Wat heb ik nu weer gezegd!! (tattoo)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

wreckh

Re: Wat heb ik nu weer gezegd!! (tattoo)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 10:28

nikkiej_86 schreef:
wreckh schreef:
Ok ik kan je helpen

Het doet nl ook errug veel pijn. Maar het is net als een bevalling. Als je het resultaat ziet is de pijn alweer verdwenen.

Dan zal een bevalling bij mij niet veel pijn gaan doen
Ik heb 10 piercings( plus oren maar heb ook wenkbrauw neus en tong)
En heb 2 tattoos's bovenarm en enkel en beide NIEt veel pijn gehad
De vraag van veel mensen is doet het pijn en bijna alle piercers en tatto eerders( hoe je het schrijft zeggen hangt ervan af welke plek en hoe hoog je pijngrens is
Dus als tattoo bij MIJ evenveel pijn gaat doen als bevallen kan ik gerust zijn dat mijn bevalling nietheel erg pijnlijk zal zijn ( niet om je aan te vallen )
Maar mijn mening is hangt ervan af hoe hoog je pijngrens is !

Haha, ik zei ook niet dat een bavalling even veel pijn doet. (Ik ben nog nooit bevallen, dus dat weet ik niet) Maar men zegt dat als je bent bevallen de pijn vergeet op het moment dat het kindje op je buik ligt.
En dat vond ik bij mijn tattoo ook. Toen ik het resultaat zag was ik de pijn die ik had gehad alweer vergeten.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 12:27

Ik heb net exact dezelfde sterren ingekleurd en ik ben er eigenlijk per direct over uit; ik laat er nog twee bijzetten maar niet kleuren

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 12:41

lol

jentel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 12:54

nou ik heb 2 bevallingen gehad, en ik moet zeggen....ben de pijn nog niet vergeten hoor
ook heb ik een tattoo vond het ook geen pretje maar ben er blij mee, het deed geen pijn maar een iritant gevoel.

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 19:43

Chubby schreef:
Tattoos mogen niet in de zon, zeker de eerste jaren moet je er voorzichtig mee doen! Heel goed insmeren met een heel hoge factor, of liever nog bedekken met (bad)kleding.

Makt niet uit om welke kleur het gaat hoor!

vind dat dan wel een beetje vaag me ma heeft al 10 jaar een tattoo op haar schouder met de kleuren rood en blauw en rood zwelt altijd op als de zon er op staat omdat het meer warmte opneemt.. dat is ons vertelt..