Ik wilde naar aanleiding van dit topic (of een vorig, weet niet meer precies) ook Odorex een keer proberen. Jammer genoeg heb ik het middel dus nergens gevonden. Wel gewone deo van Odorex, maar nergens Odorex Extra Dry.
Toen kwam ik Therme Skincare Anti-transpirant Behandelspray tegen. Dacht van: beter dit eens proberen dan helemaal niets he. Het kostte volgens mij rond de 11 euro.
Heb het nu 1x gebruikt zoals het hoorde (hetzelfde principe als Odorex) 2 weken geleden. 5 dagen heeft het inderdaad gewerkt, zoals de verpakking beloofde.
Vandaag moest ik onverwacht weg, en dus vanmorgen gedouched, oksels geschoren, product erop en deo erover. Mag eigenlijk allemaal niet maar ja.
Mijn oksels zijn toch niet heel erg gevoelig, brandde dus ook niet of zo.
Ik moet wel zeggen dat het een beetje hielp, maar toch lang niet zo goed als wanneer ik het die keer s avonds had gebruikt. Volgende keer dus gewoon volgens de gebruiksaanwijzing.
Manon88 schreef:Omdat als je met dat spul in de zon gaat je witte plekken onder je oksels krijg die NIET meer weggaan.
En verschillende uren in de brandende zon gezeten, maar geen witte plekken onder mijn oksel met dit product hoor.