geen dieet-groep, maar een aankom-groep

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Hinke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 12:52

Wat vind iedereen hier zich snel te dun!
Ik ben zelf ongeveer 1.70 en 50 kilo, en ik probeer mezelf juist zo dun te houden. Persoonlijk vind ik het juist mooi als je zo dun bent.
Voor de mensen die onder de achtien zijn zou ik maar oppassen met zwaarder worden: je word later vanzelf wel zwaarder, als je niet oppas ben je straks juist te zwaar.
Ik vind het trouwens bizar dat iemand van 12 (miltonlover je bent toch 12?) niet mag hardlopen omdat je dan te licht word. Als kind zit je nog in de groei en hoor je ook dun te zijn..

ReGirl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 13:13

Ben 22, 1.74 lang en weeg 56 kilo

Wat grappig dat er toch meer mensen zijn die zich te dun of iets te licht vinden en aan willen komen. Je hoort altijd alleen maar mensen van ik ben te dik en ik wil afvallen. En als wij zeggen dat we ons te dun vinden of aan willen komen kijken ze ons raar aan. Ok slank zijn is prima, helemaal als je alles kan eten en nix aankomt, de grote droom van mensen die te dik zijn. Maar beetje vlees op het lijf is inderdaad helemaal niet verkeerd, dat is ook de reden dat we iets aan willen komen denk ik, net ff iets meer rondingen, waardoor een broek of een truitje net iets mooier zit.

Nou moet ik zeggen ben op zich wel tevreden met mijn gewicht en slankheid, de rondingen zitten er toch wel waar ze horen te zitten. Maar toch zou ik er nog graag 2 kilo bijhebben, dat is gewoon mijn streefgewicht. Niet dat het gaat lukken, want ik stouw me helemaal vol de hele dag, over het algemeen alleen maar gezonde dingen, maar ik kan zo 5x op een dag een maaltijd eten. Soms kijken mensen je dan echt aan van jezus waar laat je dat. Ja snelle stofwisseling waarschijnlijk en beweeg best veel.

Nou dit was mijn verhaaltje eventjes, ik ga dit topic zeker in de gaten houden, vind het wel grappig en interessant..

_Madelon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 13:26

18 jaar, 1.70 lang en 51/52 kilo.

Vind mezelf niet echt heel dun, maar zal best 3/4 kilo aan willen komen. Ik kan echt eten wat ik wil, ik eet ook veel vet, chips ed. Maar kom echt geen gram aan.
Voel me goed maar soms erger ik me er wel aan, leuke broek, damn té breed enzo. En dan hebben ze net die kleine maatjes weer niet

tamary

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 13:30

Voor alle mensen hier die veel eten, maar niet aankomen. Al eens bij de HA geweest om je schildklier na te laten kijken? Als die te snel werkt val je heel gemakkelijk af.

miltonlover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-06 19:00

Hinke schreef:
Wat vind iedereen hier zich snel te dun!
Ik ben zelf ongeveer 1.70 en 50 kilo, en ik probeer mezelf juist zo dun te houden. Persoonlijk vind ik het juist mooi als je zo dun bent.
Voor de mensen die onder de achtien zijn zou ik maar oppassen met zwaarder worden: je word later vanzelf wel zwaarder, als je niet oppas ben je straks juist te zwaar.
Ik vind het trouwens bizar dat iemand van 12 (miltonlover je bent toch 12?) niet mag hardlopen omdat je dan te licht word. Als kind zit je nog in de groei en hoor je ook dun te zijn..

Ik ben al 14 en was, volgens van die groeicurven, toen ik 11 was 7 kilo zwaarder en kleiner.
das dus niet zo mooi

_loekie_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 20:34

Hehe eindelijk ook ik wil graag nog wat aankomen.
Ik weeg 50kg. en ben 1.75m Ik voel me dan ook echt niet zeker in een bikini.
Gelukkig pas ik tegenwoordig ook gewoon de leukere broeken maar ik wil er nog graag een kilote of 5 bij
Eten doe ik genoeg(eigenlijk te veel)
Gister nog at ik sochtends 4 boterhammen smiddags 2 patatjes en savonds me gewone avond eten

CoCoCharnel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 21:58

Ja iedereen die altijd gaat zeuren van was ik maar zo dun, dik zijn is lelijk, maar te dun zijn ziet er ook vreselijk uit...

Ik ben 1.69 m ofzo en ik weeg nog geen 46 kilo

mijn ouders beginnen de laatste tijd heel erg te letten op wat ik eet omdat zij me veel te dun vinden...

