Sanneh14 schreef:Je stopt een plastic tasje in je tasen als je dan naar de wc geweest bent, wikkel je het heel dik in wc-papier, doe je in je zak, en dan *als ze ff niet kijkt
* in dat plastic tasje
ik zou precies hetzelfde doen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sanneh14 schreef:Je stopt een plastic tasje in je tasen als je dan naar de wc geweest bent, wikkel je het heel dik in wc-papier, doe je in je zak, en dan *als ze ff niet kijkt
* in dat plastic tasje

) nat maken zodat het wat makkelijk gaat. Lees het boekje eerst goed door, zorg dat je alleen bent zodat je niet gestoort kan worden, zoek een voor jou comfortabele houding en probeer je te ontspannen!
 . maar haar moeder boeide het totaal niet en vond het heel normaal. 
 het is iets volkomen normaals en dat weet zeker de moeder van je vriendin.. probeer jezelf er wat overheen te zetten, je bent een "vrouw" en je hebt je menstruatie..zo is het en niet anders. 
                                                         horsewisper schreef:Als je tampon pijn doet doe je toch iets verkeerd.

dag3 ik word ongestelt dus ik heeldroog naar zijn zus maandverband vragen en heb zo waar vriendlief weg gestuurt voor tampons hihi en bij vriendinen doe ik der helmaal nietmoeilijk over die zijn het tog ook of worden het dus vraag gewoon voor ik naar de wc ga waar kan ik mijn afval kwijt ik ben ongestelt                                                         

)
 Zijn ma heeft me de hele dag met zo'n blik zitten aanstaren, en toen hebben we het maar verteld. Dat was pas genant