Globetje schreef:Bijna flauwgevallen ohjee hoe kwam dat ?
Heel erg bedankt voor jullie antwoorden!!
weten we niet, maar miss dat het kwam omdat ik natuurlijk heel lang in bed lag en ik had nog niets gegeten('s morgens) en moest er even uit om naar de wc te gaan ofzo. Daarna mocht ik van mn ouders ook nooit het bed uit voordat ik ontbeten had.
Ik was op de badkamer en ineens werd alles zwart. mijn moeder was gelukkig bij me en heeft me toen vastgehouden, maar ze kon ook niets doen, ze kon me niet op de grond leggen, me niet wegdragen, niet weggaan om de dokter ofzo te bellen niets. ik had mn ogen kei wijd open en bleef maar zeggen dat ik helemaal niets zag
toen heeft mn moeder me achter me vastgehouden en zijn we heeeeeeeeeel langzaam naar het bed gelopen en daar ben ik meteen op gaan liggen en toen zag ik glukkig weer een beetje.
Ik ben trouwens in de 1e week ook al meteen een keer bijna gevallen, ik struikelde over een kruk
en viel voorover ik heb mezelf opgevangen door automatisch mn been naar voren te stappen, maarja, dat was natuurlijk net het been waar geen druk op mocht laat staan dat je er een hele zware stap mee mag zetten en er dan met al je gewicht op staat. dat deed wel even pijn...