Ik vind het vervelend als mensen zo op me letten en ik eet echt wel genoeg

Per dag:

's ochtends 2 boterhammen met hagelslag/worst
tussendoor een aantal koekjes
's middags 2 boterhammen met hagelslag/worst
thuis 3/4 boterhammen (dan heb ik echt honger ) met spek/knakworstjes of tosti of zoiets dergelijks
dan snoep
en dan avondeten: veel
en dan nog iets van koek of snoep

en ik ben bijna 16

miltonlover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-06 14:34

CoCoCharnel schreef:
Ja iedereen die altijd gaat zeuren van was ik maar zo dun, dik zijn is lelijk, maar te dun zijn ziet er ook vreselijk uit...

Ik ben 1.69 m ofzo en ik weeg nog geen 46 kilo

dat is dus hetzelfde als ik!!
ik ben 1.68m en weeg 45 kg

ilja1990

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 20:36

Ik ben 1.72 en 43 kg, ook te dun dus. Vroeger vond ik het vreselijk dat ik zo dun was, maar nu vind ik het niet erg meer. Ik wil nog wel meer vorm krijgen en nog iets dikker worden, maar niet zo heel veel dikker.
Ik ben btw net 16 geworden.

kuss

Re: geen dieet-groep, maar een aankom-groep

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 22:29

Gewoon gaan studeren, op kamers gaan, veel pizza eten, nog meer drank nuttigen en weinig bewegen. De meeste studenten zullen beamen dat dit werk... en vaak iets te goed

Jasmijn_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 22:48

Nog meer lotgenoten! Ik ben bijna 17, 1.65 lang en 44.5 kilo. Ik kom ook nauwelijks aan, al eet ik heel veel. Door veel gedoe ben ik de laatste tijd allerlei vette zooi, chips, noten, chocola en andere ongezonde dingen naar binnen gaan werken.. Nu merk ik wel dat ik bij m'n buik iets dikker begin te worden, maar daarboven ben ik nog steeds te dun.
Ik zat me te bedenken dat als je daar meer spieren kweekt.. moet ook vast kunnen, dat het daarna meevalt. Ik zou alleen niet weten hoe je aan die spieren daar komt? Buikspieroefeningen doe ik al, maar dat werkt prima
Ik houd dit topic even in de gaten

Helderder

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 22:55

Ja ik meld me ook.. ik ben ong. 1,83, 15 jaar en weeg soms 60 kg, meestal iets minder.
Het probleem daarbij is dat ik geen melkproducten mag, dus bijv. een heerlijk bord creuslie met yoghurt zit er voor mij niet in.. net zoals gevulde koeken, chocolade etc. etc.
Ik eet netjes 3 keer per dag, met voldoende tussendoortjes, maar meestal trekt mij het eten niet. Vooral niet omdat ik dan de lekkere dingen (ben dol op melkproducten) niet mag. Het vooruitzicht aan groente zonder een kaassausje, terwijl de rest wél met kaassaus eet mindert mijn eetlust ook weer behoorlijk..

Iemand tips voor mij?

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 22:59

Wat zijn jullie (bijna) allemaal groot

Horse_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 12:58

Paula schreef:
Ja ik meld me ook.. ik ben ong. 1,83, 15 jaar en weeg soms 60 kg, meestal iets minder.
Het probleem daarbij is dat ik geen melkproducten mag, dus bijv. een heerlijk bord creuslie met yoghurt zit er voor mij niet in.. net zoals gevulde koeken, chocolade etc. etc.
Ik eet netjes 3 keer per dag, met voldoende tussendoortjes, maar meestal trekt mij het eten niet. Vooral niet omdat ik dan de lekkere dingen (ben dol op melkproducten) niet mag. Het vooruitzicht aan groente zonder een kaassausje, terwijl de rest wél met kaassaus eet mindert mijn eetlust ook weer behoorlijk..

Iemand tips voor mij?

Kun je een sausje niet maken met een melkvervangend product zoals cocosmelk of soja. Van het merk Alpro is in de supermarkt veel verkrijgbaar misschien kun je dat eens proberen. Anders lekker veel kruidjes erop ofzo.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 13:15

Ik ben 15 jaar, 1.67 en weeg 49 kilo.
Ik zou heel graag 5 kilo zwaarder willen wegen en vind mezelf ook iets te dun.
Mensen zijn altijd verbaasd dat ik niet dik word, ik snaai heel veel, ik moet echt elk uur iets eten.
Als ik een paar dagen iets minder eet val ik meteen af, ik moet er dus erg op letten dat ik niet te weinig eet.