Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

spekkiejnfu schreef:ik ben mijn hele gezin verloren bij een auto-ongeluk..maarja..ik heb nog helemaal niks ervan gezien..ben nog nooit naar het graf geweest..geen begravenis foto's (lag zelf in coma..) dusja..

runningkawa schreef:Of mensen die roepen als ze op hun donder krijgen bij puberaal gedrag, ik zou willen dat hij/zij dood was.
Ze moesten eens weten wat ze zeiden..

Cyntje schreef:Ik heb ze niet verloren maar mijn ouders zijn gescheiden en sinds 4 jaar heb ik om een of andere duistere rede geen contact meer met mijn vader: Ik heb geen dochter meer en jij geen vader, zei hij! *slik*
Ik heb hem dan wel niet verloren maar ik vind het wel erg, hij is der nog wel maar tis net of ie dood is...
ben niet een van de knapste maar ben er nu dus wel trots op 
2 dagen later overleed hij Kimmie_Paard schreef:word niet egt meer gereageert topic is een beetje dood slotje?
spekkiejnfu schreef:ik ben mijn hele gezin verloren bij een auto-ongeluk..maarja..ik heb nog helemaal niks ervan gezien..ben nog nooit naar het graf geweest..geen begravenis foto's (lag zelf in coma..) dusja..
Ik weet nog goed dat ik niet kon begrijpen dat de dokters haar niet beter konden maken, imo konden dokters namelijk alles. Helaas was dit niet zo. Maar ik weet wel dat het ook heel zwaar was om mijn moeder zo achteruit te zien gaan. Ze kon moeilijker lopen, had een rolator nodig, werd kaal, kreeg een bol hoofd door de medicijnen, etc, etc