:Ik heb al jaren dat probleemHet hoeft van mij eigenlijk allemaal helemaal niet. Slik wel al vanaf jongs af aan (bijna vanaf eerste menstruatie) de zwaarste pillen in het begin zelfs 2 op 1 dag. Heb jaren stederil D gebruikt en nu sinds een tijdje de Microginon 50 (die overigens niet zo goed werkt) dus daar kan het ook aanliggen dus. Stoppen met de pil is voor mij helaas geen optie (blijf ik bloeden).
gouda schreef:Ik heb al jaren dat probleemHet hoeft van mij eigenlijk allemaal helemaal niet. Slik wel al vanaf jongs af aan (bijna vanaf eerste menstruatie) de zwaarste pillen in het begin zelfs 2 op 1 dag. Heb jaren stederil D gebruikt en nu sinds een tijdje de Microginon 50 (die overigens niet zo goed werkt) dus daar kan het ook aanliggen dus. Stoppen met de pil is voor mij helaas geen optie (blijf ik bloeden).
Citaat:Ja ik heb deze pil ook nu 2 jaar, maar nu werkt hij niet meer(verlies steeds bloed tussen door)
Dus na deze strip stop ik met de pil.
Deze pil komt mij sexleven ook niet ten goede.
Kitty schreef:terorita schreef:wist je dat marvelon 1 van de slechtste pillen is
Is dat zo?
Nou ja, ik slik hem toch niet meer...
sundance11 schreef:dan meteen maar te ne*ken.
Lisa schreef:Citaat:Ja ik heb deze pil ook nu 2 jaar, maar nu werkt hij niet meer(verlies steeds bloed tussen door)
Dus na deze strip stop ik met de pil.
Deze pil komt mij sexleven ook niet ten goede.
Aha.. ikzelf had de pil microgynon 30 maar had ook iedere keer bloedverlies.. nu heb ik voor 2 maanden microgynon 50 om te kijken of het daarna bter zal gaan!