Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Hinke schreef:Wat vind iedereen hier zich snel te dun!
Ik ben zelf ongeveer 1.70 en 50 kilo, en ik probeer mezelf juist zo dun te houden. Persoonlijk vind ik het juist mooi als je zo dun bent.
Voor de mensen die onder de achtien zijn zou ik maar oppassen met zwaarder worden: je word later vanzelf wel zwaarder, als je niet oppas ben je straks juist te zwaar.
Ik vind het trouwens bizar dat iemand van 12 (miltonlover je bent toch 12?) niet mag hardlopen omdat je dan te licht word. Als kind zit je nog in de groei en hoor je ook dun te zijn..
CoCoCharnel schreef:Ja iedereen die altijd gaat zeuren van was ik maar zo dun, dik zijn is lelijk, maar te dun zijn ziet er ook vreselijk uit...
Ik ben 1.69 m ofzo en ik weeg nog geen 46 kilo
Paula schreef:Ja ik meld me ook.. ik ben ong. 1,83, 15 jaar en weeg soms 60 kg, meestal iets minder.
Het probleem daarbij is dat ik geen melkproducten mag, dus bijv. een heerlijk bord creuslie met yoghurt zit er voor mij niet in.. net zoals gevulde koeken, chocolade etc. etc.
Ik eet netjes 3 keer per dag, met voldoende tussendoortjes, maar meestal trekt mij het eten niet. Vooral niet omdat ik dan de lekkere dingen (ben dol op melkproducten) niet mag. Het vooruitzicht aan groente zonder een kaassausje, terwijl de rest wél met kaassaus eet mindert mijn eetlust ook weer behoorlijk..
Iemand tips voor mij?