Heupdysplasie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Globetje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 23:45

Bijna flauwgevallen ohjee hoe kwam dat ?

Heel erg bedankt voor jullie antwoorden!!

Krissiekris

Re: Heupdysplasie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-06 09:53

Ik ben ook geopereerd aan de triple osteotomie in de Sint Maartenskliniek.
Dit begon bij mij op hele jonge leeftijd en ik heb er intotaal 5 jaar wel mee rond gelopen. Een jaar voor de operatie kon ik niks meer en heb ik een heel jaar op bed gelegen. Toen ben ik in februari geopereerd en in September, wat eigelijk niet mag ben ik weer geopeerd omdat ik niks meer kon en 8 parecetemollen op een dag slikte en 2 morfine pillen :S En in Januari zat ik weer op het paard:D

Krissiekris

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-06 09:56

ooh trouwens waarschijnlijk heb ik er me hele leven al last van gehad maar toen ik 8 was ongeveer zijn we voor het eerst naar het ziekenhuis geweest. en toen ik 15 was ben ik geopeerd en ben nu 16

dreamer1987

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-06 13:51

Globetje schreef:
Bijna flauwgevallen ohjee hoe kwam dat ?

Heel erg bedankt voor jullie antwoorden!!

weten we niet, maar miss dat het kwam omdat ik natuurlijk heel lang in bed lag en ik had nog niets gegeten('s morgens) en moest er even uit om naar de wc te gaan ofzo. Daarna mocht ik van mn ouders ook nooit het bed uit voordat ik ontbeten had.
Ik was op de badkamer en ineens werd alles zwart. mijn moeder was gelukkig bij me en heeft me toen vastgehouden, maar ze kon ook niets doen, ze kon me niet op de grond leggen, me niet wegdragen, niet weggaan om de dokter ofzo te bellen niets. ik had mn ogen kei wijd open en bleef maar zeggen dat ik helemaal niets zag toen heeft mn moeder me achter me vastgehouden en zijn we heeeeeeeeeel langzaam naar het bed gelopen en daar ben ik meteen op gaan liggen en toen zag ik glukkig weer een beetje.
Ik ben trouwens in de 1e week ook al meteen een keer bijna gevallen, ik struikelde over een kruk en viel voorover ik heb mezelf opgevangen door automatisch mn been naar voren te stappen, maarja, dat was natuurlijk net het been waar geen druk op mocht laat staan dat je er een hele zware stap mee mag zetten en er dan met al je gewicht op staat. dat deed wel even pijn...

Globetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 00:45

Even een update: Ik word maandag aanstaande 11 september (wat een datum Rolleyes )geopereerd aan mijn rechterheup in Maartenskliniek. Hebben jullie nog tips? En na hoeveel weken konden julie weer naar school?

Moosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 07:42

Is dat die kliniek in Nijmegen?
Daar heeft mijn broertje ook gelegen.
Als je wilt kan je ik je zijn emailadres wel geven?
Dan moet je maar ff een pb-tje sturen.